Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
221/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan esittää että ulkonäkö ei merkitse, mutta miehille se merkitsee aina. Vain kaikkein surkeimmat tapaukset hyväksyy jotain muuta kuin silmää miellyttävää. Sellaiset miehet ovat epätoivoisia ja tosi kyllästyneitä käteensä. Kaikki muut haluavat nähdä naisen kuvan sillä tavalla että voi edes vähän varmistua naisen vastaavan omia mieltymyksiä. 

Vierailija
222/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa, että se ei ole mitenkään harvinaista että on joutunut Tinderin kautta catfish-tilanteeseen, eli siihen että vastapuoli huijaa ulkonäkönsä dramaattisesti. En ollenkaan ihmettele, ettei tuokaan kaveri halua tulla taas huijatuksi.

En vain ymmärrä miksi se on naisten mielestä ok suoraan sanottuna valehdella ulkonäöstään ja sitten vielä syyttää miestä siitä kun ei tykännyt. Tuottaako tällainen deittailutapa naisille paljonkin hedelmää, vai lähinnä kiusallisia tilanteita molemmille? Monihan kohteliaisuudesta sitten istuu ne kahvit siinä kun ei kehtaa heti kääntyä kannoillaan, mutta molempien aikaa siinä vain hukataan.

Onko se niin vaikea laittaa totuudenmukaiset kuvat sinne profiiliin ja vartalo myös? Miehet eivät ole tyhmiä, nykyään jo tiedetään että jos vartaloa ei näy niin sille on syynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Totta! Mulla on monta sellaista kaveriakin joita tuskin edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi jos tulisi kadulla vastaan ja olisi nähnyt vain kuvia. 

Miten se voi olla mahdollista?

Tunnen henkilökohtaisesti useammankin ihmisen joiden profiilikuva on yli vuosikymmenen takaa. Esimerkiksi sillä lailla se on mahdollista.

Tästä tuli mieleen, alkuvuodesta tuli Tinderissä vastaan hitsin hyvännäköinen mies mutta kuvat näyttivät kuvanlaadun ja miehen vaatetuksen perusteella epäilyttävästi siltä, että ne on otettu joskus ysärillä. Nykyään tietysti on kaikenlaisia filttereitä ja hänellä saattoi olla kuvissaan käytössä sellainen, mutten halunnut ottaa riskiä, että treffeille saapuu ikäiseni miehen sijaan joku 60-vee ukko. Vasemmalle siis meni.

Vierailija
224/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä pahinta mitä heille voi tapahtua treffeillä on lihava nainen. Naisten mielestä se on se, että mies osoittautuu pipipääksi. 

Vierailija
225/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ehkä suhtaudun tähän deittailuun hieman erilailla, mutta minä voin ihan mielelläni lähteä illalliselle katsomaan miltä sinänsä mukavan tuntuinen ihminen näyttää ja tuntuu livenä. Ei siihen tarvita kokovartalokuvia etukäteen. Jos juttu kutakuinkin luistaa sähköisesti, on todennäköistä että siitä tulee mukava ilta. Ja minä olen aina valmis syömään hyvin kun siihen tarjoutuu mikä tahansa syy :) Jos sitten livenä ei innosta jatkaa tutustumista uusien treffien merkeissä, pitää se uskaltaa sanoa, ja toisen myös vastaanottaa viesti arvokkaasti. Eipä tosin kukaan nainen ole koskaan jäänyt jankkaamaan, aina on kyllä hyväksytty se että tässä ei nyt ollut edellytyksiä jatkoon. Ehkä se on enemmän miehillä se ongelma että otetaan nokkiin torjumiset.

Juuri näin. Mä olen onnekseni nettitreffaillut ajalla, jolloin ei menty kuva edellä eikä niitä juurikaan edes vaihdettu ennen treffejä. En silti koskaan päätynyt minkäänlaisille katastrofitreffeille, vaikka jonkun kerran ensisilmäyksellä tiesikin, että tämä juttu jäi yksiin treffeihin. Päinvastoin, mukavaa oli tutustua kivoihin ihmisiin.

