8.45 pitäisi lähteä töihin. Vielä aamupala syömättä. Ehdottakaa nopeita aamupaloja!!
Kommentit (25)
NE JOTKA EHDOTTAA NOPEITA AAMUPALOJA SAATTAA VOITTAA MILJOONAN
Vierailija kirjoitti:
Aamukalja?
Ei löydy kaapista😔
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mutta paksu tuppikulli
Mies töissä!!!
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mutta paksu tuppikulli
keitettynä vai paistettuna
Paastoa lounaaseen asti. Ota vettä, suolaa ja jokin monivitamiini pilleri jos heikottaa.
Kuuntele Cheekin Vain Elämää -tulkintoja niin menee ruokahalu moneksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Paastoa lounaaseen asti. Ota vettä, suolaa ja jokin monivitamiini pilleri jos heikottaa.
Mulla ainakin meinaa lentää laatta, jos otan vitamiinin tyhjään vatsaan.
Onko mitään eilistä ruokaa?
Yritän arvata mitä teillä on kaapeissa.
-Ota maapähkinävoita. Hillittömästi kaloreita, iso lusikallinen, niin pärjäät hienosti lounaaseen asti.
- sekoita mehukeittoon puoli desiä kaurahiutaleita. Anna turvota hetki ja sitten ääntä kohti. Tulee hyvin kuitua ja kakka luistaa.
Kaura- tai 4 viljan hiutaleet ja vesi mikroon. Syö puuro sokerin, voin, raejuuston, hillon tms. kanssa tai pelkällä suolalla. Hyvää, täyttävää ja suolisto kiittää.
Suuret kiitokset vastauksista. Tein tuon mikropuuron ja nyt elämä hymyilee!
ap
Itse kaadan kaurahiutaleiden päälle vettä ja lusikoin sen mukista.
Vierailija kirjoitti:
Monivitamiinin kun ottaa tyhjään vatsaan niin tulee hirvittävä olo ja takuulla oksentaa
Vierailija kirjoitti:
banaani
Aina varma banaani. Ei petä.
Mulla myös usein proteiinijuoma jääkaapissa. Klo 7.30 kun syö banaanin, mulla on nälkä jo klo 10.
Sitten juon proteiinin ja pärjään lounaaseen asti. Usein pääsen noin vasta lähempänä puoltapäivää syömään.
Musta kahvi.