Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
301/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fattiksille!

Vierailija
302/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei fattiksille!

Sen kuvan voi silti pyytää ennen treffikutsua. Tai sitten ei edes valikoi naisia joista ei ole varma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei ole vartalokuvaa 

Huono itsetunto omasta kropasta saa aikaan tämän että näytetään itsestä pelkät kasvot. Ei ole ihme että timmikroppaiset mimmit esittelee kroppaansa todella mielellään ja se kokovartalokuva löytyy lähes kaikilta Tinderissä.

Mutta sitten näiltä "naamastaan jo paksuilta" löytyy huomattavasti enemmän kroppakuvattomia profiileja tai jos löytyy niin se on joku kaukaa otettu kuva joku musta tunika päällä jotta ei varmasti kroppaa erota kunnolla.

Fiksut ja hyväitsetuntoiset ymmärtävät näyttää sen koko ulkonäkönsä profiilissaan kaikkien ajan säästämiseksi, mutta vajaaälyisemmät ja huonoitsetuntoisemmat eivät tietenkään. 

Ei ollut mulla noin. Mulla on isot rinnat niin en sen takia laittanut kokovartalokuvaa. Oli isot jo normaalipainoisena. Ja ei ole paksu naama vaikka on ylipainoa.

Sähän täytät tuosta 2 kohtaa jotka kertoo että miksi jätät suurimman osan ulkonäöstäsi näkymättä sovelluksessa. Olet ylipainoinen ja et ole tarpeeksi fiksu että ymmärtäisit olla tuhlaamatta ennenkaikkea omaa aikaasi deittailemalla miehiä jotka mahdollisesti pettyvät ulkonäköösi nähdessään sen vasta livenä kokonaan.

Vierailija
304/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea juttu, tuntuisi vähän ikävältä jos minulta pyydettäisiin kokovartalokuvaa, mutta toisaalta ymmärrän sen täysin. En minäkään haluaisi päätyä treffeille lihavan miehen kanssa. 

Mutta saatahan sinä vaatia, sinä olet nainen. Toisin päin tuo on tosi ikävää. 

Vierailija
305/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina tinderissä kokovartalokuva, ja koin sen myös miesten profiileissa oleellisen tärkeäksi, että heillä oli kokovartalokuva. 

Vierailija
306/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto omasta kropasta saa aikaan tämän että näytetään itsestä pelkät kasvot. Ei ole ihme että timmikroppaiset mimmit esittelee kroppaansa todella mielellään ja se kokovartalokuva löytyy lähes kaikilta Tinderissä.

Mutta sitten näiltä "naamastaan jo paksuilta" löytyy huomattavasti enemmän kroppakuvattomia profiileja tai jos löytyy niin se on joku kaukaa otettu kuva joku musta tunika päällä jotta ei varmasti kroppaa erota kunnolla.

Fiksut ja hyväitsetuntoiset ymmärtävät näyttää sen koko ulkonäkönsä profiilissaan kaikkien ajan säästämiseksi, mutta vajaaälyisemmät ja huonoitsetuntoisemmat eivät tietenkään. 

Eipä se tunnu miehiä haittaavan. Valtaosa haluaisi nähdä edes miehen silmät, silti niitä aurinkolasipellejä on aina ihan riittävästi. 

Itsellä on vain kaksi aurinkolasinaamakuvaa, ei kroppakuvia tai selvästi tunnistettavia kasvokuvia. Hyvin on riittänyt matcheja.

Varmasti on niitäkin ihmisiä, joista olisi kiva saada naamakuvat kolmessa valaistuksessa kymmenestä kuvakulmasta ja uikkarikuvat edestä ja takaa siihen päälle. Samat tyypit tahtoisi varmaan tietää jokaisesta Tinder-tyypistä nimen, sotun, kotiosoitteen ja täyden työ-, deittailu-, talous- ja terveyshistorian. Kuitenkaan niitä omia tietoja ei kenenkään ole pakko sillä tarkkuudella antaa kuin muut haluaisivat tietää, vaan sillä tarkkuudella kun on itse halukas tietoja tuntemattomille antamaan. Sama pätee kuviin. Ei kenenkään tarvitse laittaa tunnistettavaa kuvaa vaan siksi, että muista olisi kiva niitä arvostella. Tai kroppakuvia ihoa nuolevissa vaatteissa jne.

Jos koet olevasi virtuaalilihatiskillä valkkaamassa päivän parasta kinkkua, niin voit swaipata minut suosiolla vasuriin. Minulla on haussa - ja tarjottavana - vähän enemmän.

Vierailija
307/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalokuva on aiheellinen!! Painon ilmoitus "pari kiloa"ylimääräistä= 10-15 kg!!

Vierailija
308/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin profiilisäännöissä pitäisi olla pakollisena, että profiilin haltijalta edellytetään naamakuva (ilman aurinkolaseja tai muita peittäviä varusteita) JA kokovartalokuva.

Noin säästyisi lukemattomilta ihmisiltä paljon vaivaa ja aikaa.

Vierailija
309/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne ei voi laittaa muutenkin kuvaa missä näkyy minkä kokoinen on? Tämän tiedetään kuitenkin olevan niin yleistä joten miksi pahoittaa omakaan mieli kun viimeistään sillä ensinäkemällä toisen naamasta näkee pettymyksen. En minäkään haluaisi lihavaa miestä joten varmasti harmistuisin jos treffeille ei tulisikaan se kuvien tyyppi. 