Vierailija
226/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä pahinta mitä heille voi tapahtua treffeillä on lihava nainen. Naisten mielestä se on se, että mies osoittautuu pipipääksi. 

Mihin tuo väite perustuu? Kyllä mua ainakin miehenä huolestuttaa se skenaario, että tapaamani nainen paljastuukin ihan hulluksi.

Vierailija
227/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kertoa, että se ei ole mitenkään harvinaista että on joutunut Tinderin kautta catfish-tilanteeseen, eli siihen että vastapuoli huijaa ulkonäkönsä dramaattisesti. En ollenkaan ihmettele, ettei tuokaan kaveri halua tulla taas huijatuksi.

En vain ymmärrä miksi se on naisten mielestä ok suoraan sanottuna valehdella ulkonäöstään ja sitten vielä syyttää miestä siitä kun ei tykännyt. Tuottaako tällainen deittailutapa naisille paljonkin hedelmää, vai lähinnä kiusallisia tilanteita molemmille? Monihan kohteliaisuudesta sitten istuu ne kahvit siinä kun ei kehtaa heti kääntyä kannoillaan, mutta molempien aikaa siinä vain hukataan.

Onko se niin vaikea laittaa totuudenmukaiset kuvat sinne profiiliin ja vartalo myös? Miehet eivät ole tyhmiä, nykyään jo tiedetään että jos vartaloa ei näy niin sille on syynsä.

Kun kerran tiedätte ja se on tärkeintä niin vetäkää vasempaan ne profiilit joista ei vartalo näy.

Vierailija
228/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo väite perustuu? Kyllä mua ainakin miehenä huolestuttaa se skenaario, että tapaamani nainen paljastuukin ihan hulluksi.

Miehet: ennemmin pipipää kuin ylipainoinen.

Vierailija
229/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään olette tyhmiä, hittoako käytätte sekuntiakaan profiiliin, josta tiedätte ettei kiinnosta?

Ja onneksi tosiaan miehet ovat aina rehellisiä profiilissaan, ikinä ei ole viilattu ikää, painoa, pituutta, ammattia jne epätoden suuntaan.

Vierailija
230/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jonkun aikaa pyörineenä olen oppinut, että jos joku merkittävä asia jätetään näyttämättä/kertomatta, se tehdään tarkoituksella. Lakki päässä joka kuvassa -> kalju. Vain kasvokuva -> lihava. Ei mitään mainintaa lapsista -> pieniä lapsia. Ei mainintaa koulutuksesta -> amis

Samaa mieltä. Paitsi että minulla ei kyllä ollut mitään mainintaa lapsista ja olen lapseton, enkä myöskään halua lapsia. Pitänee laittaa seuraavalla kerralla profiiliin. En halua että kukaan laittaa vasemmalle siksi että kuvittelee minun olevan pikkulapsen yh.

Todellakin pitää laittaa. Itse velana en jaksa näitä piiloisiä ("ei mulla ole lapsia, mun lapset on jo aikuisia" / "lapset asuu äidillään joten mielestäni en voi laittaa että on lapsia" / "blaa blaa"), joten oletus on että ei selkeää mainint

Itse en ole noin ehdoton miehen lasten suhteen, kunhan mies ei ole itse päävastuussa lapsista ja on varma siitä ettei halua lisää lapsia tulevaisuudessa. Ja ehdottomasti pitää olla asiasta rehellinen. Yksi tapaus on tullut vastaan jossa heräsi epäilys että miehellä onkin lapsi, mutta ainakin omassa ikäryhmässäni (kolmekymppiset) Tinderissä isimiehet tuntuvat olevan melko harvinaisia. Yleensä jos ei ole lapsista mitään mainintaa ei myöskään oikeasti ole lapsia. Mutta aion itse varmaan jatkossa mainita lapsettomuudesta profiilissa, jos sillä löytäisi paremmin itselle sopivia ihmisiä.

-edellinen

Vierailija
231/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet: ennemmin pipipää kuin ylipainoinen.

Tiedätkö kuinka paljon kosinta kirjeitä komeat murhaajamiehet saavat naisilta vankilaan? Voin kertoa että aivan älyttömämiä määriä.

