Hienoa vai mautonta sisustuksessa peukutusketju!
Eli laitetaan tänne eri sisustukseen kuuluvia asioita ja sitten peukutetaan onko se hienoa vai mautonta! Yläpeukku=hienoa alapeukku=mautonta
Viinipullo johon on laitetty kynttilä 😁
Kommentit (319)
Isomummon rokokoo-petintölipasto.
Valkoinen sohvakalusto, useita koristetyynyjä ja kynttilöitä liikaa.
Ympäri asuntoa sijoitetut maljakot ilman kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vallilan/Marimekon verhot on mauttomimpia mitä tiedän.
Lisäksi joulu/kausivaloina valonauhat mitä vedetään jokaiseen pihan ja talon kaiteeseen.
veli älä vihaa vallilaa
Vierailija kirjoitti:
Viuhkat olohuoneen seinällä.
Mulla oli 80-luvulla. En laittaisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset typerät kyselyt. Ihmisen ei tarvitse keneltäkään kysellä muotia, vaan jokainen sisustaa niinkuin voi tai haluaa.
Onko sattunut useampi juttu joka teillä on saamaan satoja alapeukkuja, vai miksi olet noin närkästynyt?
Eihän tämä ole mikään "typerä kysely" (kiinnosti sinuakin niin paljon, että tulit kommentoimaan) vaan peukutusketju siitä, mikä sisustusjuttu on kenenkin mielestä hieno tai ei hyvä.
Hyvä ketju ja aihe.
Vierailija kirjoitti:
Sälekaihtimet (mun kestoinhokit, pilaavat mielestäni sisustuksen kuin sisustuksen)
Mä en ole koskaan ajatellut, että sälekaihtimet olisi sisustuselementti. Enemmänkin ne on välttämätön paha monessakin ikkunassa. Estävät näkymän sisälle ja suoraan perheen makuuhuoneeseen tai ruokapöytään tai estää täysillä killottavan auringon, joka nostaa sisällä lämpötilan kesällä +50C tai pimentää illalla huoneen. Käyttäkamaa nuo sälekaihtimet enemmänkin on, kuin sisustusta.
Monesti ihan välttämättömiä. Ja saahan ne kiskottua ylös jos haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Matkamuistotilpehööri. Seinävaatteet. Ryijyt. Pitsiliinat. Tekokukat (muovia tai kangasta). Moninkertaiset verhot, valoverhot, kappa. Taistelevat metsot -paperivedos seinällä eli taidetta koteihin.
Ryijyt ovat upeita, kuten myös itse virkatut pitsiliinat.
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunu
Yläpeukkuja tällaiselle mustalaismummon välineelle, yök!
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty taide
T. Harrastelijataiteilija, joka ei kehtaa laittaa omia teoksiaan esille
Minä kehtaan ja laitan myös. Maalaan milloin tahansa parempaa kun se sonta, mitä suurimmalla osalla porukasta on seinällään.
Vierailija kirjoitti:
Tiiliseinä:
valkoiseksi maalattu peukku ylös
Alkuperäinen punainen tummilla saumoilla peukku alas
Juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaappikello
Oikein kaunis vanhassa hirsitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animepatsaita ja -figuureja lasivitriinissä.
Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D
Miksi harrastuksen pitäisi näkyä sisustuksessa? Monesti miehille sisustaminen tuntuu tarkoittavan juuri sitä, että laitetaan esille harrastukseen liittyvää kamaa kuten tuoppeja, pelipaitoja, pienoismalleja.
Kai se käy, jos se mies asuu siellä?
Ei tämä varmaan koske vain miehiä? Meillä harrastetaan mm. klassista musiikkia ja lukemista, ja väkisinkin osa soittimista, kuten piano, on esillä. Kirjat ovat pääsääntöisesti kirjakaapeissa, mutta yksittäisiä lojuu aina mis
Minä en tykkää miehen harrastuksesta joka näkyy meillä seinillä. Pyssyjä , isoja ja pieniä. Haulikoita ja osa antiikkiaseita. Ja on siellä miekkojakin, mutta ne vielä just ja just menee. Pyssyt seinillä on kamalia ja varsinkin jotkut pitkäpiippuiset tussarit. Tuolla ne roikku pitkin olohuoneen seiniä :(
Oon ihan varma, että mieskään ei tykkäis jos minä ripustelisin sukka-ja pyöröpuikkoja pitkin seiniä. Tai hiomalaikkoja.
Pyssyt olohuoneen/lastenhuoneen seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunu
Yläpeukkuja tällaiselle mustalaismummon välineelle, yök!
Ei ole mustalaismummojen kamaa. Tosi ihania ovat. Ajattelin hommata vessaankin sellaisen.
Kirkkaanvärinen räsymatto