Hyvät miehet ovat todella vähissä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen!
M19
Sinä olet vasta pojankloppi
Naiset eivät tiedä itsekään mitä haluavat. Vaihtavat toiseen kun näkevät kadulla paremman miehen. Sitten todellisuus iskee ja olet yli 25-vuotias. Et kelpaakaan samalla tavalla kuin teinitytöt. Olet vihannut miehiä niin monta vuotta, etkä halua itse muuttua. Ainoa muutos minkä teet on hiusten värjäys ja tatuoinnin ottaminen.
Juu kyllä niitä löytyy mutta kukaan tuskin tulee kotoa hakemaan. Onpahan sekin tullut joskus koettua, että on luokiteltu liian hyväksi, mitä se sitten tarkoittaakaan. Onneksi deittimarkkinat on nykyään kansainväliset, kuten myös työmarkkinat, joten nämä kotimaiset kohtaanto ongelmat saa poistettua valitsemalla toisin. Onneksi.
On niitä aidosti hyviäkin miehiä, mutta se on enintään kerran tai kaksi elämässä, kun kohdalle osuu.
Se on semmonen juttu että niitä hyviä miehiä ei riitä kaikille naisille. Parhaat saa yleensä parhaat. Myös ulkomainen naistarjonta kilpailee samoilla mies markkinoilla. Silloin on tyydyttävä oman tasoiseen, tai alempaan. Tai sitten on oltava ilman.
Ei ole kyllä hyviä naisiakaan Suomessa.
Ne hyvät miehet ovat hyvien naisten kanssa.