Kaikki vaatteet näyttää hoikan päällä hyvältä
Kommentit (9)
AV-mamman päällä taas mikään ei näytä hyvältä. Olen itsekin keski-ikäinen lihava nainen ja tämä on tuttua.
Tai jos ei näytä, mun on ihan turha edes unelmoida, että näyttäisi miltään mun päällä.
Kun katsoo muotisuunnittelijoiden piirustuksia, havaitsee, että heidän mielestään paras naisvartalo on 180-senttinen anorektíkko. Heteromiehiltä ei ole kysytty asiasta mitään.
Ei tietenkään näytä. Kyllä minulla hoikkanakin jotkut vaatteet näyttävät hirveiltä kaavuilta tai vääristävät vartalon mittausuhteita. Ehkä hoikat yleisemmin osaavaat/pystyvät pukeutumaan paremmin ja vartaloaan imartelevasti, ja siksi olet saanut tällaisen harhan.
Hoikkuus nyt ei itsessään kerro kauniista ulkonäöstä. Plus maku kysymys. Mielestäni lihaksikkaan naisen päällä kaikki näyttää hyvältä, varsinkin kun päällä ei ole mitään. Lihaksikas mies on myös eniten silmääni. Lihaksikkaalla meinaan tavallisen urheilullisen ihmisen vartaloa en bodaajia
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään näytä. Kyllä minulla hoikkanakin jotkut vaatteet näyttävät hirveiltä kaavuilta tai vääristävät vartalon mittausuhteita. Ehkä hoikat yleisemmin osaavaat/pystyvät pukeutumaan paremmin ja vartaloaan imartelevasti, ja siksi olet saanut tällaisen harhan.
No ainakin mun päällä vaatteett näyttää hoikkana hyvältä ja lihavampana hirveältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo muotisuunnittelijoiden piirustuksia, havaitsee, että heidän mielestään paras naisvartalo on 180-senttinen anorektíkko. Heteromiehiltä ei ole kysytty asiasta mitään.
Miksi ihmeessä muotisuunnittelijaa kiinnostaisi laisinkaan, mistä heteromiehet pitävät?
Vierailija kirjoitti:
Muotisuunnittelijiolla ehkä, mutta sitten vaatevalmistajat tekevät vaatteet n. 168 cm pitkille naisille.
-180 cm pitkän tyttären äiti
🧻