Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa vai mautonta sisustuksessa peukutusketju!

Vierailija
09.12.2024 |

Eli laitetaan tänne eri sisustukseen kuuluvia asioita ja sitten peukutetaan onko se hienoa vai mautonta! Yläpeukku=hienoa alapeukku=mautonta

Viinipullo johon on laitetty kynttilä 😁

Kommentit (319)

Vierailija
121/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikone makuuhuoneessa

Vierailija
122/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisessä kodissa tehdään kompromisseja.

- tavallaan juuri näin, mutta et oikeasti hävitä niitä omia juttuja vaan hivottelet niitä esille pikkuhiljaa. Miehet lämpenee tooosi hitaasti glitterille ja pastelliväreille.

Eli koska miehet on jääneet 5-vuotiaan tasolle lelujensa kanssa, naisetkin automaattisesti sisustavat kuin 5-vuotiaat tytöt. Hohhoijaa

Mulla on mielestäni melko sukupuolineutraali sisustus. Mitä nyt peilipöytä löytyy, ja vähän kynttilöitä. Luonnollisia värejä, kodikkaita tekstiilejä, ei krääsää

Olen mielestäni ainakin hieman miehekäs mies ja tykkään, jos nainen sisustaa pastelliväreillä, nainen on silloin naisellinen, vaikka itse en kyllä niin sisustaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustustaulut ja julisteet.

Missä menee sisustustaulun ja taidetaulun käsitteen raja? Hinnastako sen näkee? 

Sisustustaulu on kopio, kehystetty juliste tms. Oikea taulu on jonkun itse maalaama, ja minusta ihan ok, vaikka olisi harrastajan tekemä. Meillä on seinillä sekä virallisten taiteilijoiden tauluja, että esim mummoni itse maalaamia. Molemmat ovat minusta oikeita tauluja. 

Vierailija
124/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisessä kodissa tehdään kompromisseja.

- tavallaan juuri näin, mutta et oikeasti hävitä niitä omia juttuja vaan hivottelet niitä esille pikkuhiljaa. Miehet lämpenee tooosi hitaasti glitterille ja pastelliväreille.

Eli koska miehet on jääneet 5-vuotiaan tasolle lelujensa kanssa, naisetkin automaattisesti sisustavat kuin 5-vuotiaat tytöt. Hohhoijaa

Mulla on mielestäni melko sukupuolineutraali sisustus. Mitä nyt peilipöytä löytyy, ja vähän kynttilöitä. Luonnollisia värejä, kodikkaita tekstiilejä, ei krääsää

Olen mielestäni ainakin hieman miehekäs mies ja tykkään, jos nainen sisustaa pastelliväreillä, nainen on silloin naisellinen, vaikka itse en kyllä niin sisustaisi?

Pastellivärit on kyllä aika harvinainen mieltymys naisilla. Muodit sisustuksessa muuttuu, mutta pastellivärit eivät usein ole muodissa. 

Vierailija
125/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Animepatsaita ja -figuureja lasivitriinissä.

Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D

Eikö se voi olla naisenkin harrastus?

Vierailija
126/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolipaneeli

Miksi puolipanelointi ei voisi olla huoneen yläosassa? Onko se alaosassa siksi että sitä katseltaisiin nöyränä pää kumarassa Jumalaa kunnioittaen?

Se on ollut alaosassa siksi, että seinän alaosa likaantuu herkemmin. Ja vanhat paperitapetit ovat imeneet likaa paljon herkemmin kuin nykyaikaiset lasikuitutapetit. Puiset paneelit voi pyyhkiä kostealla, paperitapettia ei.

Vierailija
127/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustustaulu on kopio, kehystetty juliste tms. Oikea taulu on jonkun itse maalaama, ja minusta ihan ok, vaikka olisi harrastajan tekemä. Meillä on seinillä sekä virallisten taiteilijoiden tauluja, että esim mummoni itse maalaamia. Molemmat ovat minusta oikeita tauluja. 

Kansalaisopistotasoinen maalaustaide on oma suosikkini. Laitoin paremmat taulut kiertoon ja tilalle olen ostellut kirppareilta sekä myyjäisistä rahvaanomaisia tauluja - pääasia että ovat kehyksissä.

Vierailija
128/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisopistotasoinen maalaustaide on oma suosikkini. Laitoin paremmat taulut kiertoon ja tilalle olen ostellut kirppareilta sekä myyjäisistä rahvaanomaisia tauluja - pääasia että ovat kehyksissä.

Mä taas en osta. Omia tekeleitä on kyllä seinillä ja läheisten, mutta rahaa maksan vain sen tasoisista tauluista, joita en itse kykenisi maalaamaan 

Vierailija
129/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöydän tabletit

Vierailija
130/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plafondivalaisimet?

Vierailija
131/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaripöytä

Vierailija
132/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattolistoja seuraileva lednauha

Vierailija
133/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa divaanisohva

Vierailija
134/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eripariset ruokapöydän tuolit

Vierailija
135/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D

Miksi harrastuksen pitäisi näkyä sisustuksessa? Monesti miehille sisustaminen tuntuu tarkoittavan juuri sitä, että laitetaan esille harrastukseen liittyvää kamaa kuten tuoppeja, pelipaitoja, pienoismalleja. 

Vierailija
136/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävien ja kuolleiden sukulaisten valokuvat näkyvästi esillä.

Tämä on vaikea, koska itse en tykkää pitää valokuvia esillä, mutta niiden esillä pitäminen ei mielestäni ole mitenkään mautontakaan. Minusta on aina mielenkiintoista katsella muiden esillä olevia kuvia, mutta itse pitäisin korkeintaan kissani (lepää rauhassa) kuvaa esillä. Itse asiassa ostin juuri valokuvakehyksen, vaikken edes tykkää pitää kuvia esillä :DDDD pitää laittaa siihen jokin tarkkaan harkittu kuva joskus.

Kotihoidossa työskentelevänä valokuvat ovat yksiä parhaita keskustelunavauksia. Niistä saa mummot ja vaarit usein hyvät turinat aikaiseksi.

Vierailija
137/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, eihän se haittaa, jos kitara tai itse maalatut taulut/ otetut valokuvat näkyy. Jotkut muovikelut hyllyssä aikuisella ihmisellä vain on mautonta

Eli miehen harrastus saa näkyä vasta sitten, kun narsistiset naiset sen ensin hyväksyvät. :-D :-D :-DDD

No aika moista haukkua narsistiksi tommosen jutun takia. Ootko jotenkin katkeroitunut, kun naiset ei kiinnostu animepojasta? 

Yhteisessä kodissa tehdään kompromisseja. Jos mies inhoaisi mun sisustuselementtejä, voisimme

Varmasti hän tekisi kompromisseja, jos mies kustantaisi sopivan talon ja kivan tyylikkään sisustuksen. Mies voisi sisustaa itselleen mukavan pikku miesluolan ylimääräiseen ikkunattomaan vaatehuoneeseen. Ei toki muovifiguureja eikä pelituolia! 

Vierailija
138/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kuulosta kauheasti ihmiseltä joka olisi oikeasti valmis tekemään kompromisseja sisustuksen suhteen.

Ja sinä et kuulosta ihmiseltä, joka olisi koskaan suhteessa naisen kanssa ollut. Mutta ehkä sitten kun kasvat aikuiseksi, ja elämässä kiinnostaa joku muu kuin nukella leikkiminen

Olen eri ja sinä olet törkeä. 

Vierailija
139/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sellaisen sisustuksen mihin on varaa, mistä tykkään. En katso trendejä. 

Vierailija
140/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastuksen pitäisi näkyä sisustuksessa? Monesti miehille sisustaminen tuntuu tarkoittavan juuri sitä, että laitetaan esille harrastukseen liittyvää kamaa kuten tuoppeja, pelipaitoja, pienoismalleja. 

Kai se käy, jos se mies asuu siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä