Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä summalla pois työelämästä

Vierailija
10.12.2024 |

Sinä 40-50 v. jos sinulla olisi velaton koti ja mökki, minkä verran tililläsi pitäisi olla käteistä, että jäisit lopullisesti pois työelämästä? Mikä summa riittäisi? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miljoona euroa?

Vierailija
2/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi eläkeikään asti 20 tonnia netto per vuosi. Sen jälkeen summan voisi puolittaa, koska saisin vähintään takuueläkkeen joka tapauksessa.

Nelikymppiselle tämä tarkoittaisi siis n. 800 000 euroa, viiskymppiselle n. 600 000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 riittäs mulle

Vierailija
4/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten kauan elää ja missä kunnossa, onko paljon sairauksia ja hoivantarvetta. Kun ihminen ikääntyy menot kasvavat yllättävästi. Tarvitaan kotiin vaikka mitä palvelua ja se maksaa.  2-3 miljoona olisi varmaan aika realistista, kun eläke jää pieneksi.

Vierailija
5/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 v, ja vuositulot 65000 euroa, ei velkaa. Ja asunto velaton ja mökit samoin.  Laskut pitäisi saada katettua, eli vastike, auto, vakuutukset ja puhelin, kyllä tarttisin sellaiset 2300 euroa/kuussa eli siitä tulisi 386000.....rahaahan ei tulisi mistään. TE-toimistojen hyppyytettäväksi en ala, jos ei ole pakko. 

Eli sellaiset 450000 euroa pitäisi olla pankissa, huomioiden myös että ainahan voi tulla rahanmenoa kuten katon korjaus. 

Eipä oo.....säästää kyllä yritän, mutta nuo aikuiset opiskelevat lapsetkin tarvitsee välillä apua, kuten äsken kun pojalta hajosi auto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi