Minkä maalaiset ihmiset viehättyvät sinusta?
Illan höpöhöpöaihe. Tuli vaan mieleen kun kaverin kanssa just aiheesta puhuttiin. Minua on ehdottomasti eniten lähestyneet ruotsalaiset miehet. Ja naisista britit. Siis seksuaalisessa mielessä. Olen heteronainen, ja aika harvoin on naiset lähestyneet, mutta useamman kerran britti. He ovat aina olleet tosi humalaisia, ruotsalaiset miehet taas vaihtelevasti selvinpäin tai vähemmän.
Kommentit (23)
Afrikkalaiset miehet tulee usein kaupassa iskemään. Espoossa. Muuten kiva mutta kun ei kiinnosta yhtään...
Luulin, että tummemmat miehet on tällaisten vaaleiden, pienten naisten perään, mutta ehei, tosi harvoin on he tulleet iskemään.
Ei ole sellaista löytynyt, mutta miehet jotka erityisesti ei pidä minusta on löytynyt. Ihan mikä tahansa mikä on uskonnoltaan muslimi ja kotoisin jostain islamilaisesta valtiosta, ne ei voi sietää. Joko ne ei ota mitään kontaktia tai yrittävät käydä väkivaltaisesti päälle. Ja se on mielenkiintoinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista löytynyt, mutta miehet jotka erityisesti ei pidä minusta on löytynyt. Ihan mikä tahansa mikä on uskonnoltaan muslimi ja kotoisin jostain islamilaisesta valtiosta, ne ei voi sietää. Joko ne ei ota mitään kontaktia tai yrittävät käydä väkivaltaisesti päälle. Ja se on mielenkiintoinen ilmiö.
Kerro vähän itsestäsi, sukupuoli, ulkonäkö jne, niin arvaillaan miksi näin. Erikoinen juttu!
Irlantilaiset, slovakialaiset ja japanilaiset ainakin. Olen suomalainen mies.
Intialaiset ja thaimaalaiset plus filippiiniläiset ovat minulle eniten flirttailleet suominaisten lisäksi. Täytyy myöntää, että itsekin viehätyn heistä, erityisesti tummaihoisista intialaisista naisista.
T: suomimies
Britit. Ovat olleet iskuyrityksissä rohkeita.
T: Tuntematon
Ruotsalaiset, arabeja, ranskalainen, saksalaisia.
Ei enää niinkään.
n44
Yleensä aina suomalaiset ja slaavilaiset naiset. Olen vaalea ja tyypillisen skandinaavisen näköinen mies.
Thaimaalaiset naiset suomessa ovat aina minun kimpussa. m39
Mitä hittoa? Ei todellakaan minkään maalaiset :D
N43
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset, arabit
Nuo ovat miehistä parhaimmat. Oulussa todella monella lukiotytölläkin sekä vanhemmillakin naisilla on mies edellämainituista maista ja en ihmettele koska miehet ovat iloisia ja puheliata.
Espanjalaiset, Etelä-amerikkalaiset naiset. Omaan vaaleanruskeat pitkät, suorat hiukset, olen pitkä ja hoikka. Olen kuulemma eksoottisen näköinen sinisine silmineni. Pretty boy -blondie.
Uuden-maalaiset ja pohjan-maalaiset.
(Suomen)ruotsalaiset ja afrikkalaiset miehet. Kotimaisten lisäksi.