Jännä asia, että itselläni on ollut aina kaksi tai kolme vartalokuvaa ja silti näitä pyydetään lisää. Joten kyse on myös jostain muusta, ei siitä, että varmistetaan onko ihminen minkä kokoinen. En koskaan laita, enkä myöskään näitä treffaa. Paikan saa pyytämättäkin. 

Vierailija
310/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän täytät tuosta 2 kohtaa jotka kertoo että miksi jätät suurimman osan ulkonäöstäsi näkymättä sovelluksessa. Olet ylipainoinen ja et ole tarpeeksi fiksu että ymmärtäisit olla tuhlaamatta ennenkaikkea omaa aikaasi deittailemalla miehiä jotka mahdollisesti pettyvät ulkonäköösi nähdessään sen vasta livenä kokonaan.

Olen eri, mutta onhan tähän muitakin keinoja. Itse en ainakaan ole vastaavilla spekseillä tuhlannut kenenkään aikaa, vaikkei kroppakuvaa olekaan. Kävin vain yksillä treffeillä ja se tyyppi on pyörinyt nyt kuvioissa 1,5 vuotta, eipä ole vielä ajan tuhlaamisesta urputtanut.

Jos osaa itse vähän seuloa kenet treffaa, niin kyllä sieltä saa karsittua ne vääränlaiset pois ilman kroppakuviakin.

Vierailija
311/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin profiilisäännöissä pitäisi olla pakollisena, että profiilin haltijalta edellytetään naamakuva (ilman aurinkolaseja tai muita peittäviä varusteita) JA kokovartalokuva.

Miksi, eihän sinun ole pakko niitä kuvattomia tavata? Miten ne sinua häiritsee? Vedä vasemmalle, niin me kaikki muutkin tehdään kun ei joku nappaa.

Vierailija
312/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli Tinderissä rehellinen kasvokuva, kokovartalokuva tavallisissa vaatteissa edestäpäin ja vieläpä kuva jossa näkyi takapuoli :)

Miksipä ei voisi laittaa näitä kuvia, tietääpähän treffikumppani mitä saa eikä turhaan tuhlailla molempien aikaa. Itseänikin kyllä kiinnosti miltä miehen kroppa suurin  piirtein näyttää.

Minä tiedän, ettei ulkonäköni ole kenellekään järkevälle poissulkevan huono, jos muuten jutut sujuu yksin. Ja jos toisen ainut kriteeri on BMI max 20, niin uskon sellaisten tyyppien karsiutuvan kyydistä jo muutenkin ennen livetreffejä.

Vierailija
313/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva pelkästä vartalosta ilman päätä. 

Vierailija
314/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei fattiksille!

Sen kuvan voi silti pyytää ennen treffikutsua. Tai sitten ei edes valikoi naisia joista ei ole varma

Mo kun ei voi, kun miehet tietää, että.99,99% naisista runsaisiin miehen,joka laittaa bioon, että haluaa normipainoisen naisen. Ja pakko tykätä kaikista naisista, että olisi mahdollisimman paljon valinnanvaraa,joista valita ensin ne kauneimmat,joihin yrittää tutustua, ja sitten ulkonäön mukaan jonoon muut naiset varalle, jos sen kauneimman kanssa ei natsaa. Pilluja pitää olla jonossa.

Vierailija
315/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mulla noin. Mulla on isot rinnat niin en sen takia laittanut k

Miksi jankkaat tätä fiksua? Et taida ymmärtää, mitä fiksu oikeasti tarkoittaa. Ja jutuistasi päätellen et kyllä itse ole fiksu mies. Ei jatkoon.

Vierailija
316/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei fattiksille!

EDELLEEN-MIKSI ET LAITA SITÄ BIOOSI, AP? NÄIN NÄMÄ "FATTIKSET" OSAAVAT OLLA LÄHESTYMÄTTÄ SINUA. 

Vierailija
317/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi vaan vähän runkkumatskua, ei työttömällä incelillä ole varaa mihinkään ravintolaan lähteä.

Vierailija
318/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei fattiksille!

EDELLEEN-MIKSI ET LAITA SITÄ BIOOSI, AP? NÄIN NÄMÄ "FATTIKSET" OSAAVAT OLLA LÄHESTYMÄTTÄ SINUA. 

Koska ei tuota taukkia lähesty, kuin muutamat naiset. Sen jälkeen,jos tuon laittaisi, eivät lähestyisi nekään. 

Vierailija
319/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, eihän sinun ole pakko niitä kuvattomia tavata? Miten ne sinua häiritsee? Vedä vasemmalle, niin me kaikki muutkin tehdään kun ei joku nappaa.

Monesti nainen vaikuttaa muuten sopivalta, mutta ainoa epäilyttävä tekijä on paino. Se pitää saa selville ennen päätöstä treffeistä.

Vierailija
320/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ilmiselvää, että tässä kyseesä on Chad. Sinun ei tulisi tuhlata Chadin aikaa. Chadit saavat ne 90% naisista ja naisista 90% valitsee Chadin.

Jos haluat, että painosi ei ole ongelma, kannattaisi kokeilla muita vaihtoehtoja Chadin sijaan. Harvaa Chadia kiinnosta epäterveellinen nainen, varsinkin kun itse panostavat terveyteen ja ulkonäköön, voivat he vaatia sitä toiselta osapuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi