Satojen tuhansien ihmisten koteihin jaetusta joulukalenterista repesi raivo?????
Raivo? Kirkon jakamasta ilmaisesta joulukalenterista?
Ihanko tosi? Ilmeisesti joku polttaa päreensä ihan kaikesta?
Mutta jos raivoat joulukalenterin takia, niin onkohan syytä hakeutua hoitoon?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Uskonnonvapaus. En ole kristitty ja minulle ei kuulu tulla kristittyjen satanisti komukoiden propagandaa kotiin edes satanistikalenterin muodossa.
Laita paperikeräykseen, asia ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
kaiken yhdistää paavi joka on nyt palestiinalainen ideologialtaan ja samalla wokettaja ja lgbtq-uskonnon hyväksyjä!
Paavi on ruvennut puolustamaan palestiinaa Israelia vastaan. Jeesus-vauva on nyt käärittynä palestiinalaiseen rättiin eli Shemaghiin, oikealta nimeltään "keffiyeh"
Paavi ja lgbtq
https://catholicherald.co.uk/pope-approves-lgbt-pilgrimage-as-part-of-jubilee-2025-celebrations/
At previous events, the group has depicted Jesus Christ with a rainbow halo and before a rainbow flag, and has depicted Christ as a transsexual.
Ai jaa? Unohtuiko sielläkin aamulääkkeet?
Minä heitin sen roskiin avattuani muutaman luukun.
Samalla rahalla olisi ruokkinut monia perheitä.
Onhan tuo nyt täysin woketettu kalenteri. Eikö kukaan mäe keisarin uusia vaatteita??
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää on tää juttu, että kaikki vihervasemmistolaiset ovat nykyään näitä mielensäpahoittajia?
Loukkaantuvat ihan joka asiasta ja sitten kieltävät sen kaikilta muilta ja näin myös tappavat kaiken hauskuuden ja huumorinkin siinä samalla.
Mikä? Kulttuurivallankumous.
Lukekaa historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää on tää juttu, että kaikki vihervasemmistolaiset ovat nykyään näitä mielensäpahoittajia?
Loukkaantuvat ihan joka asiasta ja sitten kieltävät sen kaikilta muilta ja näin myös tappavat kaiken hauskuuden ja huumorinkin siinä samalla.
Missä noin on lukenut? Linkki.
Ideahan olisi sama jos muslimeille lähettäisi tervehdyksen jossa muhammed kuvataan possuna.
Kyllähän tuosta joulukalenterista maksetaan, kun ollaan kirkon jäseniä ja vuodessa voi mennä isokin määrä rahaa kirkolle.
Ruma kalenteri eikä vaiktutanut olevan mitään tekemistä joulun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kylähullut huuteli raitilla. Nykyään niillä on megafonina some.
Ja sekin on toimittajan oma Jodel-ryhmä josta tehdään juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vapauta jo vihvas ulos aivottomasta päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ideahan olisi sama jos muslimeille lähettäisi tervehdyksen jossa muhammed kuvataan possuna.
muhammedhan oli possu ja s i k a
Minulle tuli SPR:n Muumikalenteri.
En tykännyt. Paha mieli tuli. Tunnelma pilalla. Ryhdyin ryyppäämään. SPR:n vika.
Nyt on vaimo ja lapset hangessa. Kuka vastaa? Mistä korvauksia?
Onneksi kirkko ei tunge sanomaansa minun postiluukustani. Tulisi muuten poliisiasia
en pysty enää elämään wokeistisessa ateistiSuomessa, ihmisistä on tulllut ällöttäviä. tuskin puhunkaan enää kenenkään kanssa.
En edes tiedä onko se tuolla postilaatikossa mainosten joukossa eikä edes kiinnosta. Jos on niin se menee mainosten kanssa suoraan jäteastiaan.
Vierailija kirjoitti:
No niinkö olisi? Ihanko tosi?
Tyttärelle se kilahti postiluukusta, ja antoi sen minulle, kun ei itse siitä välittänyt. Kyllä minäkin vähän olen ihmetellyt. Mietin, että onko tuo oikea paikka laittaa rahaa. Moni aikaisempien vuosien joulukalenteri on ollut perinteisempi ja joulua kauniisti odottava. Ehkä suurin osa ihmisistä odottaa kuitenkin uskonnollisen vakaumuksen kalenterilta jotain kauneutta, ei ihan tällaista. Itse availen sitkeästi joka aamu uuden luukun, ja petyn joka kerta. Ei siinä mitään, kalenterin voi laittaa vaikka roskiin, jos ei miellytä, mutta kuitenkin se on seurakuntalaisten varoilla maksettu.
Eihän se ole ilmainen. Jokainen seurakuntalainen on siitä maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kirkko ei tunge sanomaansa minun postiluukustani. Tulisi muuten poliisiasia
Sillälailla.
Ei taida olla Vauva-palsta oikea foorumi keskustella ylireagoimisesta ja kaikesta raivoamisesta?