Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka lupailee jatkuvasti tekevänsä jonkun asian, muttei teekään?

Vierailija
10.12.2024 |

Kyseessä eräs lähisukulainen. Usein vuosia esim sanonut että postittaa pian minulle kortin, mutta sitä korttia ei koskaan kuulu. Samoin esim että on ostanut jonkun jutun ja on lähettämässä sen minulle mutta en koskaan saa sitä juttua. Tiedän että on va rmaan kiireinen ja on lapsia yms mutta onko tuossa jotain että pitäisi huolestua? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin odottamasta , puhuu lämpimikseen 

Vierailija
2/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itse tuosta. Itselläni on kognitiivisia vaikuksia mm. muistiongelmia, tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen vaikeutta. Jatkuvasti on enemmän asioita tehtävänä kuin saa tehtyä. Ei ole ilkeyttä. On halu tehdä asioita, ja tulee luvatuksi. Itsellä liian epärealistinen kuva omasta toimintakyvystä ja kognitiivisista kyvyistä. Kun joskus on pystynyt, mutta enää ei pysty. Lupaa asioita kuten ennen, mutta lupausten pitäminen ei sitten enää onnistukaan, kun pää ei toimi kuten ennen. Pahoittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itse tuosta. Itselläni on kognitiivisia vaikuksia mm. muistiongelmia, tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen vaikeutta. Jatkuvasti on enemmän asioita tehtävänä kuin saa tehtyä. Ei ole ilkeyttä. On halu tehdä asioita, ja tulee luvatuksi. Itsellä liian epärealistinen kuva omasta toimintakyvystä ja kognitiivisista kyvyistä. Kun joskus on pystynyt, mutta enää ei pysty. Lupaa asioita kuten ennen, mutta lupausten pitäminen ei sitten enää onnistukaan, kun pää ei toimi kuten ennen. Pahoittelut!

Ei se mitään. Kunhan on vain terve jne :)

Vierailija
4/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina kasaan itselleni liikaa tehtävää , tai oikeammin minulle kasaantuu sitä. Näin on ollut viimeiset 30 vuotta ja olen siis 42. 

Osa palloista vaan tippuilee paljoudessa.. Saan myös valtavasti aikaan, mutta ikinä en saa "maailmaa" valmiiksi. 

Taas ensi vuonna ajattelen kiireen helpottuvan, enkä ota muilta nakkeja harteilleni.. ;)

Vierailija
5/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko ainesta.

Vierailija
6/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti, narkki, tai ADHD antaa katteettomia lupauksia. Viimeksi mainittu hieman eri syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi