Olen lähihoitaja ja tailemani mies on DI
Kommentit (23)
Mielikuvitussuhteet on parhaita🥳🥳🥳🥳
Mikä kysymys, eiköhän se riipu ihan teistä kahdesta itsestään, millaiset tavoitteet suhteelle laittaa.
No miksipä se ei voisi onnistua. Mutta tietenkin siinä sitten korostuu sun muut piirteet, ja myös teidän välinen yhteys ja kemia sekä esimerkiksi arvot.
Ei ne DI: t mun mielestä mitenkään ihmeellisiä ole. Yleensä itseasiassa kovin tylsiä. Itse haluaisin lääkärin jos saisin valita. Mielellään rikkaan erikoislääkärin, joka olisi kiltti ja kunnollinen ja luotettava ja hauska.
Miesten välisissä suhteissa noilla ei ole väliä. Go for it AP.
Hyvin toimii, insinöörit ovat mielikuvituksettomia tyyppejä. En huolisi. Koulutuskin on aika suppea.
Tailemies, uusinta uutta. Hanki sinäkin oma, nyt 3 kpl yhden hinnalla!
Hyvin yleinen yhdistelmä tämä. Di:T tykkää alempiarvoisesta naisesta että saavat alentaa.
Dille? Mitä tapailemista tuossa on.
Mikä ettei, jos molemmat tykkäätte toisistanne. Perfect match!
Ap, ei ole tainnut teillä kummallakaan oikein hyvin mennä, koska päädyitte yhteen?
Insunööri hyväksyy nämä ammatit kumppaniltaan:
- DI
- lääkäri
- fyysikko
- kemisti
- biologi
- keksijä
- sairaanhoitaja
- lentoemäntä
Olet jo lähihoitaja joten pyri opiskelemaan sairaanhoitajaksi.
Muista olla sievä ja teeskentelee tyhmää niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti myös pyllyyn?
Juu u
Oletko varma ettei kuitenkin olisi DJ
Totta kai. Teillähän on sama tulotaso eli reilun kolmen tonnin liksa.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti myös pyllyyn?
Miksi anaaliseksi on sulle pakkomielle? Oletko homo?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kysymys, eiköhän se riipu ihan teistä kahdesta itsestään, millaiset tavoitteet suhteelle laittaa.
Kahdesta???? Siis mielikuvitus kaverista.
Jos sulla on timmi runko ja perussöpö lärvi, niin voit olla vaikka työtön. Mies pitää siitä, että voi selkeällä talousdominanssilla suhteessa pitää sua alisteisessa asemassa. Vielä jos annat auliisti seksiä, niin olet oikea catch.
M41
Minäkin olin kuulemma lässyttänyt paskaa vielä viisi vuotiaanakin. Miten voit sinäkin jatkaa.