Kaipaan niin soittaa kitaraa ja laulaa. Olen nainen 48v ja hukannut mahdollisuuteni
On ollut sattumalta tulaisuus vierailla parina vknloppuna eräällä tutuntutun treenikämpällä ja nyt kuristaa kurkkua istua täällä kukkauukkujen keskellä kerrostaloasunnossa.
Muistan kun enoni sanoi vakavasti minulle kun olin 15 v.
"Muista että otat itsellesi muusikkomiehen"
Mistä hitosta se sen tiesi.
Kommentit (10)
Minä ostin aika vasta sähkkökitaran. Nykyisin myös tietsikoihin saa ohjelmia joiden avulla äänittää musaa ja omaa soittoa, laulua.
toinen n48
Mikä sinua siis estää nyt alkamasta soittaa kitaraa ja laulaa? Itse aloin samassa iässä uudelleen soittamaan pianoa, kun perin sellaisen. Viimeksi olin soittanut 15-vuotiaana. Jotenkin alkanut tunteet ihan eri tavalla musiikki-ilmaisun kautta vapautumaan kuin mitä tässä on viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen tapahtunut. Olen ollut vähän kuin kivipatsas, kovettunut, mutta soittamisen kautta pääsen taas käsiksi herkkyyteeni.
Hei minä olen aikoinani soittanut klassista kitaraa ja se jäi kun lapset tuli.
Kitara on vielä vireessä kotelossaan. En koskaan myynyt sitä. Joskus säestelin lasten lauluja. Nyt asumme vähän väljemmin ja aikataulu sallii niin aloitin uudestaan - ihannhelposta harjoitusskappaleista koska sormenpäät ei vielä kestä eikä taivu. Toisaalta ikä on tuonut kärsivällisyyttä, kypsyyttä ja näkemystä.
Mietin jopa ostaa kakkoseksi sähkökitaran, joko ihan sähkärin tai sitten silent-klasarin. Olisi hauskaa soittaa bändissä.
Mene hyvä ihminen soittotunneille! Monessa kaupungissa esim. opiskelijat antavat tunteja tosi edullisesti.
ei muutakuin soittamaan, mun mies rupes soittamaan banjoa koronan aikana :D
Opettelin aikoinaan soittamaan kitaraa, kun kuulin, että kitaristit saa helposti pillua. Ja tottahan se onkin!
No sitten soitat ja laulat. Mutta älä pliis siellä kerrostaloasunnossa!
Eläpäs hätäile. Tuon harrastuksen voi aloittaa aina uudelleen. Iästä riippumatta.