Haju kuukautisten jälkeen
Puolisoni haluaa seksiä aina kuukautisten jälkeen. Ongelmaksi on muodostunut se mille hän haisee ja maistuu silloin. Niin typerä en enää ole, että työntäisin naamani hänen jalkoväliin. Mutta hajun haistaa, ihan muutenkin seksin aikana. Jää joskus jopa sormiini pesun jälkeen. Ikävä katku, jonka huomaa kesken työpäivän.
Soudan vaikka millä säällä, mutta tämä tekee jo tiukkaa.
Ja tottakai haluaisin olla himoissa mukana, etenkin kun hän sitä eniten haluaa silloin. Tämä on kuitenkin tuonut ongelmia omaan kiihottumiseeni viime kerroilla. Enkä halua mielikuvani kuumasta naisesta, muuttuvan tämän takia.
Voiko se johtua tampooneista, tai jostain hormoneista? Perus hygienia on kunnossa. Silti olen miettinyt, että eikö hän voisi pestä itseään silloin enemmän? Tai jollain shampoolla. Muutamassa päivässä menee ohi ja on oma tuoksuva itsensä taas.
Apuahan tähän ei voi varmaan kukaan antaa, mutta jos vertaistukea, tai ymmärrystä edes.
Kommentit (16)
Joo. Meillä sama juttu, mutta aluksi se oli vastenmielinen, muttasitten aloin tykkäämään siitä koska muutin ajatusta. Se on seksin haju! Ja mikä sen parempi muistutus siitä että juuri tehtiin ihana seks kuin se haju, joten ala totuttelemaan siihen ja nauttimaan seksin hajusta
Hyi hel.... kun naiset on törkyisiä!
Kyllä säälittää nämä nykymiehet, pillu haisee itselleen, niin siitäkin jo tulee ongelma! Jättäkää panematta, jos ette pysty!
Ei sinne mitään sampoita tungeta. Eikä ole pakko tunkea naamaa sinne silloin kun haisee eri lailla. Kyllä se kalukin muuten maistuu eri päivinä eriltä ja johtuu ihan vain siitä mitä arvon herra on sattunut syömään. Syömiset tulevat ihon läpi.
joo verenhienojämiä ja hormonivuotoa,tod pahaaaaa. puhu ja pidättäydy. pyydä häntä itseään sormillaan haistamaan. kierron eri vaiheissa eri haju. myös liman koostumus aina erilainen. on kokkaretta ja ovulaatiossa venyvää ja rihmaista. sitten coctail, muijan omat jaspermaa siihen muhii onkaloissa. spermaa voi poistua kuulema 2 vrk jopa. lähellä pierut,virtsat. ihmettelen vaan kuka tykkää suuseksitä, otat suihin noita. suuseksi muuten lisää suusyövän riskiä.
kerro hänelle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä säälittää nämä nykymiehet, pillu haisee itselleen, niin siitäkin jo tulee ongelma! Jättäkää panematta, jos ette pysty!
nythän oli puhetta kuunkierron eri vaiheiden ääri pahasta hajuista, ei ominaistuoksusta. on kuvottavia vaiheita ja tuo kk jälkeinen aika on karsee.
Aika jännä. Uskon kyllä että noin voi olla ja omakin haju ja maku muuttuu kyllä kierron vaiheiden mukaan mutta ei ole ollut koskaan oksettava, poislukien itse kuukautisvuoto jonka aikana ei mitään haisteluita ja maisteluita harrastetakaan. Eikä sekään vuoto aina ole oksettavaa, joskus vain kirkasta verta ja joskus vähemmän runsaina päivinä seksin aikana on vain kirkasta vuotoa kun kiihotun, pyyhe vain taiteltuna alle ja menoksi.
Entisen naisystävänkään kohdalla en huomannut että hän olisi ikinä haissut tai maistunut oikein vastenmielistä, ellei ollut ihan hiivatulehdus joka tietenkin oli sitten tauko seksistä kunnes lääke tepsi. :)
Kuulostaa kyllä kiusalliselta vaivalta mutta ei siihen shampoot auta. Itselleni tulisi kyllä aika surkea olo jos oma mies asennoituisi jotenkin noin yökötellen, mutta hän nyt suhtautuukin aika leppoisasti ja hyväksyvästi kehoonj. Yrittäisin olla aika neutraali ja hyväntuulinen asiasta kertoessa naisellesi.
Miten kestäisitkään menkkoja kun jo tuo haju saa sulta tajun kankaalle. Kyllä menkkojen aikaan voi haistaa vaikka raudan hajun kun menettää verta (tai oon ainakin itse huomannut). Toki jos pesulle pääsee tarpeeksi usein niin tuoksut on raikkaampia. Suihkussa voi käydä vaikka ennen niitä lemmenleikkejä, samoin mies.
Ei se ole normaali pillun tuoksu. Yksikään muu naiseni ei ole aiemmin haissut samalta missään kierron vaiheessa. Verenkään raudan haju ei minua inhota, mutta tuo kyllä.
No enpä viitsi siitä naiselleni sanoa mitään. Luulen, että tulee turhaan paha mieli vain, enkä edes osaisi. Totuttelen, tai sitten täytyy alkaa välttelemään niitä päiviä jotenkin nätisti.
Hän on hyvin rakas ja en muuten koe mitään vastenmielistä häntä kohtaan. Ehkä tämä on vain elämää.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole normaali pillun tuoksu. Yksikään muu naiseni ei ole aiemmin haissut samalta missään kierron vaiheessa. Verenkään raudan haju ei minua inhota, mutta tuo kyllä.
No enpä viitsi siitä naiselleni sanoa mitään. Luulen, että tulee turhaan paha mieli vain, enkä edes osaisi. Totuttelen, tai sitten täytyy alkaa välttelemään niitä päiviä jotenkin nätisti.
Hän on hyvin rakas ja en muuten koe mitään vastenmielistä häntä kohtaan. Ehkä tämä on vain elämää.
Aloittaja
Se on hyvä haju
Ananas? Oon kuullut et sitä kun popsii niin makealta maistuu :)
Nyt kun on kierukka niin silloin harvoin kun niukat kuukautiset edes tulevat, päivä pari kk jälkeen (voi olla ihan siinä vuodon lähes loppuessa) on joku aika kauhea haju myöskin omassa alapäässä. Mene ohi nopeasti ja itsekseen ja tuskin mitään tulehdusta on kun muuten haluton ja ns raikas täysin normaalilla hygienialla. Voisiko liittyä johonkin hormoniehkäisyyn hänellä myös tämä? En noina päivinä ehdottaisi seksiä kyllä kumppanille itsekään, onneksi on todella harvoin ja usein vain se 1 päivä.
N46
Kuukautiskierto on elämän jatkamiseen ja naisen elämän uudistamiseen liittyvä asia. Siihen liitty erilaisia tuoksuja ja makuja. Paras tuoksu ja maku on ovulaation aikaan. Syy on aivan selvä: elimistö kaipaa spermaa. Jos kuukautisten jälkeinen tuoksu epäilyttää, kysy lääkäriltä tai sairaanhoitajalta.
Jos omaa kiertoani ajattelen, niin tuoksun millon millekin ja se ihan luonnostaan nyt sattuu menemään niin. Mitään tekemistä ei ole hygienian kanssa, ihan vaan kierrosta johtuu. Mutta. En kyllä melkein ikinä mielestäni haise pahalle. Pari kertaa muistaakseni olen tuntenut sellaisen kirpakan tuoksun, mikä lähti sillä, että vaihdoin alushousut hengittävämpiin. Halvimmissa kun se kangas saattaa olla ties mitä hiostavaa.
Asia on hoidossa! Hyvä kun tuli tämä ketju vielä vastaan, niin muistan laittaa päivitystä. Saatiin puhuttua ja hän oli itsekkin huolissaan siitä. Hankki jotkut pH lääkkeet joita käytti kuukautisten jälkeen pari päivää ja loppu siihen. Kutinaa oli myös ollut. Tamponeja epäilivät aiheuttajaksi. Ruokavalioon olemme myös kiinnittäneet huomiota. Maitohappobakteeri kapseleita hankittiin myös. Ja nyt seksielämämme jatkuu taas normaalisti! Kannatti kirjoittaa tänne, niin uskalsin sanoa ja saatiin emäntä kuntoon.
Ph-arvo viturallaan kuukautisten jälkeen. Sille ei oikein voi mitään. Itsellä se kestää pari päivää, mutta laitan aina viimeisen vuotopäivän jälkeisenä yönä ph-arvoa tasapainottavan puikon jolloin haju kestää vain sen ekan päivän. Ja mikään saippuapesu ei tuohon auta, pahentaa ennemmin.