Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narkkarit ("asiakkaat") uhkailevat myyjiä kiihtyvällä tahdilla

Vierailija
10.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fcffd3b1-67ae-436e-a77e-0eeffe31a46b

Kohta on varmaan vaan itsepalvelukassoja ja vartijoita valvomassa kun kukaan ei enää suostu tekemään kaupan kassan hommia. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myymälässä viimeksi kun yksi riehui. Olin asiakas. Olin tyyni kuin järven pinta. Olin aiemmin kuunnellut shamanistista musiikkia. Ja tuli tietysti hieman kiihkeä tunnelma muille kun se mies piti ääntä, vähän purkkia lensi. Lopulta kaikki oli hyvin. Ja miehen käsi tuli kohti, mutta meni lääkehyllyyn, ei minuun. :)

Vierailija
2/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😑 Piri-bentsopäissään ei tunnu missään vähän puukotella myyjiä jos on huono päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla suurien kaupunkien ongelma enimmäkseen.

Vierailija
4/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi erottaa silti että joku pitää "vain ääntä". Ei välttämättä se tyyppi mene kimppuun, vaikka osa perääntyy tieltä pois. Mistä tietysti tietää kuka on mitäkin. Osaa asiakkaista voi harmittaa tai ahdistaa jokin apteekin tai kaupan käytäntö, joku häiritsevä. Jota ei ole saatu asiakkaiden kannalta korjattua parempaan, palaute ei toimi tai konemainen kohtelu. Myös mitä enemmän väkeä keskustassa, osa tuskastuu ehkä ruuhkaan. Tai köyhyyteen, jos myös käyttävät jotain. Eivät koe ihmisoikeuksia olevan? 

Vierailija
5/5 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus ajattelen, että jollei tätä palstaa ja mm Ylilautaa olisi lainkaan, niin mihin kaikki ne agressiot ja ne uhkaukset ja solvausket mitä näillä palstoilla päivittäin kohtaa sitten menisivät, elleivät ne voisi purkautua ulos näillä palstoilla