Miksi toisia autetaan työelämässä?
Kommentit (9)
Samahan se on muuallakin elämässä. Toisia autetaan ja toiset saavat tehdä kaiken itse. Verkostoituminen taitaa olla valitettavasti nykymaailmassa pakollista jos meinaa menestyä.
Vierailija kirjoitti:
Söpöjä nuoria tyttöjä autetaan, samoin niitä jotka auttavat vastavuoroisesti muita.
Vaikka auttaisi muita, ei tarkoita että auttajaa autettaisiin
Ihan yleisten ystävällisten käytöstapojen vuoksi ja toisiltamme lisää oppimisen vuoksi tuppaan itse muita auttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on muuallakin elämässä. Toisia autetaan ja toiset saavat tehdä kaiken itse. Verkostoituminen taitaa olla valitettavasti nykymaailmassa pakollista jos meinaa menestyä.
Verkostuimisen hyvät ja huonot puolet, kun tulee konfliktia niin mites sitten ihmissuhteet menee?
Vahvempi voittaa
Toinen osapuoli verkostoituu ja sitten toinen osapuoli verkostoituu
Mites ne välissä olevat?
Vierailija kirjoitti:
Koko verkostoitumis sanaa ei ollut olemassakaan vielä joitain vuosia sitten, nyt se on mainittu ainakin puolissa kommenteista. En antaisi liikaa painoarvoa koko kyseiselle uus hömpälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko verkostoitumis sanaa ei ollut olemassakaan vielä joitain vuosia sitten, nyt se on mainittu ainakin puolissa kommenteista. En antaisi liikaa painoarvoa koko kyseiselle uus hömpälle.
Verkostoituminen on varmaan tärkeää joillakin aloilla. Joillakin aloilla tärkeämpää, kuin toisilla. Se tehdastyöläinen ei välttämättä hyödy niistä verkostoista.
Söpöjä nuoria tyttöjä autetaan, samoin niitä jotka auttavat vastavuoroisesti muita.