Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Into liikkumiseen kadonnut yllättäen kokonaan

Vierailija
11.12.2024 |

Mistä tällainen johtuu? Ennen odotin innolla että pääsen lenkille tai salille. Nyt ei saa kirveelläkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Vuosi sitten lenkkeilin melkein päivittäin kuntokävelyn. Nyt vaan nukun niin paljon kuin pystyn.

En sentään ole lihonut kun liikun työssä mutta vähän kyllä olen miettinyt mikä on. Jokin yleisinto vähissä. Ja on ollut kesälläkin.

Vierailija
2/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisinto on hyvä sana. Mistä sitä saa lisää? Liikunta ei enää toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla työ vie mehut? Tai sitten some.

Vierailija
5/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla työ vie mehut? Tai sitten some.

Tai sekä että?

Vierailija
6/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Into voi mennä vaikkapa, jos palautuminen ei ole kunnossa. Mutta mulla tää pimeä vuodenaika vie intoa liikuntaankin. Kävin siitä huolimatta 13 km kävelyllä ja ulkosalilla. Ei tullut ainakaan huonompi olo. Tän pari kuukautta kun jaksan innottomana, niin sitten se taas palaa.

Vierailija
7/7 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen tietää osan syistä mutta niille on vaikea tehdä mitään.

Toisaalta olen kärsinyt paljon myös unettomuudesta eli nyt kun tuo vaikuttaa väistyneen olen hyvilläni siitäkin. Ehkä ole lievästi masentunut mutta muistan olleeni hyvin paljon masentuneempikin.

Onneksi työssä tulee fyysistä aktiivisuutta ja syömiset pysyvät rutiinin takia järkevinä. Haluaisin vielä treenata kädet tiiviimmiksi ja muutenkin lihaskuntoa. Kaikki tilpehöörit painotankoa myöten löytyy mutta en vaan saa alettua. Äh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme