Hienoa vai mautonta sisustuksessa peukutusketju!
Eli laitetaan tänne eri sisustukseen kuuluvia asioita ja sitten peukutetaan onko se hienoa vai mautonta! Yläpeukku=hienoa alapeukku=mautonta
Viinipullo johon on laitetty kynttilä 😁
Kommentit (319)
Hauskaa kun olen bongannut täältä aika monia meidän kotoa löytyviä elementtejä :D
Vierailija kirjoitti:
Palkintovitriini täynnä pokaaleita.
Jos lapsen palkintoja niin tosi symppistä. Tai vaikka huippu-urheilijan muistoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsen palkintoja niin tosi symppistä. Tai vaikka huippu-urheilijan muistoja
No miksei se ole symppistä jonkun harrastelijan vitriinissä. Tärkeitä muistoja varmaan nekin ko. henkilölle.
Kaikki sisustustavara- ja makuasiajutut toimii jossain ympäristössä/ "kontekstissa", ironisesti tai vakavasti.
Mä en pysty alapeukuttaan muuta ku toiminnallisuuden häiriöitä tai suoranaisia rakennusvirheitå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animepatsaita ja -figuureja lasivitriinissä.
Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D
Noh, eihän se haittaa, jos kitara tai itse maalatut taulut/ otetut valokuvat näkyy. Jotkut muovikelut hyllyssä aikuisella ihmisellä vain on mautonta
Eli miehen harrastus saa näkyä vasta sitten, kun narsistiset naiset sen ensin hyväksyvät. :-D :-D :-DDD
No aika moista haukkua narsistiksi tommosen jutun takia. Ootko jotenkin katkeroitunut, kun naiset ei kiinnostu animepojasta?
Yhteisessä kodissa tehdään kompromisseja. Jos mies inhoaisi mun sisustuselementtejä, voisimme hankkia jotain molempia miellyttävää, jotta kodi
Poikani keräili muovisia tietokonepelihahmoja 10-vuotiaana. Kun oli 13 v, ne sai jo heittää pois. En siis osaa pitää aikuisten harrastuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunu
Vain jos on aito.
Minkälainen on epäaito kristallikruunu? Lasiosat eivät sisällä riittävästi lyijyä? Mistä sen näkee?
Esim Prismaamyy muovisia kristallikruunuja lastenhuoneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Boho
Oikea alkuperäinen värikäs kirpputorityyppinen boho, jota näkee mm. Friendit-sarjassa Monican olohuone-keittiössä, on 👍
Se viimevuotinen bohoksi jostain syystä nimitetty teennäinen bambu- ja sakramee-tyyli on 👎
Kaksi skenaariota, jossa teoriassa samat elementit, mutta hyvin erilainen lopputulos:
A. William Morris -kukkatapetti, aito kristallikruunu ja Chesterfield-tyylinen patinoitunut nahkasohva, tummassa massiivipuisessa 1800-luvun vintage-vitriinissä muutama kaunis Arabian tai Marimekon astia = milloin saa muuttaa?
B. Kömpelöitä ruusuja ja "Life is what you make it" -kursiivia seassa tapetissa, muovinen kitchi kristallikruunu ja 90-luvun muhjuuntunut massiivinen nahkasohva, valaistussa vaaleassa mäntyvitriinissä muumimukeja = kiitos mutta ei kiitos.
Design valaisimet. Hienoja toki, mutta mautonta kun hankittu vain status mielessä. Vie tyylin.
Kaikilla samat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D
Noh, eihän se haittaa, jos kitara tai itse maalatut taulut/ otetut valokuvat näkyy. Jotkut muovikelut hyllyssä aikuisella ihmisellä vain on mautonta
Eli miehen harrastus saa näkyä vasta sitten, kun narsistiset naiset sen ensin hyväksyvät. :-D :-D :-DDD
Kaipa noitakin patsaita on kaikenlaisia ja jotkut on varmasti hienojakin. Mun eksä keräili vähäpukeisia tyttö patsaita ja en kyllä olisi omaan kotiin niitä hyväksynyt mihinkään esille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunu
Vain jos on aito.
Mulla on aitoa muovia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunu
Vain jos on aito.
Mulla on aitoa muovia
Mulla on vessassa muovinen kristallikruunu, muualle en kyllä kelpuuttaisi kuin aidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis harrastus, mutta samalla myös sijoituskohde. M28
https://www.kaioland.com/en/product/attack-on-titan-prime-1-studio-levi…
Hinta ei kerro tyylikkyydestä vielä mitään.
Sinällään harrastuksien näkyminen on minusta ihan positiivista, ainakin jos se ei täytä ihan koko asuntoa.
Kirjahylly jossa oikeasti on kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei se ole symppistä jonkun harrastelijan vitriinissä. Tärkeitä muistoja varmaan nekin ko. henkilölle.
Pilkkikilpailupalkintoja, kuten yhden mun kaverin lapsuuden kotona. Olivat varmasti kyllä tärkeitä muistoja (en tiedä onko ne enää esillä, en ihan usko kun on uusi vaimokin talossa) 😁
Oikea piano