Hyvä on. Ei sitten marssita Suomen itsenäisyyden kunniaksi
Ollaan kaikki telkkarien äärellä kasomassa Linnan juhlia. Tätähän te haluatte.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua tulla yhdistetyksi uusnassien kanssa niin ei marssi niiden kanssa. Simppeliä.
Vihervasemmiston mielestä kaikki on n a t s i a paitsi kadulla rääkyminen ja anarkistien, palestiinan tai neuvostoliiton lippujen liehuttaminen.
Kaikki, jotka ovat vähänkään eri mieltä kuin vihervasemmisto, ovat joko rasisteja, nazzeja, äärioikeistolaisia jne. Pitäisi aina vaan olla samaa mieltä näiden kanssa kaikesta. Sairasta.
Vassari oikein voimaantuu kun pääsee tuomitsemaan, kieltämään ja määräilemään muita ihmisiä. Kivoja nämä itsenäisyysjuhlat kun pääsee rääkymään ja riehumaan ja provosoimaan poliisia.
Marssiminen on ekologisempi tapa osoittaa mieltä kuin kadulla istuminen tai tagien maalailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua tulla yhdistetyksi uusnassien kanssa niin ei marssi niiden kanssa. Simppeliä.
Ajattelitko että pitäisi marssia yksin? Tätä voisi toki harkita.
Siitä vaan. Ja onhan siellä ylioppilaiden kulkue.
En ole ylioppilas ja koen heidän kulkueessaan eriarvoisuutta. Tämä eriarvoisuus on kulkueen ohjeistuksessa käyttää ylioppilaslakkia.
ap
No se on sun oma vika jos et kelpaa.
Oma vika jos porukkaa jaetaan valkoisiin ja tummiin? Eikös tämä olekaan kiellettyä ja että oikein oma vika vaan:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston mielestä kaikki on n a t s i a paitsi kadulla rääkyminen ja anarkistien, palestiinan tai neuvostoliiton lippujen liehuttaminen.
Kaikki, jotka ovat vähänkään eri mieltä kuin vihervasemmisto, ovat joko rasisteja, nazzeja, äärioikeistolaisia jne. Pitäisi aina vaan olla samaa mieltä näiden kanssa kaikesta. Sairasta.
Jaa.. näin tavallisena suomalaisena minä olen melkein kaikesta vihervasemmiston kanssa eri miletä, mutta vastustan noita sinun kannattamia omassa takalistossaan asuvia ryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne uusnassit sitten olivat? Olen itse sellainen, mutta en tuosta kulkueesta samanmielisiä löytänyt. Onko sinulla ehdotuksia, mistä voisin heitä aidosti löytää? Tylsät suomalaiset, kun haluavat puolustaa vain omaa maataan ja perheitään.
Jos et sitä sinimustan liikkeen johtohahmoa kulkueen kärjessä tunnistanut, niin vaikka hakaristiliput jäivätkin tänä vuonna kotiin, voi samanmieleisiä tunnistaa muista tunnuksista tai sitten vaikka ihan niistä kolmannen valtakunnan tutuksi tekemistä käsiliikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ylioppilas ja koen heidän kulkueessaan eriarvoisuutta. Tämä eriarvoisuus on kulkueen ohjeistuksessa käyttää ylioppilaslakkia.
ap
Onko se nyt yhtäkkiä oma vika jos pussihousulle ei myydä bensaa luotolla?
Tehdään me isänmaalliset niin, että jos sota tulee puolustetaan vain omiamme. Vasemmisto ei tarvitse meidän tukeamme joten he saavat puolustaa ihan itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne uusnassit sitten olivat? Olen itse sellainen, mutta en tuosta kulkueesta samanmielisiä löytänyt. Onko sinulla ehdotuksia, mistä voisin heitä aidosti löytää? Tylsät suomalaiset, kun haluavat puolustaa vain omaa maataan ja perheitään.
