Vaihdoin puhelinliittymän halvempaan
En edes tiedä miten ja missä vaiheessa puhelinliittymä on päivittynyt 4g liittyymästä 5g liittymäksi. Useamman kuukauden olen maksanut 35.46 hintaa. Nyt vaihdoin takaisin 4g liittymäksi ja hinta on 27.99. Kaikki kustannukset vain nousee. Ei auta kuin tuotteita ja palveluita vain heikentää ja vähentää. Ei työnteolla enää maksa kustannuksia.
Koko ajan vain mietin mistä muusta säästäisin. Pitäisikö lopettaa esim auton osakasko, kun autokin kuitenkin 12 vuotta vanha.
Kommentit (4)
Tämä onkin hyvä aihe, minulle juuri ajankohtainen. Tuli irtisanominen niin työnantajan maksama puhelin loppui. Mistä löytyisi halpa liittymä, ja mielellään sellainen operaattori, jolta saisi myös mobiilivarmenteen?
Niin joku tarjous on joskus päivittynyt ja tekstiviestillä on tullut ilmoitus miten liittymä jatkuu. Olen vain hyväksynyt, kun olen vain ajatellut sen jatkuvan samana, mutta onkin vaihdettu 5g liittymäksi.
Ap:lle tuohon auton osakaskokysymykseen: vakuutukset kannattaa kilpailuttaa parin vuoden välein. Ehkä hinausvakuutus on se, mitä vanhaankin autoon kannattaa jättää, mutta riippuu tietysti sekin sijainnista. Jos ajat melko lyhyitä matkoja tiiviisti asutulla alueella, niin ei ne hinausmatkat kovin pitkiä tai kalliita ole, vaikka ilman vakuutusta joutuisi maksamaan.
"En edes tiedä miten ja missä vaiheessa puhelinliittymä on päivittynyt 4g liittyymästä 5g liittymäksi."
Sieltä sopimuksesta ne tuollaiset tiedot löytyy. Harmillisen kalliin 4G-liittymän otit, vaihdoin itse juuri (rajaton 300M) ja hinta on 22e/kk.