Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toisia autetaan työelämässä?

Vierailija
11.12.2024 |

Miksi toisia autetaan työelämässä ja toisia ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä nuoria tyttöjä autetaan, samoin niitä jotka auttavat vastavuoroisesti muita. 

Vierailija
2/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

T: Tuntematon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on muuallakin elämässä. Toisia autetaan ja toiset saavat tehdä kaiken itse. Verkostoituminen taitaa olla valitettavasti nykymaailmassa pakollista jos meinaa menestyä.

Vierailija
4/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöjä nuoria tyttöjä autetaan, samoin niitä jotka auttavat vastavuoroisesti muita. 

Vaikka auttaisi muita, ei tarkoita että auttajaa autettaisiin

Vierailija
5/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisten ystävällisten käytöstapojen vuoksi ja toisiltamme lisää oppimisen vuoksi tuppaan itse muita auttelemaan.

Vierailija
6/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on muuallakin elämässä. Toisia autetaan ja toiset saavat tehdä kaiken itse. Verkostoituminen taitaa olla valitettavasti nykymaailmassa pakollista jos meinaa menestyä.

Verkostuimisen hyvät ja huonot puolet, kun tulee konfliktia niin mites sitten ihmissuhteet menee?

Vahvempi voittaa

Vierailija
7/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli verkostoituu ja sitten toinen osapuoli verkostoituu

Mites ne välissä olevat?

Vierailija
8/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko verkostoitumis sanaa ei ollut olemassakaan vielä joitain vuosia sitten, nyt se on mainittu ainakin puolissa kommenteista. En antaisi liikaa painoarvoa koko kyseiselle uus hömpälle.

Vierailija
9/9 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko verkostoitumis sanaa ei ollut olemassakaan vielä joitain vuosia sitten, nyt se on mainittu ainakin puolissa kommenteista. En antaisi liikaa painoarvoa koko kyseiselle uus hömpälle.

Verkostoituminen on varmaan tärkeää joillakin aloilla. Joillakin aloilla tärkeämpää, kuin toisilla. Se tehdastyöläinen ei välttämättä hyödy niistä verkostoista.