Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edesauttaa lapsentekoa, kun selvästi vaikeuksia hedelmöittyä?

Vierailija
09.12.2024 |

Olen 27-vuotias nainen ja ollu ilman ehkäisyä nyt viisi vuotta. Haluaisin lapsia ja olen hyvässä parisuhteessa. En vain tule raskaaksi. Ja seksiä usein eli ajankohdasta ei riipu. 

Elämäntavat kunnossa.

Hakeudunko lapsettomuushoitoihin ja miten sekä mihin? Neuvolaan? Onko kellään vastaavaa kokemusta? Ollut ongelmia raskautua. Onko ollut mahdollista jotenkin tulla raskaaksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foolihappolisä kannattaa aloittaa, ubikinonista moni saa myös apua ja rauta-arvot kuntoon + se kilpirauhasarvot kuntoon. Ilman muuta ap hakeudu tutkimuksiin.

Vierailija
22/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikissa asennoissa olette yrittäneet? Voisitko kuvata yksityiskohtaisesti? Kauanko seksi yleensä kestää ja saatko itse orkun? Asennolla todellakin on väliä, voisimme täällä ideoida teille vielä lisää asentoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau.fi -palstalta ja sieltä erityisesti lapsettomuus -palstalta löydät aiheesta lisää keskusteluja

Vierailija
24/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mies vaihtoon tai veljeltä tai isältä vähän tavaraa. Ja äkkiä, on kiire, jokainen kuukausi on tärkeä.

Vierailija
25/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä? Sekin voi heikentää raskaaksi tuloa.

Vierailija
26/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta poikaseni dreija ja savea

Vierailija
27/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako koopiikkiä otettu?

Vierailija
28/28 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa huono raskautumisennuste.

En sitten tiedä onko korvien välissä vai missä mutta minä sain alkuni 14v yrittämisen ja 8 km jälkeen kun äitini alkoi lääkärin neuvosta syömään monivitamiineja ja itsellä sama juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme