Työkaveri hippaa huomaamattomasti. Siis tietää naisena, että tuo teki sen tahallaan, mutta et voi "todistaa" sitä.
Kyseessä naimissa olevat perheenisä.
Osuu vahingossa reiteen, kun lähtee jostain juttelutilanteesta pois. Eräs kerta osui rintaan,kun osoitti paperilla olevaa tekstiä (paperi siis minun käsissä)
Sanoa mitään vai ei. Kuitenkin syyttää luulotautiseksi.
Kommentit (47)
Hippaa? Eli leikkii jotain nattaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Siis hiplaa ,koskettelee :D
Ap
Nyt ei trollaus oikein luonnistu...
Jaiks. Yritän pysyä tyypistä mahd kaukana.
Asia on ihan sun omaa kuvitelmaasi.
Ihan niinkuin sinä alastomana konttorin pöydällä on minun kuvitelmani, onanoidessani.
T. Perheenisä
Onko se sinusta kivaa vai epämiellyttävää? Siitä riippuu, miten toimia
Itehän just kanssa "vahingossa" kjehreh hipaisen persettä. Tykkäävät naiset kuitenkin, näin olen havainnut.
Voisit kysellä kautta rantain työpaikalla vähän muiden naisten fiiliksiä tuosta tyypistä. Omalla työpaikalla oli aikoinaan tällainen hipoja ja selän koskettelija. Oli myös vähän semmoinen imelä ja imarteleva kahdenkeskisissä tilanteissa, vaikka eihän se tietysti mikään rikos ole. Kun itse en ollut antanut ymmärtää millään lailla, että olisin kiinnostunut hänestä niin oli vähän ylenpalttista se käytös.
Samaan aikaan kun pohdin mitä nyt oikein tekisin että hän älyäisi lopettaa, yksi työkaveri alkoi olla selkeästi aivan ihastunut ja "sekaisin" kun näkikin tämän miehen. Hän luuli että oli ainut jonka kanssa tyyppi flirttasi ja ehti myös kertoa ihastuksestaan ja kohtaamisistaam minulle. Olin vaan että ahaa, no katteleppa vielä hetki mihin suuntaan se menee.
En ehtinyt pitkään miettiä omaa siirtoani, kun yksi nuorempi nainen valitti sitten johtoon tästä kiirekätisestä hepusta. Ja tämä kyseinen heppu sai jonkin varoituksen, minkä jälkeen tuli minultakin kysymään muka järkyttyneenä, mutta enemmän kuitenkin aggressiiviseen sävyyn että enhän minä vaan ole kokenut häntä asiattomaksi. Halusi varmistaa kai että jos jotain jälkipyykkiä vielä tulee, ettei kukaan kohteista lavertele mitään uutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Olet vainoharhainen.
En ole. Ja se reisikosketus ei ole mikään pikku hipaisu ,vaan sellainen koko kämmenen pyyhkäisy, pään kun käännän, nii mies muina miehinä touhuaa jo omiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisit kysellä kautta rantain työpaikalla vähän muiden naisten fiiliksiä tuosta tyypistä. Omalla työpaikalla oli aikoinaan tällainen hipoja ja selän koskettelija. Oli myös vähän semmoinen imelä ja imarteleva kahdenkeskisissä tilanteissa, vaikka eihän se tietysti mikään rikos ole. Kun itse en ollut antanut ymmärtää millään lailla, että olisin kiinnostunut hänestä niin oli vähän ylenpalttista se käytös.
Samaan aikaan kun pohdin mitä nyt oikein tekisin että hän älyäisi lopettaa, yksi työkaveri alkoi olla selkeästi aivan ihastunut ja "sekaisin" kun näkikin tämän miehen. Hän luuli että oli ainut jonka kanssa tyyppi flirttasi ja ehti myös kertoa ihastuksestaan ja kohtaamisistaam minulle. Olin vaan että ahaa, no katteleppa vielä hetki mihin suuntaan se menee.