Vierailija
232/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kysyvät tätä koska naiset valehtelevat painostaan. Miehetkin, mutta eri asioista.

Nainen

Vierailija
233/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esitti asian tökerösti mutta pyyntö oli fiksu. Kokovartalo perusteella avulla deitille APn kanssa päätyy vain niitä miehiä, jotka kokevat hänet viehättäväksi - riippumatta APn kurveista tai niiden puutteesta. Maailmassa on paljon miehiä jotka viehättyvät juuri APn kaltaisista naisista ja on kaikkien osapuolten kannalta mieluisampaa, että hän päätyy treffeille juuri sellaisten miesten kanssa. 

Onko se muka parempi, että molemmat näette hirveästi vaivaa saapuaksenne treffeille ja mies tietää heti ensimmäisen minuutin aikana, ettei tästä voi koskaan tulla mitään? 

Vierailija
234/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies esitti asian tökerösti mutta pyyntö oli fiksu. Kokovartalo perusteella avulla deitille APn kanssa päätyy vain niitä miehiä, jotka kokevat hänet viehättäväksi - riippumatta APn kurveista tai niiden puutteesta. Maailmassa on paljon miehiä jotka viehättyvät juuri APn kaltaisista naisista ja on kaikkien osapuolten kannalta mieluisampaa, että hän päätyy treffeille juuri sellaisten miesten kanssa. 

Onko se muka parempi, että molemmat näette hirveästi vaivaa saapuaksenne treffeille ja mies tietää heti ensimmäisen minuutin aikana, ettei tästä voi koskaan tulla mitään? 

Jos ajanhukasta on huolissaan niin miksi vaivautua alkaa sopimaan treffejä ennen kuin tällaisen itselleen tärkeän kynnyskysymyksen on selvittänyt?

Vierailija
235/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Totta! Mulla on monta sellaista kaveriakin joita tuskin edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi jos tulisi kadulla vastaan ja olisi nähnyt vain kuvia. 

On hyvinkin mahdollista. Tiedän monia vastaavia tapauksia.

Eli onko ne muuttaneet ku

Mikä kuvakulma? Siitä samasta ihmisestähän se kuva on? Miten silti voi olla eri näköinen?

Vierailija
236/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen henkilökohtaisesti useammankin ihmisen joiden profiilikuva on yli vuosikymmenen takaa. Esimerkiksi sillä lailla se on mahdollista.

Tinderissä ukot piilottaa usein ikänsä ja sit koittavat olla muka jotenkin nuorempia kuin ovatkaan.

Vierailija
237/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kykene itse päättämään mitä tekisivät tässä tilanteessa vaan tukeutuvat miesvihapalstan apuun...

Ei ihme että on maita joissa naisia ei päästetä mihinkään ilman miespuolista saattajaa joka tekee päätökset naisen puolesta.

Kyllä me kuule osataan päättää. Emme toki kaikki tee samaa päätöstä. Esimerkiksi itse en ole deittiapeissa ollenkaan.

Mutta siksihän ne miehet naisia holhoaa, kun ei naisten päätökset aina miellytä miehiä. 

Vierailija
238/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan asiallista tuo on pyytää. Katso kun ihmisillä on aikatauluja ja sisältöä päivissään.  Ymmärrettävää on, ettei turhaan tuhlaa molempien aikaa, itselle käynyt kaksi kertaa niin, että sopinut treffit naisen kanssa, kellä oli vain kasvokuva. Sekin paljastui hoikemmaksi muokatuksi, kun lihava nainen tömisteli vatsa pystyssä paikan päälle.. Tuo ottaa niin paljon päähän..

Vierailija
239/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran tiedätte ja se on tärkeint

Tehty. Mitenkäs teille naisille sitten on niin vaikeaa vain skipata treffit, eikä mankua pitkin nettiä ettei ilmastia ruokaa tulekaan? 

Vierailija
240/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se turhanaikainen viestittely ja treffien pelkääminen vasta muiden ajan tuhlaamista onkin. Rohkeasti vaan tapaamaan silmästä silmään, liikaa ruutujen ääressä istutaan, ei ole mielelle terveellistä sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi