Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin meno ahdistaa siellä olevien ihmisten vuoksi

Vierailija
10.12.2024 |

Jännitän sosiaalisia tilanteita jonkin verran mut töissä tiettyjen ihmisten seurassa suorastaan ahdistun. Kyseessä on muutaman hengen porukka, inside piiri, jotka ottaa tilan aina ollessaan paikalla. Niillä on omat jutut ja vaikka yritän osallistua keskusteluun, niin ei mulle välttämättä vastata tai saatetaan töksäyttää tai ilkeilläkin jotain. Tuntuu et oon yrittäny, jopa mielistelyyn asti ja ärsyttää et oon alentunut siihenkin. En osaa jännittämiseltäni rentoutua ja olla oma itseni heidän seurassa. Meen lukkoon kun huomaan että piiri taas pyörittää keskustelua ja vähän kaikkea koko osastolla.. En tiedä mikä olisi paras tapa toimia niissä tilanteissa. Ja niin etten välittäisi.. Tän takia en halua nykyään mennä enää töihin.. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
2/4 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keskittyä työhön, sen takia töissä käydään. Onko muita työkavereita keiden kanssa voisit olla enemmän tekemisissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sinne töihin menet? Mielistelemään? Kerjäämään itselles kavereita? Tekemään töitä joista sulle maksetaan palkkaa? 

Vierailija
4/4 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde helvettiin sieltä. Noita itserakkaita mulkkuja ei tarvitse katsoa, tai kuunnella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi