Onko 38v mies joka sanoo ettei ole juonut alkoholia 18 vuoteen red flag?
Kommentit (64)
Punaviiniä juova on red fag, valkoviiniä juova white fag, kaljaa juova straight.
Vierailija kirjoitti:
Tulitko kenties torjutuksi sen tyypin toimesta ja tämä on tapasi yrittää käsitellä asiaa 😁
Mietin ihan samaa :D Eiköhän se ole ap jossa ei muuta olekaan kuin red flageja.
Tunge nyt se red flag vulvaasi, jos tosimielessä pitää tämmöisiä asioita aikuisen naisen kysellä...
Ilman muuta helmi on mies, joka ei juo alkoholia. Pidä kiinni, jos hän ei moralisoi muiden juomisesta.
Ota selville käyttääkö huumeita. Jos käyttää, se on big Red flag! Juokse!
Kysy syytä siihen ettei juo. Todennäköisesti alkoi omien kokemusten myötä mutta kun sitten on ollut kokonaan alkoholitta tarpeeksi pitkään niin ei halua katkaista tuota jaksoa jonkun toisarvoisen syyn vuoksi. On aivan mahdollista olla absolutisti alkoholin ja muiden huumeiden suhteen mutta rento muun elämän osalta.
Vierailija kirjoitti:
Osalla on geeneissä se ettei kestä alkoholia.Meillä suvussa tulee valtaosalle paha krapula jo 1-2 annoksesta, ollaan valtaosa absolutisteja. Eikä meissä ole mitään muuta epäilyttävää!
Mulla sama. Järkyttävä aamusta iltaan oksentelu taukoamattomassa huonovointisuudessa koko seuraava päivä. Ja ihan vain jostain kahdesta miedosta annoksesta. Siksi en juo, en halua krapulaa ja pilata päivääni. Lisäksi en kykene yhtään nukkumaan, jos alkoholia on kehossa. En ole uskovainenkaan. Ihan puhtaasti syyni juomattomuuteen on se, että kehoni ei kestä alkoholia. Kiinnostaisi kyllä tietää, että onko tämä oikeasti geeneissä? Jos, niin onko lisätietoa? Kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Paljon on niitä jotka kehuskelee ettei juo paljon ja sitten kaapit pursuu vinkkupulloja.
Jouluna niitä kannetaan taas lisää, vaikka mitään lahjaa ei haluaisi eikä tarvitsisi. Eikä ole juotu alkoholia 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti se voi olla eli ns juomaton alkoholisti. Voi olla kaikkea sisäistä juttua, kun on tuollaisen päätöksen tehnyt. Joko addiktoituva (ja voi olla joku muu addiktio sitten tilalla), tai alkoholistiperheessä kasvanut rikkonainen ihminen tai kiihkouskovainen. Ehkä pelkää, mitä tekee jotain jos ottaa alkoholia, jotain synkkää ja patoutunutta sisällä. Red flag ehdottomasti!
En halunnut samanlaista elämäntapaa kuin isälläni. En koe silti olevani millään tavalla rikkonainen tai tiukkapipo. Jos joku pitää minua juomattomana alkoholistina, se ei minua häiritse.
Ehdottomat tyypit ovat aina red flagejä.
Ilmeisesti palstalla on paljon porukkaa, joilla alkoholi tarkoittaa aina sitä, että vaimo hakataan, juodaan työ, koti ja perhe. Päädytään veneen alle ja hautaan! Teidän omat sosiaaliset ympyrät ovat vääristäneet koko juoman!
Suurin osa suomalaisista osaa käyttää alkoholia ihan normaalisti. Lasi viiniä ruuan kanssa perheissä, saunoolut jne. Eikä se tarkoita rapajuoppoutta ja seuraavan katkaisun odottamista!
"Kohtuukäyttäjillä korkein älykkyysosamäärä
Sveitsiläistutkimuksen mukaan alkoholia säännöllisesti, mutta kohtuudella käyttävillä on korkeampi älykkyysosamäärä kuin absolutisteilla tai runsaasti alkoholia nauttivilla.
Kerralla paljon juovat miehet olivat tyhmimpiä, mutta myös absolutismin ja alhaisen älykkyyden välillä oli yhteys."
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tiede-sen-todistaa-alykkaat-…
Exä oli juurikin saanut n.19 vuotiaana raivokohtauksen humalassa ja hakannut poliisin lopun elämän pilalle. Oli sitten istunut vankilassa (liian lyhyen ajan) Hän kun ei kestänyt alkoholia kuten tervejärkinen ihminen, niin kehitti alkoholivihan, joka oli todella raskasta. Haukkui jatkuvasti ja jokapaikassa alkoholia ja käyttäjiä. Missään ei voitu käydä, koska joka paikassahan juotiin.... Haukkui minut juopoksi, kun kerran olisin yhdessä tilaisuudessa halunnut juoda. Oli todella raskas tapaus. Onneksi on exä. Ei ikinä enää mitään "En ole juonut alkoholia 10 vuoteen" tapausta.
En itsekään juo alkoholia, mutta se ei johdu siitä, että olisin joskus ollut alkoholisti. Minulla on puhtaasti terveydelliset syyt ja haluan pitää painoni kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä jotain hämärää on, etenkin jos tekee asiasta yhtään numeroa. Joku pahoinpitelyjuttu tai ajanut kännissä kaverit hengiltä tms. Lähtökohtaisesti terve mies ei ole raitis tai ainakaan absolutisti. Sitten on jotain helluntailaisuutta tai muuta schaissea historiassa.
Ainoat jotka ovat juomattomuudestani ikinä tehneet numeroa ovat ne kaverit keille alkoholi on hyvin tärkeää ja juovat humaltuakseen reippaasti. Ketään muuta se ei ole kiinnostanut enkä itse ole tehnyt siitä numeroa mitenkään.
Olen 32-vuotias joka ei ole juonut alkoholia 32 vuoteen. Red flag?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko kenties torjutuksi sen tyypin toimesta ja tämä on tapasi yrittää käsitellä asiaa 😁
Mietin ihan samaa :D Eiköhän se ole ap jossa ei muuta olekaan kuin red flageja.
Minä taas luulen että ap on tuo 38v mies.
Vierailija kirjoitti:
Siis et ole juodut edes lasillista keskikaljaa tai jotain muuta mietoa? no se on kyllä jo kova.
Raittiit miehet on green flag. Eikä nyt tarvii edes mikään absolutisti olla. Mutta sivistynyttä alkoholinkäyttöä silloin tällöin, niin nou hätä.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan fine varmasti monelle :)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista osaa käyttää alkoholia ihan normaalisti. Lasi viiniä ruuan kanssa perheissä, saunoolut jne. Eikä se tarkoita rapajuoppoutta ja seuraavan katkaisun odottamista!
Ihan yhtä normaalia on olla käyttämättä alkoholia. Monelle alkoholi maistuu pahalle, ei pidä siitä tunteesta, miten se vaikuttaa ja jotkut saavat lasillisesta viiniä kohtuuttoman päänsäryn.
Ainoa todellinen red flag on silloin kun ei osta käyttää kohtuudella.
Osalla on geeneissä se ettei kestä alkoholia.Meillä suvussa tulee valtaosalle paha krapula jo 1-2 annoksesta, ollaan valtaosa absolutisteja. Eikä meissä ole mitään muuta epäilyttävää!