Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos voisit muuttaa mihin tahansa kaupunkiin, niin minne muuttaisit?

Vierailija
11.12.2024 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampuri, toimiva suurkaupunki. 

Samaa itsekin mietin. 

Vierailija
22/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekin mietin. 

Saksa on niin syvissä talousongelmissa että itse en muuttaisi jos katson elämää 30 vuoden aikajänteellä tulevaisuuteen.

Vierailija
24/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappeenranta ois mun valintani, tahi Kouvola. Toki saan muuttaa vaikka heti, mikään ei estä, mutta en lähde työttömäksi. Ihan niin kovin en kumpaankaan havittelee. 

Sama juttu, minullakin erityisesti tuo Kouvola. Ihana paikka, oon asunut siellä, ja ehkä ensi vuonna viimein muutan takaisin, pois täältä ankeasta Jyväskylästä juoppojen ja huumepellejen keskeltä. Välillä olen meinannut täällä töistä myöhästyä, kun on pitänyt jollekin tuupertuneelle juopolle soittaa ambulanssi ja odottaa, että pärjää avun tuloon asti.

Vierailija
25/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös aiemmin haaveillut Tampereen keskustaan muuttamisesta, mutta siellä rehottaa nykyään huumekauppa ja vähän väliä kuuluu sireenien ääni tai "seis, poliisi!".

Ihan pilalle mennyt eikä kaupunki tee mitään asialle.

Vierailija
26/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovaan 

Vierailija
27/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekin mietin. 

Saksa on niin syvissä talousongelmissa että itse en muuttaisi jos katson elämää 30 vuoden aikajänteellä tulevaisuuteen.

Kukaan ei tiedä elääkö edes 30 vuotta. Eikä tässä nyt ollut pakko loppuikäänsä siellä yhdessä ja samassa kaupungissa asua. 

Ohis

Vierailija
28/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluisin muuttaa jonnekin muualle niin muuttaisin. Nyt haluan olla täällä.

Vierailija
29/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanpereelle tiätysti!

Ei tänne kannata tulla, kaupunki on pilattu.

No eka kerran Tampere tuntui inhottavalta muutama päivä sitten, mutta taas tympi ihan tavalliset työtätekevät ihmiset ja tarkoitan niitä "idioo tteja". Mua ei koskaan Tampereella häiritse mikään nis ti vaan joku ihan tavis, joka on vaan idi ootti. Ennen vanhaan ei ollut Tampereella niitä maalaismou kkia (pers uja), jotka pelkää erilaisia ihmisiä. 

Vierailija
30/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Kaikki tärkeä elämässäni on täällä.

Vierailija
31/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanpereelle tiätysti!

No eka kerran Tampere tuntui inhottavalta muutama päivä sitten, mutta taas tympi ihan tavalliset työtätekevät ihmiset ja tarkoitan niitä "idioo tteja". Mua ei koskaan Tampereella häiritse mikään nis ti vaan joku ihan tavis, joka on vaan idi ootti. Ennen vanhaan ei ollut Tampereella niitä maalaismou kkia (pers uja), jotka pelkää erilaisia ihmisiä. 

Asui vaan manselaisia jotka pelkäävät turkulaisia.

Vierailija
32/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös aiemmin haaveillut Tampereen keskustaan muuttamisesta, mutta siellä rehottaa nykyään huumekauppa ja vähän väliä kuuluu sireenien ääni tai "seis, poliisi!".

Ihan pilalle mennyt eikä kaupunki tee mitään asialle.

Muutin Tampereelta pois, niin vaikeinta oli tottua siihen, että täällä piipaa-autot ei käytä sitä sireeniä. Ne ei edes aja kovin lujaa. Mut ei ikinä pillit päällä. Tosin ei ole liikennettä kovasti. Kuiteski Tampereella oli tottunut niihin sireeneihin. Täällä ne ambulanssit menee ohi huomaamatta ja vieläpä melko hitaasti. 

Vierailija
33/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekin mietin. 

Kukaan ei tiedä elääkö edes 30 vuotta. Eikä tässä nyt ollut pakko loppuikäänsä siellä yhdessä ja samassa kaupungissa asua. 

Ohis

Tuolla ajatusmaailmalla on sama juoda kaikki rahat koska eihän sitä tiedä onko ensi viikolla elossa.

Vierailija
34/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvooseen. Pieni idyllinen kaupunki.

Vierailija
35/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanpereelle tiätysti!

Siellä näköjään narisee joku nisti, joka vieroksuu ja vihaa työtä tekeviä ihmisiä...

Vierailija
36/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Frankfurt am Mainissa. En muuttaisi minnekään. Täällä on luontoa, kulttuuria, paljon enemmän kansainvälisten tähtien konsertteja kuin Suomessa, ihania ravintoloita, paljon katujuhlia itse kaupungissa tai ympäristössä, jonne sähköjunalla pääsee nopeasti ja edullisesti. Upeita kävely- ja pyöräreittejä, kaiken kaikkiaan lämpimämpää, vihreämpää, paremmat mahdollisuudet terveelliseen ruokaan edullisesti kuin Suomessa (n.k. maalaismarkkinoita), 30 lomapäivää vuodessa, korkeammat lapsilisät, lyhyemmät matkat naapurimaihin. 

Mutta ulkomaalaisena täällä täytyy osata tehdä juuri se,  mitä työhakemuksessaan on väittänyt. Mikään luusereiden paratiisi Saksa ei ole. 

Jos raha ei olisi este valitsisin Bad Homburgin. Kaikki tuo mitä mainitsit mutta lisäksi suoraan Taunuksen juurella eikä kesäisin niin tukahduttavaa kuin siellä kattilan pohjalla :-)

Vierailija
37/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan! Bella Italia. 

Vierailija
38/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanpereelle tiätysti!

Siellä näköjään narisee joku nisti, joka vieroksuu ja vihaa työtä tekeviä ihmisiä...

Vierailija
39/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi. Keskellä Eurooppaa, siellä on kaikki. Paitsi meri. 

Vierailija
40/63 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Singaporeen

Marina Bay Sandsiin : )