Mies ei tee enään aloitetta.
Meillä on ollu pidemmän aikaa hiljaista makuuhuoneen puolella lähinnä oman haluttomuuteni takia. Nyt olen parikin kertaa ehdottanu miehen "paineiden" purkamista niin hän on vaan todennu, että ei tarvitse. Häntä on tietty henkisesti satuttanu kun on ollut vaisua seksi elämää. Mies ei tee oikein mitään aloitetta seksiin vaikka ennen halusi joka päivä. En oikein tiedä kuinka tähän pitäis suhtautua. Pelkään että tästä jos ei päästä eteen päin niin tässä käy vielä huonosti.
Kommentit (54)
Strapponilla alat veteleen niin eiköhän taas innostu.
oisko reipas suihinotto saunan jälkeen mitää?
Näin naisena kokemusta haluttomasta miehestä, tarpeeksi monta kertaa kun aloite torpataan syynä youtube tai tv niin eipä tehnyt mieli enää yrittää. Ymmärrän miestäsi oikein hyvin, suhteessa eletään sen haluttoman ehdoilla.
Tämä siitä seuraa kun tarpeeksi monesti mies tulee torjutuksi. Sit on naisen tehtävä korjata tilanne. Kuka haluisi sääliseksiä ja kyllähän sen huomaa jos nainen ei ole mukana hommassa ja oikeesti halua miestään.
Tekosyyt menee aikansa läpi
Oho,no toi on just: "Parikin kertaa ehdottanut paineen purkaamista"...ei,ei se noin mene. Paineet mies voi purkaa helposti muullakin tavalla. Homma pitää lähteä ihan toisella tavalla liikkeelle. Esim. lähetä jo perjantai iltapäivänä töistä sensuelli kuva itsestäsi/ruumiinosistasi miehelle ja kerro, että olet varannut hotellihuoneen teille illaksi. Tapaatte hotelissa ja sinulla päällä seksikkäät alusvaatteet. Juotte drinksut aulabaarissa ja kerrot, että olet hankinut hiukan leluja sänkypuuhiin...jne
Jospa ajattelee: pidä pilusi, elän mä leivälläkin!
Vierailija kirjoitti:
Tämä siitä seuraa kun tarpeeksi monesti mies tulee torjutuksi. Sit on naisen tehtävä korjata tilanne. Kuka haluisi sääliseksiä ja kyllähän sen huomaa jos nainen ei ole mukana hommassa ja oikeesti halua miestään.
Tekosyyt menee aikansa läpi
Sulla on aika haitallinen asenne parisuhteen kannalta. Jos oikeasti haluat pitää parisuhteen elossa, ja korjata tilannetta parempaan suuntaan niin heitä tommoset "sit on naisen tehtävä korjata tilanne" tyyppiset asenteet romukoppaan.
Itse sorruin aikanaan tohon "no jos et sä, niin sit en mäkään" tyyppiseen toimintaan/ajatuksiin ja vuosien saatossa alko parisuhde tulehtumaan pahasti. Haluton puoliso ei odottamalla korjaa tilannetta mihinkään, ja oma asenne tuo roppakaupalla p*skaa kylkiäisenä suhteeseen.
Parempi vaihtoehto on pyrkiä keskusteluun asiasta, sekä yrittää saada se puoliso mielummin kaikin keinoin haluamaan sua.
Jos on nainen niin kaikki muu elämässä kuntoon, niin ne halutkin yleensä ainakin vähän paranee. Yhteistä aikaa ja yhteistä vuorovaikutusta ja kanssakäymistä.
Jos on mies, niin en tiedä siitä mitään kun en pysty samaistumaan haluttomaan mieheen. Itse olen aina ollut todella halukas mies, niin vaikea asettua vastakohdan saappaisiin.
Itse en enää moiseen sorru, ja nyt kun olen suht tyytyväinen omassa parisuhteessani seksin määrään, niin pyrin kaikin mahdollisin tavoin ylläpitämään sen. Satsaan siihen että vaimo on suhteeseemme tyytyväinen, ja järjestän myös reilusti aikaa perheelle ja parisuhteelle. Omille intresseille jää toki vähemmän aikaa, mutta toisaalta, kun on tyytyväinen elämäänsä, niin sekään ei haittaa.
Se on helppo sanoa että keskustelemalla saisi asian kuntoon. Kaikilla se ei vain toimi. Vaihtoehdoksi jää yrittää vain itse tottua elämään vähemmällä. Ei sekään huono vaihtoehto ole, jos pystyy vaan vastustamaan katkeroitumista.
Ne jotka ihmettelee miksi jäädä suhteeseen jossa ei ole seksiä, lienevät itsekeskeisiä ja lapsellisia miehiä. Saa sellainenkin olla. Sellaiset jotka jättävät perheensä seksin perässä ovat selkärangattomia. Sellainenkin voi olla.
No kun et antanut peppua, vaan aina pelkkää lähetyssaarnaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on helppo sanoa että keskustelemalla saisi asian kuntoon. Kaikilla se ei vain toimi. Vaihtoehdoksi jää yrittää vain itse tottua elämään vähemmällä. Ei sekään huono vaihtoehto ole, jos pystyy vaan vastustamaan katkeroitumista.
Ne jotka ihmettelee miksi jäädä suhteeseen jossa ei ole seksiä, lienevät itsekeskeisiä ja lapsellisia miehiä. Saa sellainenkin olla. Sellaiset jotka jättävät perheensä seksin perässä ovat selkärangattomia. Sellainenkin voi olla.
Keskustelu saattaa parantaa tilannetta, tai sitten ei. Itse yritin aiheesta keskustella ahkerasti vuosia. Keskustelu auttoi aina max. pariksi viikoksi, jonka jälkeen taas alkoi homma kuivumaan.
Loppujen lopuksi ehkä se suurin asia joka minun suhteessa vaikutti, oli se että itse muutin toimintaani vaimoani kohtaan paremmaksi. Aloin ottamaan hänen tarpeitaan huomioon, viettämään enemmän aikaa yms yms. Aloin rakastaa häntä, siitäkin huolimatta, vaikka tuntui itselle vaikealta herätellä niitä lämpimiä tunteita uudelleen.
Päätin, että en tyydy mihinkään, vaan pyrin kaikin puolin edistämään asioita omalla toiminnallani parempaan suuntaan. Tämä paransi seksielämäämme siten, että nyt tuntuu ettei tarvitse enää pelätä seuraavaa "kuivaa kautta".
Silti itsellä olisi haluja enempäänkin, mutta nyt seksiä on sentään riittävästi.
Mies on saanut tarpeeksi monta kertaa kieltävän vastauksen. Ei kai sitä enää huvita.
Tänä vuonna pihtaus ylittää ennätyksen. Taidan saada joka vuoden päivälle pakit. Miltä nainen itseltäsi tuntuisi vastaava, jos kuitenkaan et halua erota ja rakkautta on.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna pihtaus ylittää ennätyksen. Taidan saada joka vuoden päivälle pakit. Miltä nainen itseltäsi tuntuisi vastaava, jos kuitenkaan et halua erota ja rakkautta on.
Oletko yksinkertainen vai itsetuhoinen vai miksi ihmeessä lähestyt asiaa noin että teet aloitteen joka päivä vain pakit saadaksesi? Se mitä teet ei nyt selvästikään toimi, olisko aika kokeilla jotain muuta?
Ja joo, minä olen haluttoman miehen nainen. Minä tiedän miltä tuntuu tulla torjutuksi. Miltä tuntuu kun oma puoliso ei halua sinua enää. Mutta niin tyhmä en ole että päivästä toiseen tekisin aloitteen kun tiedän että mikään ei ole eilisestä muuttunut.
Eri juttu naisille kuulemma, niinhän miehille jaksetaan toitottaa.