Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa, että otin miehen jolla lapsia ja ex-vaimo

Vierailija
09.12.2024 |

Rakastan kyllä tätä miestä sydämestäni. Olen ollut itsekin parisuhteessa, mutta en naimisissa eikä minulla ole lapsia ennestään. 

Minua vain vaivaa, että mies ei tunnu enää olevan niin innoissaan mistään, kun on jo kokenut kaiken toisen kanssa. Plussaa tietenkin on, että tiedän hänen olevan hyvä isä ja olleen hyvä puoliso, ja sitä hän on minullekin. Koen silti niin, että mies pisti kaikki paukut ekaan liittoon ja nyt vaan roikkuu kanssani, kun hänen exänsä löysi toisen miehen ja vaihtoi lennosta. 

Itselleni kaikki tuntuu uudelta ja jännittävältä; häät, tuleva lapsemme. En tiedä enää mitä ajatella, koen että olisiko tämä kaikki pitänyt kokea jonkun kanssa jolle myös tämä on eka kerta, joka olisi yhtä innoissaan kuin minä. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vikise siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka karkki parhaimmalle maistuu.

Vierailija
4/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt tuntuu tuolta, niin peruuta hyvä ihminen kun vielä voit!

Vierailija
5/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti tuollaisia. Ethän edes voi tietää olisitko löytänyt edes toista miestä. Ehkä olisit sinkku ja lapseton loppuelämäsi.

arvosta mitä sinulla on

Vierailija
6/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut tehdä pientä tiliä kirjoitelmillasi Regina -lehteen tai Hertta Sarjaan jos niitä vielä julkaistaisiin. 

Vierailija
7/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, siihen saattaa olla ihan syynsä, että miehesi exä vaihtoi lennosta uuteen. Ehkä miehesi ei ollut innostunut edes siitä aiemmasta perheestään. Miehesi exä ei sitä tietenkään sinulle kerro (eikä miehesi myönnä). 

Vierailija
8/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteesta se on kiinni. Sehän on jokaisen kanssa eka kerta... 

Vierailija
9/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa kun on mahdollisesti edessä mutta toisaalta ollaan aikalailla samalla aaltopituudella. Sopeutuminen vii ottaa varmaan aikansa mutta kyllä totut. Tuskin hän kanssasi sen takia roikkuu ja jos tunne tosiaan on tämä niin siitä kannattaa keskustella hänelle eikä täällä.

Vierailija
10/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselleni kaikki tuntuu uudelta ja jännittävältä; häät, tuleva lapsemme."

Tämä on hyvä! Saattaa upotakin johonkuhun jolla ei vielä ole elämänkokemusta.

Vierailija
11/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, siihen saattaa olla ihan syynsä, että miehesi exä vaihtoi lennosta uuteen. Ehkä miehesi ei ollut innostunut edes siitä aiemmasta perheestään. Miehesi exä ei sitä tietenkään sinulle kerro (eikä miehesi myönnä). 

Ymmärrän tämänkin kannan ja toivoisin asian olevan näin. Olen saanut oman käsitykseni koko miehen lähipiiriltä, lasten kertoman mukaan yms.

Vierailija
12/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi menee asteittain ohi. Vaikka et haluaisi naimisiin tai lapsia niin sua ahdistaisi noi samat asiat, mutta usko mua, myöhemmin ajattelet, että olitpa lapsellinen tuolloin. Ja voin muuten vannoa, että ihan yhtä innoissaan se mieskin on jos oikeasti haluaa sun kanssa naimisiin ja lapsia, ainoa ero on, että hänelle kumpikaan ei ole ensimmäinen kerta.

Vierailija
13/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että sinut tullaan tuntemaan häiden jälkeen miehesi Se toinen vaimo

Vierailija
14/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, kuuntelin kerran vuodastusta "Jos olisin tiennyt, en olisi ikinä mennyt naimisiin eronneen kanssa."

Vierailija
15/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että sinut tullaan tuntemaan häiden jälkeen miehesi Se toinen vaimo

Ei kai nyt kukaan puhu noin oikeassa elämässä? Paitsi jos eroaa, niin ehkä sitten?

Vierailija
16/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se on juuri näin. Se voi vaikka olla, että exällä on ollut sen verran iso pimppi, että normaali kikkeli ei riitä, vaan pitää olla mallia Gambia tai sitten mies on ollut "liian" hyvä ja kiltti ja exä olis tarvinnut jännämiehen josta voi valittaa vauvapalstalla. Kaikki suhteet on loppunut jostain syystä, mutta jos se aina tarkoittaisi sitä, että siinä jätetyssä ihmisessä on jotain vikaa niin voi että miten paljon maailmassa on ihmisiä joissa on vikaa, katsos kun melkein jokainen ihminen on tavalla tai toisella yleensä jätetty ainakin kerran.

Vierailija
17/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se on juuri näin. Se voi vaikka olla, että exällä on ollut sen verran iso pimppi, että normaali kikkeli ei riitä, vaan pitää olla mallia Gambia tai sitten mies on ollut "liian" hyvä ja kiltti ja exä olis tarvinnut jännämiehen josta voi valittaa vauvapalstalla. Kaikki suhteet on loppunut jostain syystä, mutta jos se aina tarkoittaisi sitä, että siinä jätetyssä ihmisessä on jotain vikaa niin voi että miten paljon maailmassa on ihmisiä joissa on vikaa, katsos kun melkein jokainen ihminen on tavalla tai toisella yleensä jätetty ainakin kerran.

Mies on juurikin sellainen kilttimies ja hänen exä halusi jonkun pahan pojan (oikeasti en olisi uskonut että tuollainen klisee on totta)

Vierailija
18/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aina kysymys, että miksi lapseton ihminen ylipäätään menee kimpaan sellaisen kanssa, jolla on lapsia. Kun alussa on vain kaksi lapsetonta ihmistä keskenään tutustumassa toisiinsa, niin yhtäkään muuta ihmistä ei ole "häiriötekijänä". Jos taas on lapsia, niin niihin lapsiin joutuu tutustumaan myös, sekä myös niihin eksiin. Tai ainakin niistä eksistä joutuu kuulemaan vähintään viikottain, vaikkei yhtään haluaisi. Tai jos lapset ovat jo aikuisia, niin pian on ne lastenlapset tulossa "riesaksi" hoitoon, kun heidän vanhempansa haluavat lepohetken lapsiarkeensa.

Olen itsekin tähän joutunut lähtemään mukaan, koska lapsettomia kumppaniehdokkaita ei vaan riitä kaikille. Mutta enää en tee kompromisseja, vaan ennemmin olen yksin vaikka koko loppuelämäni.

Vierailija
19/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:stä tuntuu.

Haloo, kuka nyt jaksaa viikkokaupalla olla mistään innoissaan, saati jostain lapsellisista väriteemoitetuista prinsessaleikeistä? Mä en ole koskaan ollut niistä innoissani, vaikka olen ollut kahdesti morsian.

Ekalla kerralla ompelin itselleni mekon, joka oli kesken vielä hääpäivän aamuna. Tokalla kerralla ostin alesta valkoisen trikoomekon. Kumpikin kolttu lensi roskikseen, kuten kumpikin mies.

Vierailija
20/41 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi, oi miksi ottaa lisääntynyt riesakseen, tulee ne kakarat, aikanaan kakaroiden kakarat, , ex-puoliso, ex-suku jne. kaupanpäälle, halusit tai et. 

Pakene tai kärsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme