YLE: Räppäri Jay-Z:n syytetään rais kanneen 13-vuotiaan yhdessä Sean "Diddy" Combsin kanssa
Kommentit (185)
Siellä hiki varmaan valuu aika monen muunkin julkkiksen otsalla.
Suomessakin olisi hyvä tehdä tietynlainen perkaus esim 2000-luvun alun sikailuista julkkispiireissä. Jos ne jutut mitä olen kuullut pitävät edes etäisesti paikkansa..
Harmi, olisin kovasti toivonut ettei hän olisi ollut sotkeutunut tuohon. Mutta tosiasia on, että tietysti se oli. Sitä vaan ihmettelen että miksi pitää rais kata kun varmasti ilmankin saisi. No kohtapahan miettii sitä linnassa.
Mitäs rais kasi. Nyt maksaa siitä hinnan ja istuu loppuelämänsä linnassa. Beyoncen kannattaisi lähteä äkkiä litomaan, ellei sitten ole sekin niin mätä akka että on tiennyt koko ajan ja hyssytellyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuta näyttöä kuin sana sanaa vastaan?
Uskoisin että on jos uskaltaa lähteä miljardööriä haastamaan. Ja uusia tulee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti nuo kaduilta nousseet räppärit on persoonallisuushäiriöisiä ja väkivaltaisia. He ovat myös täysin toksisen machokulttuurin kyllästämiä, joten enemmän ihmetyttää miten pitkään nämä jutut on pysyneet salassa. Ta ei yllätä, koska rahahan se ratkaisee.
Jännis saa aina ja vieläpä parhaat päältä...
Vierailija kirjoitti:
Jaska nostelee kohta saippuanpaloja Rikers Islandilla.
Mitä paloja?
Mitähän tuo Beyonce on alkujaan nähnyt tuossa miehessään? Todella vastenmielisen näköinen ja vielä jos luonteeltaankin sika. Beyonce itse jumalaisen kaunis ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo Beyonce on alkujaan nähnyt tuossa miehessään? Todella vastenmielisen näköinen ja vielä jos luonteeltaankin sika. Beyonce itse jumalaisen kaunis ja lahjakas.
Se on nähnyt siinä kohtalaisen menestyvät tuottajan omalle uralleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paloja?
Saippuan. Menee suihkuun, saippua tippuu lattialle, Jay kumartuu nostamaan sen ja sitten joku homeboy tekee sille saman kuin itse teki alaikäiselle lapselle.
Rahalla selviää. Kyseessä on siviilikanne ja vaatimuksena vain rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä katujen kasvatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paloja?
Saippuan. Menee suihkuun, saippua tippuu lattialle, Jay kumartuu nostamaan sen ja sitten joku homeboy tekee sille saman kuin itse teki alaikäiselle lapselle.
Jos ei pudota sitä palaa edes vahingossa?
American rapper Jay-Z is the wealthiest music artist in the world, with Forbes estimating his net worth at US$2.5 billion in 2024.
P. Diddy, AKA Puff Daddy, is an American rapper, singer, record producer, entrepreneur and designer who has a net worth of $400 million.
Lähtökohtaisesti nuo kaduilta nousseet räppärit on persoonallisuushäiriöisiä ja väkivaltaisia. He ovat myös täysin toksisen machokulttuurin kyllästämiä, joten enemmän ihmetyttää miten pitkään nämä jutut on pysyneet salassa. Ta ei yllätä, koska rahahan se ratkaisee.