Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri hippaa huomaamattomasti. Siis tietää naisena, että tuo teki sen tahallaan, mutta et voi "todistaa" sitä.

Vierailija
08.12.2024 |

Kyseessä naimissa olevat perheenisä. 

Osuu vahingossa reiteen, kun lähtee jostain juttelutilanteesta pois. Eräs kerta osui rintaan,kun osoitti paperilla olevaa tekstiä (paperi siis minun käsissä)

Sanoa mitään vai ei. Kuitenkin syyttää luulotautiseksi. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi leikit aina tuota perkleen hippaa kun ei huvita !!!

Vierailija
22/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistavasta käytöksestä sanoo lääppijälle itselleen eikä ylemmälle taholle, ottaa riskin, että lääppijä alkaa vaivihkaa mustamaalata kohdettaan. Näin kohdetta ei sitten uskotakaan, jos hän myöhemmin kuitenkin haluaa kertoa asiasta eteenpäin. Pitää siis olla tuntosarvet pystyssä sen suhteen, kuinka suunnitelmallista toiminta on. Näitä sarjalääppijöitä kun ihan todella on työpaikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kysellä kautta rantain työpaikalla vähän muiden naisten fiiliksiä tuosta tyypistä. Omalla työpaikalla oli aikoinaan tällainen hipoja ja selän koskettelija. Oli myös vähän semmoinen imelä ja imarteleva kahdenkeskisissä tilanteissa, vaikka eihän se tietysti mikään rikos ole. Kun itse en ollut antanut ymmärtää millään lailla, että olisin kiinnostunut hänestä niin oli vähän ylenpalttista se käytös.

Samaan aikaan kun pohdin mitä nyt oikein tekisin että hän älyäisi lopettaa, yksi työkaveri alkoi olla selkeästi aivan ihastunut ja "sekaisin" kun näkikin tämän miehen. Hän luuli että oli ainut jonka kanssa tyyppi flirttasi ja ehti myös kertoa ihastuksestaan ja kohtaamisistaam minulle. Olin vaan että ahaa, no katteleppa vielä hetki mihin suuntaan se menee.

En ehtinyt pitkään miettiä omaa siirtoani, kun yksi nuorempi nainen valitti sitten johtoon tästä kiirekätisestä hepusta. Ja tämä kyseinen heppu sai jonkin varoit

Mitä vastasit kun hän kysyi onko hän ollut sinua kohtaan asiaton?

Vierailija
24/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistavasta käytöksestä sanoo lääppijälle itselleen eikä ylemmälle taholle, ottaa riskin, että lääppijä alkaa vaivihkaa mustamaalata kohdettaan. Näin kohdetta ei sitten uskotakaan, jos hän myöhemmin kuitenkin haluaa kertoa asiasta eteenpäin. Pitää siis olla tuntosarvet pystyssä sen suhteen, kuinka suunnitelmallista toiminta on. Näitä sarjalääppijöitä kun ihan todella on työpaikoilla.

Siksi näistä kannattaa puhua muille kollegoille, koska sitten kun ryhdytään selvittämään että kuka valehtelee, kollegat voivat todistaa.

Vierailija
25/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin joskus perseiden hiplausta. Nyt en uskaltaisi.

Ite harrastan vieläkin. Hieno harrastus kertakaikkiaan.

- persehiplari-

Vierailija
26/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi näistä kannattaa puhua muille kollegoille, koska sitten kun ryhdytään selvittämään että kuka valehtelee, kollegat voivat todistaa.

Todistaa mitä? Että sinä olet kertonut heille miehen ahdistelevan sinua? Entä jos mies sanoo ettei ole ahdistellut ja kollegoiltasi kysytään ovatko he nähneet jotain?

Vierailija
27/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuollainen toiminta on aika epäreilua, että mennään suoraan valittamaan johonkin ylemmälle johdolle ilman että kukaan on edes puolella sanalla osoittanut henkilölle itselleen että hän käyttäytyy jotenkin epäsopivasti. Hän itse ehkä varmaan ajatellut olevansa vain vähän flirtti. 

Koskemalla naisia tisseihin ja reisiin hyväksyy, että asia viedään ylemmälle tasolle.

Tämä. Tietää itsekin, että on luvatonta, mutta luottaa että naiset liian kilttejä vailttamaan. 

Vierailija
28/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuollainen toiminta on aika epäreilua, että mennään suoraan valittamaan johonkin ylemmälle johdolle ilman että kukaan on edes puolella sanalla osoittanut henkilölle itselleen että hän käyttäytyy jotenkin epäsopivasti. Hän itse ehkä varmaan ajatellut olevansa vain vähän flirtti. 

Koskemalla naisia tisseihin ja reisiin hyväksyy, että asia viedään ylemmälle tasolle.

Tämä. Tietää itsekin, että on luvatonta, mutta luottaa että naiset liian kilttejä vailttamaan. 

Koskeeko tämä vahinkojakin? Tai naisen itse törmätessä minuun?

Vierailija
29/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä vahinkojakin? Tai naisen itse törmätessä minuun?

Tietenkin. Jos nainen törmää sinuun tisseillään niin vika on sinussa kun et väistänyt. Pervosika ja ahdisteleva hyypiö.

