Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa, surettaa, hermostuttaa ja vtuttaa. Potentiaalinen suhde valuu hiekkaan, kun kumpikaan ei rohkene viestata.

Vierailija
10.12.2024 |

Se on jo pian ohi, joka olisi voinut olla polttavan kuumaa. 

Vähän historiaa: Mies kertoi nimensä ja osoitti kiinnostuksensa lähempään juttuun - himmasin paikalta, kun tilanne tuli yllättäen.

Seuraavana päivänä tajusin, etten muista miehen nimeä. Kuulin sen muualta vasta 4 viikon päästä tapaamisesta. Omaa nimeäni en ehtinyt miehelle kertoa. 

Sillä on julkinen numero ja olisin lähettäny jo seuraavana päivänä viestin, jos olisin vaan muistanu. Nyt se jäi lähettämättä kun aikaa kului.

Nyt silläon jo varmaan ja todennäköisesti uudet kuviot. On kuin olisin niellyt paketillisen sukkahousuja.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein kerran niin, että otin rohkaisujuomaa ja aloitin viestailun. Tyyppi vastasi siihen kivasti ja jatkettiin sitten juttua ja lähennyttiin. 

Apua.....itse olin jo sekunnin päässä kanssa valkkaripäissäni n kuukausi sitten..Silloin hetki tuntui niin kutsuvalta, aamulla sitä taas käpertyi takaisin siihen "onneksi en mokannut itseäni" poteroon.

Ap

Vierailija
22/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa viestata! Varsinkin jos se toinen on kertonu nimensä vapaaehtoisesti 🤩

Aikaa on kulunut jo liikaa. 3,5 kuukautta :((

Ap

Mä pidin taukoa kaks vuotta, ja sitte jatkettiin siitä mihin jäi 😍

Ehdittekö jo "olla" vai oliko suhde jäänyt kiinnostuksen osoituksen tasolle?? 

Ap

Ei oo oltu 😅

No sitten tuo valaa uskoa itseenikin 🤩

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä vodkapäissäni. En kehdannut muijalle viestittää kuitenkaan.

Vierailija
24/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein kerran niin, että otin rohkaisujuomaa ja aloitin viestailun. Tyyppi vastasi siihen kivasti ja jatkettiin sitten juttua ja lähennyttiin. 

Apua.....itse olin jo sekunnin päässä kanssa valkkaripäissäni n kuukausi sitten..Silloin hetki tuntui niin kutsuvalta, aamulla sitä taas käpertyi takaisin siihen "onneksi en mokannut itseäni" poteroon.

Ap

Yrittänyttä ei laiteta. Katuisin, jos en olisi tehnyt niin. Ei se mikään moka ole. Ota ensi kerralla jotain väkevämpää. Tsemppiä!

Vierailija
25/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui juma!

Vierailija
26/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tässä vodkapäissäni. En kehdannut muijalle viestittää kuitenkaan.

Niin ei se viinakaan ihmeisiin pysty, vähänkään enemmän  kokeneelle viinapäälle..

Ap

Vierailija
27/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa viestata! Varsinkin jos se toinen on kertonu nimensä vapaaehtoisesti 🤩

Ap

Kuka sen on kertonut, että tuo on liian pitkä aika?

Vierailija
28/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meressä kalaa riittää. 

Vierailija
29/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka sen on kertonut, että tuo on liian pitkä aika?

No kyllä se sen voi kertoa miehelle, ettei nainen sitten ollutkaa niin kiinnostunut, kuin olisi voinut luulla. (Viestittää max viikon sisään) Ja mies ehtii järjestellä jo palikoita päässään  sen perusteella

Ap

Vierailija
30/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetät sille nyt viestin. Et ulise palstalla.

En kehtaa. Sillä on kuitenkin joku säätö vierssä. Ja tuntisin itseni rannalle ajautuneeksi hylkeeksi.

Ap

Mene laihikselle.

Vierailija
31/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestata? Mitä kieltä tämä on?

Vierailija
32/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti - viestata?  Fist - fistata? 

Vierailija
33/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden kieltä

Ap

Vierailija
34/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oman nimeni se kyllä olisi saanut selville salapoliisityöllä kavereiltaan. Mutta oli varmaan herrasmies, kun ei sitten selvittäny ja viestittänyt. (Julkinen numero mullakin)

Ap

He's not that into you.

Vierailija
35/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetettävää sinulla on? Et ole edes tekemisissä ihmisen kanssa IRL. Ihme pelleilyä.

Vierailija
36/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa trollilta kun on niin kovin vaikeaa. 

Kiinnostuksen osoittaminen tai aloitteen tekeminen ei ole mikään maailman suurin juttu. Mutta parhaimmillaan siitä voi joskus harvoin syntyä jotain suurta ja merkittävää. Nyt olet kasvattanut asiasta mörön, ihan turhaan 

Opettele tekemään aloite nyt: lähetät miehelle viestin: moi, muistatkohan minut, nähtiin silloin. Olisin kahviseuraa vailla, laitatko viestin jos kiinnostaa!

Tai mitä vaan. Sillä selviää ja nopeasti. Valmistaudu jo siihen, että myös jatkossa lähetät viestejä reippaasti ja ilman kuukausien pohdintoja, jos tapaat kiinnostavan miehen. Et menetä siinä mitään mutta teet itsestäsi kiinnostavamman miehen silmissä. 

Vierailija
37/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin lähettäminen ei ole kosinta eikä sen tarvitse olla rakkaudentunnustus, pyydäthän kavereitasikin kahville. Jos mies ei ole kiinnostunut seurastasi niin se selviää lyhyellä viestillä harvinaisen helposti. 

Vierailija
38/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä menetettävää sinulla on? Et ole edes tekemisissä ihmisen kanssa IRL. Ihme pelleilyä.

Mua ehkä estää se, että kyseinen ihminen käy usein lähisukulaiseni naapurustossa, jossa itsekin pakko vierailla. Tapaus siis tulee lähelle, jos menee poskelleen. En voi ns eristää tapausta pois elämästäni niin helposti, jos nolaan itseni

Ap

Vierailija
39/39 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa trollilta kun on niin kovin vaikeaa. 

Kiinnostuksen osoittaminen tai aloitteen tekeminen ei ole mikään maailman suurin juttu. Mutta parhaimmillaan siitä voi joskus harvoin syntyä jotain suurta ja merkittävää. Nyt olet kasvattanut asiasta mörön, ihan turhaan 

Opettele tekemään aloite nyt: lähetät miehelle viestin: moi, muistatkohan minut, nähtiin silloin. Olisin kahviseuraa vailla, laitatko viestin jos kiinnostaa!

Tai mitä vaan. Sillä selviää ja nopeasti. Valmistaudu jo siihen, että myös jatkossa lähetät viestejä reippaasti ja ilman kuukausien pohdintoja, jos tapaat kiinnostavan miehen. Et menetä siinä mitään mutta teet itsestäsi kiinnostavamman miehen silmissä. 

Olisin lähettänyt heti seuraavana päivänä, jos olisin muistanut hånen nimensä. !! Tilanne on jo ohi. Teen itseni vain creepyksi. Olkoon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme