Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon alkoholia aina stressiin, se on minun stressilääke ja toimii hyvin

Vierailija
11.12.2024 |

Ihan jo 2-3 lasillista riittää, niin ei enää stressaa asiat niin pirusti. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä monet "töihin" huutelevat vetävät viinaa, kofeiinia, tupakkaa, ties mitä ja jaksavat sen avulla vaikka mitä olosuhteita, palkkapussi kasvaa. Osa ei juo tai pysty edes käyttämään sitä. 

Vierailija
22/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän stressiin ashwagandhaa joka on luonnontuote. En jaksa selittää https://www.vitamiini.org/harmonia-ksm66-kokemuksia/ kun netistä löytyy vaikka mitä ashwagandoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo tai polta mitään, vaan syön jäätelöä ja suklaata.

Vierailija
24/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen juuri eroamassa miehestä, jolla oli tuo sama tapa. Hänen alkoholisminsa vuoksi lähinnä. 

2-3 annosta alkoholia stressiin on alkoholismia?!

Ei vielä määrä, mutta tapa toimia noin. Siinä vaiheessa kun arjen epämukavia tunteita aletaan lievittämään alkoholilla, ollaan jo vähintään matkalla kohti alkoholisoitumista.

Vierailija
25/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt alkoholistin rinnalla ja noin se alkaa; alkoholia rentoutumiseen, stressinlievitykseen, jännitykseen, tylsyyteen, haastavaan tilanteeseen, ikävään olotilaan, iloon, suruun, lomaan, juhlaan, arkeen. . .

Vierailija
26/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt alkoholistin rinnalla ja noin se alkaa; alkoholia rentoutumiseen, stressinlievitykseen, jännitykseen, tylsyyteen, haastavaan tilanteeseen, ikävään olotilaan, iloon, suruun, lomaan, juhlaan, arkeen. . .

Sitä otetaan mitä saa ja vain alkoholia saa ottaa. 

Vierailija
27/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen juuri eroamassa miehestä, jolla oli tuo sama tapa. Hänen alkoholisminsa vuoksi lähinnä. 

Jos tuo on päivittäistä niin kyllä tuo alkoholiongelmasta menee. Vaikka ei kunnolla päissään olisi, tuo määrä alkaa jo unenlaatuun ja kaikkeen muuhunkin terveyteen vaikuttaan pitemmän päälle merkittävästi.

Nimimerkillä en itsekään raivoraitis, mutta tiedostan alkoholin käytön haitat.

Vierailija
28/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on stressiä siksi, kun juot alkoholia. Tietenkin se lähtee vähäksi aikaa pois sillä, millä on tullutkin.

Vierailija
29/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressin määrä edelleen matala kun saat alkoholista syöpäkasvaimen?

Vierailija
30/34 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä määrä, mutta tapa toimia noin. Siinä vaiheessa kun arjen epämukavia tunteita aletaan lievittämään alkoholilla, ollaan jo vähintään matkalla kohti alkoholisoitumista.

ei toimi suomessa

Vierailija
31/34 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi alkaa aina sillä että sitä alkoholia käytetään kuin lääkkeenä johonkin. Ap on alkoholisti 

Vierailija
32/34 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi alkaa aina sillä että sitä alkoholia käytetään kuin lääkkeenä johonkin. Ap on alkoholisti 

Alkoholia saa laillisesti omalla luvalla. Ap ei varmasti ole ainoa joka ottaa ahdistuksen takia. Suruun ja stressin takia ottajia on myös varmasti. Eniten on ihan nautinnon takia ottavia. Tuosta lääke hommasta niin ennemmin joisin kuin ottaisin ketipinoria mitä lääkärit taitaa kirjoittaa pikkusen liikaa kun se loppuu jo apteekeista. Eniten kirjoittavat sitä unettomuuteen mihin sitä ketipinoria ei saisi käyttää. Mä en tajua yhtään tätä logiikkaa miten ihmisiä lääkitään suomessa.

Vierailija
33/34 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa sivussa keikautat aivokemiasi stressiherkemmäksi. Elimistö alkaa vaatia lisää saadakseen saman efektin. 

Määrät alkaa kasvaa.

sen jälkeen sit et pysty saavuttamaan normitilaakaan enää ilman alkoholia. Erityistä rauhoittumisen tunnetta ei tule vaikka miten juot. 

Tuon tien päässä väijyy delirium tremens 

Vierailija
34/34 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi autta ujouteen ja joskus myös stressiin. Varovainen pitää kuitenkin olla, ettei homma riistäydy käsistä.