Vierailija
30/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketat takaisin, huudat hippa ja juokset karkuun. 😁

Vierailija
31/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten taitava se "viaton ilme", minkä koskettelija saa loihdittua naamalleen heti kun on sivellyt ohimennessään naisen pyllyä tai painanut ratikassa haarovälinsä kiinni naiseen. Ei ikinä naamasta uskoisi, että hän sekunti sitten ahdisteli naista seksuaalisesti, ellei olisi itse ollut kohteena. Sillä suorituksella ansaitsisi Oscarin.

Tämä!

Tuntuu, että muut työkaveri(naiset) ei edes uskoisi minua. 

Ap

Vierailija
32/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hippaa? Eli leikkii jotain nattaa vai?

Hippaaminen on vanhan kansan sana bilettämiselle.

Vierailija
33/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastin joskus perseiden hiplausta. Nyt en uskaltaisi.

Ite harrastan vieläkin. Hieno harrastus kertakaikkiaan.

- persehiplari-

Pylly tänne!

-Läiskijä

Vierailija
34/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään johtajan joka teki kokonaisen  videon nettiin. Eipä tainnut työntekijä tietää siitä mitä kuvasi.

Vierailija
35/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos otat asian puheeksi miehen kanssa? Sanot että et pidä koskettelusta. Näin et syytä häntä mistään, jos nämä ovatkin olleet vahinkoja, mutta samalla annat miehelle suoraa palautetta. Järkevä mies tajuaa lopettaa mikäli se oli tahallista ja jos ei ollut, niin osaa olla varovaisempi. Tämä neuvo tulee mieheltä.

Vierailija
36/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kysellä kautta rantain työpaikalla vähän muiden naisten fiiliksiä tuosta tyypistä. Omalla työpaikalla oli aikoinaan tällainen hipoja ja selän koskettelija. Oli myös vähän semmoinen imelä ja imarteleva kahdenkeskisissä tilanteissa, vaikka eihän se tietysti mikään rikos ole. Kun itse en ollut antanut ymmärtää millään lailla, että olisin kiinnostunut hänestä niin oli vähän ylenpalttista se käytös.

Samaan aikaan kun pohdin mitä nyt oikein tekisin että hän älyäisi lopettaa, yksi työkaveri alkoi olla selkeästi aivan ihastunut ja "sekaisin" kun näkikin tämän miehen. Hän luuli että oli ainut jonka kanssa tyyppi flirttasi ja ehti myös kertoa ihastuksestaan ja kohtaamisistaam minulle. Olin vaan että ahaa, no katteleppa vielä hetki mihin suuntaan se menee.

En ehtinyt pitkään miettiä omaa siirtoani, kun yksi nuorempi nainen valitti sitten johtoon tästä kiirekätisestä

Jotain sellaista että ei minulla tästä asiasta ole mitään puhuttavaa sinun tai muidenkaan kanssa, jatketaan elämää eteenpäin. 

Jos se tyyppi olisi tehnyt minulle jotain räikeämpää, olisin voinut liittyä kollegan valitukseen tai valittaa itse. Mutta kun se pysyi juuri ja juuri niissä rajoissa että pähkin vaan yksin ahdistuneena että mitä tässä nyt tapahtuu. Tilanne oli minulle uusi ja samoin työpaikkakin. Tämä oli siis 2000-luvun alkua, jolloin asenteet "flirttiin" olivat työpaikalla vielä aika kivikautiset. 

Tuolla joku valitti että oli epäreilua miehelle, miksi ei se työkaveri sanonut ensin mitään ukolle. Kyllä se muuten sanoi. Oli varmaan aihettakin. 

Ja kun niin lyhyessä ajassa työpaikalla oli peräti 3 naista joita hän pyrki lähentymään, samaan aikaan kun siellä ei kukaan muu kosketellut kollegoita (tietääkseni) niin jouti saada opetuksen. Ei menettänyt työpaikkaansa. 

Vierailija
37/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppää sormille ja sano kovaan ääneen, että älä koske minuun. Näin tulee tehdä kaikille, jotka rikkovat ruumiillista koskettomuutta. Myös niille halaaville ja muuten lääppiville naisille. Älkää koskeko ihmisiin ilman lupaa. Se on todella vastenmielistä.

Nainen

Vierailija
38/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 36 oli vastaus viestiin 23. Lainaukset sekosivat jostain syystä.

Vierailija
39/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa. Seuraavaksi huomaa itse tulleensa irtisanotuksi väittäessään asioita,jotka eivät ole totta. Siinä on sun sana ja miehen sana, kukaan ei ole huomannut mitään, mutta miehen lähimmät työkaverit tietää, että mies on kertonut heille sinun käyttäytyvän aika törkeästi. Mies on halunnut olla hiljaa ajatellen, että ehkä ihmistyt, mutta kavereilla on sinusta enemmän tietoa kuin uskot.

Vierailija
40/47 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt pitkään miettiä omaa siirtoani, kun yksi nuorempi nainen valitti sitten johtoon tästä kiirekätisestä hepusta. Ja tämä kyseinen heppu sai jonkin varoit

Ja sinä luimistelit ja hymistelit kieltävästi etkä tukenut nuorta naista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä