Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~TOUKOKUISTEN VIIKONLOPPU~~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Mulla menny tää viikonloppu, tai siis pe lähtien, häähumussa. Pian koittaa arki eli reilun tunnin päästä saa lähtee töihin. Mä aloitan ensin näin itsekkäästi ja kerron tosta hääpäivästä:

Perjantaina siis sanottiin tahdon maistraatissa pienen joukon todistaessa. Siellä oli molempien vanhemmat, miehen mamma ja vauvan tulevat kummit. Kyyneleet valuivat väkisin, varsinkin kun vihkijä puhui perheen perustamisesta. Sitten käytiin miehen vanhemmilla juomassa kahvit ja nauttimassa hääkakkua ennen kuin me painuttiin miehen kanssa hotellille nauttiin toisistamme. Meillä oli 56 neliön sviitti saunalla (mahtava näköala aurajoelle). Syötiin ja juotiin hyvin (hotellilla oli onneks alkoholitonta valkkaria), saunottiin ja kuherreltiin. Aamulla saatiin aamiainen huoneeseen. La-aamulla alkoikin sitten puhelimet soida, kun tutut olivat huomanneet meidän vihityt-ilmoituksen lehdestä:) Eilinen meni rennosti kotosalla, en muista milloin oltais tälleen oikeen kunnolla " söpöilty" , mutta ei oo ainakaan yhtään tehny pahaa=kaikki supparit ovat olleet poissa ja vauva pomppinut mahassa iloisesti, kun äiti vetelee kakkua:) Mutta yhteenvetona: saatiin just meidän näköiset, intiimit, kahdenkeskiset häät. Ehkä sit joskus pistetään kunnon bileet pystyyn...sit kun oon ite timmissä kunnossa (voi mennä aika kauan tällä mahalla...)

Sitten muihin asioihin..mitä nyt pinoista muistan. Vernerimaija oli liittynyt joukkoon; tervetuloa!

Martina1:llä oli pahaa oloa (samoin) ja oliko se nyt mirmuska, kun kärsi poskionteloista ym. Ja Alpukkakin oli kipeenä. Mulla on muuten kans jäänyt tällä viikolla pienemmälle toi pyörän polkeminen, mutta nyt oon niin paljon pistelly kakkua naamaan, että vannoin aloittavani taas maanantaina..Tsemppiä ja parempia vointeja!

Janskulia oli äiti moittinut musamausta. Just puhuttiin miehen kanssa,että meidän taustalla (mies on punkkari, mä rokkari), vauva on saanut kuunnella kaikenlaista musaa. Jostain syystä mä olen laulanut paljon Iron Maidenia...niin ja sit teininä se kapinoi meitä vastaan kuuntelemalla suomi-iskelmää:)

Seksiunet myös täällä enemmän kuin tuttuja ja ne on oikeesti hieman kummallisia..Freudilla olis varmaan jotain sanottavaa tästäkin:)

(.) Kunnon muljautteluja, ne on tosi jännän tuntuisia eikä yhtään kipeitä. Ilmavaivat vaivaa myös, ne on tää vähemmän glamööripuoli raskaana ollessa näköjään. Nyt on rennietäkin jo kaivattu aika tavalla, päästelen happamia röyhyjä oikeen urakalla.(Viehättävää.)

Eipä tässä kummempia. Toivottavasti iltavuoro ois jo pian ohi. Huomenna saadaan aloittaa taas uusi viikko ja maaliskuukin!

Almaeino 28+1 (Odotan kans kovasti sitä 30 vkoa...)

Vierailija
22/23 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!! Ja onnea almaeinolle, hurrrrjasti!!! Jospa sitä ens kesänä meikäkin kesytettäs...

Käytiin pikku lenkki kävelemässä ja tuli ihan pahaolo supistelusta. Pakko oli kuitenkin lähtee ulos kun alko seinät kaatumaan päälle. Ihan hirveetä kun makeeta tekee mieli ja ei saa syödä, mikähän hillitsis?

Huomenna alkaa arki ja toiset lähtee hommilleen, mitähän kivaa keksis? Aurinko paljastaa kivasti kaikki pölyt, jospa jaksas pölyjä huiskia. Välillä on tosi hankalaa kun supistaa ja vauva liikkuu tosi paljon, maha oikeen aaltoilee. Varmaan tiedättekin :)

Mitenhän tosiaan onnistuu imetys kun piipero on noin vauhdikas? Jos meinaa vuodenkin imettää saa kikkailla aika lailla ;)

No tämmöstä tavallista vaan 27+2 ja aika kuluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almaeinolle: ensiksikin MILJOONITTAIN ONNENTOIVOTUKSIA TOISENSA SAANEILLE!!! kuulosti todella ihanalta toi teidän viikonloppu, ihan liikutuin, kun lueskelin!!! Nauttikaa nyt toisistanne oikein urakalla ja onnea yhteiselle taipaleelle!!

Kiitos kaikille tsemppauksista, niitä todella tarvitaan, kun tekee mieli kaikkea mahollista ja toi ruokalista on aika suppea, eikä sisällä mitään niitä herkkuja, mitä tekee mieli!! Kiitos oikeesti, kun ootte olemassa, että johonkin voi aina purkautua ja luottaa, että ymmärretään!!

Keijo-Annikki: Painiskeletko sä samojen asioiden äärellä, vai?? Todella kurjaa!!!

Joku täällä kyseli niitä mun arvoja, en nyt muista kuka, mutta laitan ne nyt kumminkin tähän elikkäs paasto 5,3 1h 12,0 ja 2h 9,8, todella karua luettavaa, tiedän......Varsinkin toi 1h!!!!Tänne oli ilmaantunut uusiakin, hienoa!!! Oikein paljon tervetuloa toukomasujen sekaan, en muista nimimerkkejä, mutta varmasti tunnistatte itsenne:-)

Jansku: Toi sun mudes on kyl ihan huippu!!!! Huhuijaa....ja vähänkö nauroin tolle pierujutulle:-) Täällä myös yksi puksuttelija, illalla kun menee sänkyyn ja toi yks alkaa meuhkaa, niin niitä vaan karkailee, mutta ei vielä noin ole sentään käynyt, mutta eiköhän tässä kerkiä!!

Täällä myös seksiunien näkijä, onko kellään muulla menny niin pitkälle, että tulee unissaan???? Mulla lähes aina sama juttu, että herään siihen, kun multa tulee ja sit oon vaan, että aijaahas ja käännän kylkeä, mut ekalla ja tokalla kerralla olin sillai, että mä haluun olla aina paksuna, jos tää on tällästa:-)

Daim: Kiva kuulla sustakin!!!Remppa senkun jatkuu, mutta kivahan se on sitten olla, kun kaikki on laitettu!!

Täällä oli varmaan muutakin, mutta ei nyt muista kaikkea, kun on tullu niin paljon uutta asiaa tässä lähiaikoina!!

(.) Edelleen kovaa melskettä ja asennot vaihtuilee ja maha aaltoilee!!! Meillä on uusi harrastus luden kanssa, mä laitan sellasen soittorasian, mikä on myös nalle, niin mun masun päälle ja sen soimaan ja hetken kuluttua alkaa masu pomppia ja hytkyä, kun pikkunen jammailee ja se tapahtuu aina, se rakastaa sitä yilkaiken ja nalle se vaan hytkyy mun mahan päällä, hauskaa!!! Huomenna sitten aletaan odotella sitä kutsua naikkarille ja jatketaan tiukalla ruokavaliolla!! Mukavaa illanjatkoa kaikille mammoille ja masuille!!

-Emunainen ja lude 28+1- (30 vko täältä tullaan:-)