En ehtinyt pitkään miettiä omaa siirtoani, kun yksi nuorempi nainen valitti sitten johtoon tästä kiirekätisestä hepusta. Ja tämä kyseinen heppu sai jonkin varoit
Juttelee asiallisesti, mutta on työpaikan naisten naurattaja. Saa anteeksi myöhästelyä, porukkaa vaan hihittelee jutuille. Naisenkollega taas sai ryöpytystä myöhästelystä.
Ap
Vedä avarit päin näköä. Oppiipahan olemaan.
"Hippaa ja hoppaa" lauloi jo Sacy Sand aikoinaan 1950-luvulla Pekassa ja Pätkässä. Eka hiphoppaaja.
Pakko tuosta on sanoa, muuten se ei lopu ikinä, ja limake vielä luulee että tykkäät.
Sanoisin tyypille vaan että "varos vähän!" sellaiseen todella napakkaan sävyyn seuraavalla kerralla kun taas koskee. Jos hän ei ole täysi kuspää, hän pyytää anteeksi eikä tee sitä enää, mutta näin tuskin käy. Limake ei yleensä noin helpolla lannistu.
Sitten joudut puhuttelemaan sen kuin lapsen: "En tykkää että kosket mua, sitä tapahtuu liian usein, voitko lopettaa sen!"
Hyvä ehdotus oli kysyä naiskollegoilta, onko limake limonut heitäkin. Ja seuraava askel on sitten asian vieminen esihenkilölle.
Herkkä miesego tietenkin loukkaantuu kun hänet toimet paljastetaan, mutta hänen omissa käsissään, kirjaimellisesti, on mahdollisuus lopettaa se limominen.
Harrastin joskus perseiden hiplausta. Nyt en uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
En ehtinyt pitkään miettiä omaa siirtoani, kun yksi nuorempi nainen valitti sitten johtoon tästä kiirekätisestä hepusta. Ja tämä kyseinen heppu sai jonkin varoit
Mielestäni tuollainen toiminta on aika epäreilua, että mennään suoraan valittamaan johonkin ylemmälle johdolle ilman että kukaan on edes puolella sanalla osoittanut henkilölle itselleen että hän käyttäytyy jotenkin epäsopivasti. Hän itse ehkä varmaan ajatellut olevansa vain vähän flirtti. T:Nainen joka osaa sanoa jos jonkun toiminta on epämiellyttävää
Mielestäni tuollainen toiminta on aika epäreilua, että mennään suoraan valittamaan johonkin ylemmälle johdolle ilman että kukaan on edes puolella sanalla osoittanut henkilölle itselleen että hän käyttäytyy jotenkin epäsopivasti. Hän itse ehkä varmaan ajatellut olevansa vain vähän flirtti.
Koskemalla naisia tisseihin ja reisiin hyväksyy, että asia viedään ylemmälle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollainen toiminta on aika epäreilua, että mennään suoraan valittamaan johonkin ylemmälle johdolle ilman että kukaan on edes puolella sanalla osoittanut henkilölle itselleen että hän käyttäytyy jotenkin epäsopivasti. Hän itse ehkä varmaan ajatellut olevansa vain vähän flirtti.
Koskemalla naisia tisseihin ja reisiin hyväksyy, että asia viedään ylemmälle tasolle.
Ei ollut kyse noista, vaan hipoja ja selän koskettelija joka oli myös vähän semmoinen imelä ja imarteleva. ei tietääkseni täytä ihan minkään rikoksen tunnusmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nykyään niin herkkähipiäisiä. Kyse on kuitenkin vain ohimenevästä koskettelusta eikä mistään puristelusta ja nipistelystä ja kiinnipitämisestä ja nappien availusta ja käden sisään pujottamisesta ja hieromisesta ja tunnustelusta.
Se on muuten taitava se "viaton ilme", minkä koskettelija saa loihdittua naamalleen heti kun on sivellyt ohimennessään naisen pyllyä tai painanut ratikassa haarovälinsä kiinni naiseen. Ei ikinä naamasta uskoisi, että hän sekunti sitten ahdisteli naista seksuaalisesti, ellei olisi itse ollut kohteena. Sillä suorituksella ansaitsisi Oscarin.
Siis hiplaa ,koskettelee :D
Ap