Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö koulutaksi voi oikeasti odottaa sitä kahta minuuttia kun lapsi on käynyt vessassa ja laittaa kengät?

Vierailija
12.12.2024 |

Itsellä selkä romuna,en ala tuolla liukastelemaan ja juoksemaan taksin luo että "Minttu kävi kakalla ja tulee just".

Ja Huom. Tämä on ENSIMMÄINEN KERTA  kun lapsi myöhästyy eli todellakin kuskeilla voisi olla pelisilmää kun kyse on max. Kahdesta minuutista.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos herättäisit mintun 2 minuuttia aikaisemmin, niin ehtisi yhteiskunnan kustantamaan taksiin, kun sinä et viitsi itse lastasi kuskata

Vierailija
82/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on vaikeasti kehitysvammainen lapsi, taidot ovat 1 vuotiaan tasolla."

Taidot ovat 1-vuotiaan tasolla, vähän kuin äidillänsäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tenavasta on juuri kasvamassa sellainen kiva minä-minä-minä ihminen. Hienoa!

Vierailija
84/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on typerä äiti! Ei ihme,että kersa tuollainen!!

Opeta aikatauluihin, siitä kai se kouluelämä lähtee!

Jos kaikki samanlaisia, niin koulu ei pääse alkamaan ennen puolta päivää!!!

Vierailija
85/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista odotteluista tulee vaan harmia kun lapset ja vanhemmat alkavat luottamaan että kyllä se taksi odottelee. Sitä käytetään sitten hyväksi ja muut kärsii.

Lapsille olisi muutenkin hyvä opettaa että aina hyvissä ajoin paikalle oli kyseessä sitten koulu tai vaikkapa kaveri. Näitä aikuisiällä myöhästelijöitä riittää ja ovat rasittavia ihmisiä. 

Vierailija
86/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kun lapsi voi käydä ajoissa siellä kakalla ja laittaa kengät ajoissa jalkaan.

Jos odotusajan rajaksi laitettaisiin tuo kaksi minuuttia, itkisit täällä seuraavaksi että taksikuskilla ei ole pelisilmää, lapsi myöhästyi vain kolme minuuttia kun raja on kaksi ja taksi ehti lähteä.

Jos ei ole hätä aiemmin?

Vierailija
87/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn "selässä" vikaa, mutta kaikki tietävät, että päässä se pipi on.

Vierailija
88/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi törkeetä, jos ei voi Minttua odottaa. Täytyyhän Mintun syödä muffinsi ja käydä kakilla, sitähän ei voi taksissa tehdä.

Miksi taksissa ei voisi kakkia? Kakkihan kaksi aikuista jopa linja-autossa ja latasivat tekosensa nettiin kaikkien katsottavaksi.

Ja nyt nämä kokoomuslaiset hyvissä ammateissa. Yäk.

Vierailija
89/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kun lapsi voi käydä ajoissa siellä kakalla ja laittaa kengät ajoissa jalkaan.

Jos odotusajan rajaksi laitettaisiin tuo kaksi minuuttia, itkisit täällä seuraavaksi että taksikuskilla ei ole pelisilmää, lapsi myöhästyi vain kolme minuuttia kun raja on kaksi ja taksi ehti lähteä.

Jos ei ole hätä aiemmin?

herätät 10min aiemmin ja järjestät aamiaisen jne, jotta tyttö on ajoissa noukittavissa pysäkiltä. sen verran aikaisemmin, että aamutoimet hoituu ja kiireettä tulee kakkakin, usko vaan. huom. sisältäen aikaisemman nukkumaanmenoajan. täytyy vähän suunnitella, voivoi. valitettavasti kaikki saa lisääntyä...

Vierailija
90/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin kone odotti mua kerran 25 minuuttia ku kävin paskalla. Ystävällistä palvelua!

Vierailija
91/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jokainen kyytiläinen myöhästyy sen kaksi minuuttia? 

Sen verran koulutuksissa pitää olla aikataulussa varaa. 

Sitä koulutaksia voi verrata bussiin, aikataulua on noudatettava. Ja ite oon entinen koulutaksin käyttäjä, osasin jo ekaluokkalaisena itsenäisesti lähteä ajoissa portille taksia odottamaan.

Olitpa sinä reipas. Nyt on reipas avmamma linjoilla! Ollut lapsesta saakka. Olemme ylpeitä susta. Hienoa.

Erikoista että normaali toiminta triggeröi v*ttuilemaan.

Hän loi itselleen turvallisen tilan, koska tunsi olonsa epämiellyttäväksi. 

Luin just äskettäin uutisista, kuinka nainen oli tuntenut olonsa uhatuksi, kun hänelle yritettiin pahoitella huonoa käytöstä. Vieressä ollut miespuolinen kaveri oli hätistellyt anteeksipyytelijää poistumaan. 

Vierailija
92/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutaksia odotetaan 10-15 minuuttia etuajassa, ei 2 minuuttia myöhässä.

Vierailija
93/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kaksi minuuttia olisi riittänyt vessakäyntiin, pukeutumiseen ja taksille siirtymiseen.

Persekin olisi vielä pitänyt kerätä pyyhkimään...

Vierailija
94/94 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kävi joka aamu paskalla eikä ymmärtänyt,että minulla se hätä saattoi tulla vaikka yöllä.

Kerran hirveä narina kun piti lähteä Ikeaan ja tuli paskahätä. Sanoin kylmästi että ok tulen autoon ja paskon housuun.

Järketöntä että täällä haukutaan lasta jolle tuli vessahätä!

Täydelliset palstamammat varmaan juoksee taksiin vaikka paskapökäle poikittain housussa.