Jos et sitä sinimustan liikkeen johtohahmoa kulkueen kärjessä tunnistanut, niin vaikka hakaristiliput jäivätkin tänä vuonna kotiin, voi samanmieleisiä tunnistaa muista tunnuksista tai sitten vaikka ihan niistä kolmannen valtakunnan tutuksi tekemistä käsiliikkeistä.
Kysyjä on ehkä näkövammainen, kun ei näitä asioita havainnut. Ilmeisesti kulkueen järjestäjä ei ollut kiinnittänyt saavutettavuuteen tarpeeksi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Itsenäisyys on nassia, Mainitseminenkin on rassea. Keskitytään nyt siihen terovaltio palestiinaan. Marssi synakookalle ilveilemään.
Itsenäisyydessä mitään vikaa ole. Tuo kainalontuulettajaporukka vain häpäisee sen.
Väkivaltaisia, 612-marssia vastustavia Palestiina-lippujen heiluttajia poliisi vei putkaan 40 henkilö. Rauhallisesta 612-marssista ei yhtä ainuttakaan. Että mikäköhän porukka se häpäisee...
Ne uusnasset. Koko heidän olemassaolo häpäisee Suomen itsenäisyyden.
Huutonaurua vasemmistolle jolla on koko päivä aikaa päivystää netissä (olen itse äitiyslomalla ja välillä täällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nytkö se onkin yhtäkkiä oma vika, jos vieraskielisellä nimellä ei saa kutsua työhaastatteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Itsenäisyys on nassia, Mainitseminenkin on rassea. Keskitytään nyt siihen terovaltio palestiinaan. Marssi synakookalle ilveilemään.
Itsenäisyydessä mitään vikaa ole. Tuo kainalontuulettajaporukka vain häpäisee sen.
Väkivaltaisia, 612-marssia vastustavia Palestiina-lippujen heiluttajia poliisi vei putkaan 40 henkilö. Rauhallisesta 612-marssista ei yhtä ainuttakaan. Että mikäköhän porukka se häpäisee...
Ime poikas pil deä rassenasse vaan niinkuin ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyden juhlinta Palestiinalippujen liehuessa häpäisee vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne uusnasset. Koko heidän olemassaolo
Ja ainoastaan rasset ja nasset voivat olla äitiyslomalla, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moititaan että Suomalaisten itsenäisyyspäiväjuhliminen on synkkää? Kun ei sitä juhlistamista haluta olevan ollenkaan? Halutaan että kansa on sisätiloissa kunttilänsä kanssa seuraamassa YLE:n lähetystä?
Ne linnan juhlat eivät olleet ollenkaan synkät. Päinvastoin, vaikutti siltä, että oli rento meininki ja ihmisillä hauskaa.
Mikäs siinä, verorahoilla pilkata köyhää kansaa telkkarissa ilveillen ja vielä voi mennä homobaariin illan päätteeksi. Oksettavaa touhua ja takinkääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään me isänmaalliset niin, että jos sota tulee puolustetaan vain omiamme. Vasemmisto ei tarvitse meidän tukeamme joten he saavat puolustaa ihan itse itseään.
Tämä. En ole enää kiinnostunut puolustamaan wokettavia maanpettureita ja stalinistisia viherpunikeita. Mutta olen valmis puolustamaan tavallisia suomalaisia ihmisiä.
Käpykaartilainen mitään puolusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En ole enää kiinnostunut puolustamaan wokettavia maanpettureita ja stalinistisia viherpunikeita. Mutta olen valmis puolustamaan tavallisia suomalaisia ihmisiä.
Käpykaartilainen mitään puolusta.
Voihan sitä aina heittää keskikaljatölkillä vihollista. Toki vasta sen jälkeen, kun se on ensin tyhjennetty.
Ne uusnasset. Koko heidän olemassaolo häpäisee Suomen itsenäisyyden.