Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satojen tuhansien ihmisten koteihin jaetusta joulukalenterista repesi raivo?????

Vierailija
10.12.2024 |

Raivo? Kirkon jakamasta ilmaisesta joulukalenterista?

Ihanko tosi? Ilmeisesti joku polttaa päreensä ihan kaikesta?

Mutta jos raivoat joulukalenterin takia, niin onkohan syytä hakeutua hoitoon?

www.is.fi/kotimaa/art-2000010890875.html

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun ja siitä päätellen hyvä kalenteri. Ei kaikilta voi vaatia erilaisen taiteen ymmärtämistä mutta jos joku oiken raivostuu ilmasesta kalenterista niin elämä on kyllä liian helppoa

Se jaetaan seurakunnan jäsenille. Se on monessa perheessä jokavuotinen odotettu perinne. Ehkä se nyt on liian radikaali ja perinne hajosi.

No voi että. Ihan kauheeta. Joulu pilalla. Tappakaa ittenne protestiksi.

Vierailija
22/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapaus. En ole kristitty ja minulle ei kuulu tulla kristittyjen satanisti komukoiden propagandaa kotiin edes satanistikalenterin muodossa. 

Laita paperikeräykseen, asia ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaiken yhdistää paavi joka on nyt palestiinalainen ideologialtaan ja samalla wokettaja ja lgbtq-uskonnon hyväksyjä!

Paavi on ruvennut puolustamaan palestiinaa Israelia vastaan. Jeesus-vauva on nyt käärittynä palestiinalaiseen rättiin eli Shemaghiin, oikealta nimeltään "keffiyeh"

https://ibb.co/KDwZGXJ

Paavi ja lgbtq

https://catholicherald.co.uk/pope-approves-lgbt-pilgrimage-as-part-of-jubilee-2025-celebrations/

At previous events, the group has depicted Jesus Christ with a rainbow halo and before a rainbow flag, and has depicted Christ as a transsexual.

Ai jaa? Unohtuiko sielläkin aamulääkkeet?

Vierailija
24/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin sen roskiin avattuani muutaman luukun.

Samalla rahalla olisi ruokkinut monia perheitä.

Vierailija
25/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt täysin woketettu kalenteri. Eikö kukaan mäe keisarin uusia vaatteita??

Vierailija
26/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää on tää juttu, että kaikki vihervasemmistolaiset ovat nykyään näitä mielensäpahoittajia?

Loukkaantuvat ihan joka asiasta ja sitten kieltävät sen kaikilta muilta ja näin myös tappavat kaiken hauskuuden ja huumorinkin siinä samalla.

Mikä? Kulttuurivallankumous.

Lukekaa historiaa.

Vierailija
27/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää on tää juttu, että kaikki vihervasemmistolaiset ovat nykyään näitä mielensäpahoittajia?

Loukkaantuvat ihan joka asiasta ja sitten kieltävät sen kaikilta muilta ja näin myös tappavat kaiken hauskuuden ja huumorinkin siinä samalla.

Missä noin on lukenut? Linkki.

Vierailija
28/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideahan olisi sama jos muslimeille lähettäisi tervehdyksen jossa muhammed kuvataan possuna.

Vierailija
29/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta joulukalenterista maksetaan, kun ollaan kirkon jäseniä ja vuodessa voi mennä isokin määrä rahaa kirkolle.

Ruma kalenteri eikä vaiktutanut olevan mitään tekemistä joulun kanssa.

Vierailija
30/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kylähullut huuteli raitilla. Nykyään niillä on megafonina some.

Ja sekin on toimittajan oma Jodel-ryhmä josta tehdään juttu.

Vierailija
31/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapauta jo vihvas ulos aivottomasta päästäsi.

Vierailija
32/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideahan olisi sama jos muslimeille lähettäisi tervehdyksen jossa muhammed kuvataan possuna.

muhammedhan oli possu ja s i k a

Vierailija
33/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli SPR:n Muumikalenteri. 

En tykännyt. Paha mieli tuli. Tunnelma pilalla. Ryhdyin ryyppäämään. SPR:n vika.

Nyt on vaimo ja lapset hangessa. Kuka vastaa? Mistä korvauksia?

Vierailija
34/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirkko ei tunge sanomaansa minun postiluukustani. Tulisi muuten poliisiasia

Vierailija
35/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty enää elämään wokeistisessa ateistiSuomessa, ihmisistä on tulllut ällöttäviä. tuskin puhunkaan enää kenenkään kanssa.

Vierailija
36/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä onko se tuolla postilaatikossa mainosten joukossa eikä edes kiinnosta. Jos on niin se  menee mainosten kanssa suoraan jäteastiaan.

Vierailija
37/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinkö olisi? Ihanko tosi?

Vierailija
38/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelle se kilahti postiluukusta, ja antoi sen minulle, kun ei itse siitä välittänyt. Kyllä minäkin vähän olen ihmetellyt. Mietin, että onko tuo oikea paikka laittaa rahaa. Moni aikaisempien vuosien joulukalenteri on ollut perinteisempi ja joulua kauniisti odottava. Ehkä suurin osa ihmisistä odottaa kuitenkin uskonnollisen vakaumuksen kalenterilta jotain kauneutta, ei ihan tällaista. Itse availen sitkeästi joka aamu uuden luukun, ja petyn joka kerta. Ei siinä mitään, kalenterin voi laittaa vaikka roskiin, jos ei miellytä, mutta kuitenkin se on seurakuntalaisten varoilla maksettu.

Vierailija
39/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ilmainen. Jokainen seurakuntalainen on siitä maksanut.

Vierailija
40/84 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kirkko ei tunge sanomaansa minun postiluukustani. Tulisi muuten poliisiasia

Sillälailla. 

Ei taida olla Vauva-palsta oikea foorumi keskustella ylireagoimisesta ja kaikesta raivoamisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi