Miten eri ikäinen kumppani vaikuttaa ihmiseen
Kommentit (8)
Itse olen ainakin kasvattanut omaa 10 vuotta nuorempaa vaimoani henkisesti aivan valtavasti. Aluksi hän oli sellainen tytönhupakko, jota kiinnosti vain oma peilikuva ja se mitä muut hänestä ajattelevat. Nyt osaa kertoa hyvin selvästi mitä haluaa ja tietää yksityiselämässä ja työelämässä. Todella jämäkkä ja edelleen laittautuu kauniiksi peilin edessä, mutta ei ole enää yliherkkä kuten aikasemmin.
Miehen kannattaa pitää aina parikymppinen tyttöystävä. Pysyy mieli korkealla :)
M46
Edellinen ihastus n.30v nirso pinnallinen olin epävarma riittääkö ulkonäköni hänelle seuraava ihastus n. 40 v palvoo ulkonäköäni mutta kaikki muu ei sitten kelpaa paitsi meillä on hauskaa yhdessä, elämäntilanteeni on silti huono eikä se riitä hänelle
Ap
Vierailija kirjoitti:
M46
Ehkä jos on itse henkisesti niin alikehittynyt, ettei omanikäiset naiset ole kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Ehkä jos on itse henkisesti niin alikehittynyt, ettei omanikäiset naiset ole kiinnostuneita.
Oletko kenties katkera N40 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
20v versus 46v on aikamoinen ero. Toinen on hyvässä kunnossa ja toinen ei ole.. 20veen kanssa ei suunnitella taloprojektia ja se tietää sen. 20 veelle sopii legginsit ja 46v ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin kasvattanut omaa 10 vuotta nuorempaa vaimoani henkisesti aivan valtavasti. Aluksi hän oli sellainen tytönhupakko, jota kiinnosti vain oma peilikuva ja se mitä muut hänestä ajattelevat. Nyt osaa kertoa hyvin selvästi mitä haluaa ja tietää yksityiselämässä ja työelämässä. Todella jämäkkä ja edelleen laittautuu kauniiksi peilin edessä, mutta ei ole enää yliherkkä kuten aikasemmin.
Just hyvä.
Itellä vähän samaa ajatusta.
Ajattelisin, et vois olla semmoinen 25-35 väliltä nainen, ja just itellä kun on vielä firma, niin sen kaa yhessä tekis juttuja.
Ottais sillai vähän semmoisen hupakon, sitten tosi nätisti kouluttais ja opettais juttuja. Saisin briiffattua semmoisesta naapurin tytöstä menestyjän.
Niitä on semmoisia kyllä, jotka haluaa..
M45
Itsellä ja omalla rakkaudenkohteella on ikäeroa ja erilaiset elämäntilanteet. En koe että se haittaa mitenkään. Ihana on <3