Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralainen tuhosi kämpän

Vierailija
09.12.2024 |

Mira Potkosen ja hänen puolisonsa Henri Potkosen sijoitusasunto on tuhottu, Yle uutisoi.

Vuokralainen oli muun muassa repinyt sähköjohtoja seinästä, irrottanut kylpyhuoneen oven, hajottanut peilikaapin ja purkanut kodinkoneita. Voit katsoa videon tuhoista Ylen jutust

Potkoset ovat tehneet asiasta rikosilmoituksen, mutta uskovat, että joutuvat itse kustantamaan ison osan remontista.

Melkein sadan prosentin varmuudella kukaan ei tule ikinä saamaan mitään takaisin tästä, Henri Potkonen sanoi Ylelle.

Pariskunta ei aio enää jatkaa asuntosijoittamista.

Henri Potkonen myöntää, että joutuu ottamaan hajotetusta kämpästä hieman myös omaan piikkiinsä. Olihan hän itse tavannut vuokralaisensa, kun allekirjoitti paperit.

Itsepähän ollaan tuommoinen vuokralainen valittu, hän tokaisi.

Vuokralainen oli vaikuttanut aluksi fiksulta kaverilta, mutta Potkosen mukaan mielenterveys- ja päihdeongelmat muuttivat tilanteen nopeasti huonompaan.

RIkottujen peilikaappien ja kodinkoneiden lisäksi asunnossa oli muutenkin likaista. Muun muassa nuuskapusseja lojui lattialla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sitten ihmetellään miksi takuuvuokrat ja taustaselvitykset tarpeellisia. Siellä on kaikenlaista hiihtäjää tarjolla, maksukyvyttömiä ja muuten vaan psykopaatteja vaatimuksineen.

Vierailija
2/2 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra kämppä on minulle huonoin sijoituskohde koskaan...

Tässä on aikajana jossa on laskettu kaikki tuleva ja menevän rahan erotus 10 vuoden ajalta..

. 8 vuotta vuokratuottoa verojen jälkeen n 15000 osakkeen korjauksiin ja ylläpitoon tänä aikana 7000 euroa. Sekä tyhjillään olon ajan kulut 3000 euroa..

Eli 10 vuoden aikana vuokra asunto on tuottanut 5000 euroa eli 500 euroa vuodessa .

Lisäksi asunto bisneksessä täytyy ottaa huomioon asunnon arvon muutos..muuttotappiokunnalla asuntojen hintataso on laskenut 10 vuoden aikana n20 prosenttia ja ehkä enemmänkin..

Eli kokonaisuutena vuokraasuntobisnes on tuottanut minulle pelkkää tappiota kun pieni vuokratuotto ei korvaa asunnon arvon menetystä vaikka asunnon kuntoon ja ylläpitoon on käytetty rahaa.

Kämppä on muuttotappiokunnalla ja kun kaikkia tarjokkaita EM mainitusta syistä ei voi ottaa vuokralle joutuu kämppä olemaan myös tyhjillään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä