Suomessa on ilmaiset koulutukset
Peruskoulut, jatkokoulutukset, korkeakoulutukset, uudelleenkoulutukset, aikuiskoulutukset, kaiken maailman koulutukset. Ilmaista ilmaista ilmaista.
Miksi kukaan suostuu niihin? En mä ainakaan ilmasiks suostu. Mut jos joihinkin koulutuksiin halutaan niin mulle kyllä pitää maksaa. Siis ihan aitoa kuukauspalkkaa.
Kommentit (4)
Poistetaan opintolaina ja nostetaan opintotuki 2000€ ja sidotaan se indeksiin. Varmistetaan että jokaisen opinnot etenee eikä yli 3 tutkintoa voi suorittaa ilman että se menee tuki hakemus harkinnan alaiseksi.
Täällä on myös ilmainen vauva-keskustelupalsta. Mutta kyllä mulle vaan pitää maksaa jos halutaan että mä tätä palstaa käyttäisin!
Ilmaista on myös käydä rannalla, metsässä, uimassa, lenkillä, kirjastossa,... mutta ilmasiks en suostu. Paljonko maksatte mulle?
Koska kirjoitan tälle palstalle, on CV:ssäni yhteistyökumppanina ollut useamman vuoden Sanoma Oy sisällöntuotanto. Muuten en ole missään töissä käynyt, tienpientareella ihmetellyt kun lammaslauma menee aamulla jonnekin ja illalla palaa omia jälkiään.
Opintotuki?