En keksi tytölle nimeä
Meidän perheeseen syntyy neljäs tyttö, ja nyt on nimikriisi! Lapsi ei näytä miltään tietyltä, ja tuntuu että pää lyö tyhjää. Meillä on tavallinen suomalainen sukunimi, ja vanhempien siskojen nimet ovat ihan perinteisiä suomalaisia/suomalaiseen suuhun hyvin sopivia nimiä (tyyliin Hilla ja Aada (ei yleisimpiä vain). Jotain saman tyylistä nytkin olisi hakusessa.
Kommentit (41)
Sulla ei taida olla yhtään lasta!
Vai neljäs tyttö,mikä vitsi 🤮🤧
Mistä tiedät ettei se näytä miltään tietyltä jos ei ole edes syntynyt vielä?
Jankuti jankuti. Sinun kaltaistesi typerysten olisi oikeastikin parempi olla lisääntymättä. Maailmassa on jo ihan liian paljon tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla yhtään lasta!
Vai neljäs tyttö,mikä vitsi 🤮🤧
On mulla poikakin, mutta nyt ei ole pojan nimi hakusessa. Meinaatko oikeesti, että kukaan ei enää tee lapsia? On täällä silti vielä muutamia suomalaisia perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei se näytä miltään tietyltä jos ei ole edes syntynyt vielä?
No kun aikaisemmat eivät ainakaan ole näyttäneet keneltäkään, vaan pitänyt keksiä nimet jotenkin tai sitten ne on etukäteen päätetty
Hilla ja Aada on uusionimiä. Ei perinteisiä kuten Aino ja Marja. Sitten on tiettyjen vuosikymmenten nimet. Ja erikoiset. Tai itse sovelletut.
Vierailija kirjoitti:
Hilla ja Aada on uusionimiä. Ei perinteisiä kuten Aino ja Marja. Sitten on tiettyjen vuosikymmenten nimet. Ja erikoiset. Tai itse sovelletut.
Mitä uusionimiä? Suomalaisten nimiä voi tarkistaa vuodesta 1899 lähtien, ja silloin jo on monen sadan lapsen nimeksi annettu Aada. Hilloja sentään vain muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Pamela
Eilen oli puistossa noin 5v tyttö nimeltä Pamela, kyllä kävi lasta sääliksi....
Joopa joo....
Et sitten parempaa provoa keksinyt 🤣🤣