Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 38v mies joka sanoo ettei ole juonut alkoholia 18 vuoteen red flag?

Vierailija
08.12.2024 |

Jotain mitä ei kerro?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on juonut kännit viimeksi 18 vuotiaana. Omien sanojensa mukaan kännien jälkeen krapulat ovat hirveitä.  Kokee ettei tarvitse humalaan juoda. Mies on nyt 50v. ja saattaa joskus lasin juoda jotain alkoholia,  mutta siihen jää.

Itse arvostan suuresti, koska olen ollut myös suhteessa jossa käännetään joka viikonloppu, lomat yms.

Vierailija
22/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais tuollainen mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti se voi olla eli ns juomaton alkoholisti. Voi olla kaikkea sisäistä juttua, kun on tuollaisen päätöksen tehnyt. Joko addiktoituva (ja voi olla joku muu addiktio sitten tilalla), tai alkoholistiperheessä kasvanut rikkonainen ihminen tai kiihkouskovainen. Ehkä pelkää, mitä tekee jotain jos ottaa alkoholia, jotain synkkää ja patoutunutta sisällä. Red flag ehdottomasti!

Nyt on ihmeellistä ajattelua, että alkoholin juominen on normaali-ihmisen hommaa ja kaikki jotka eivät juo ovat jotain häiriintyneitä alkoholisteja.

Vierailija
24/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä jotain hämärää on, etenkin jos tekee asiasta yhtään numeroa. Joku pahoinpitelyjuttu tai ajanut kännissä kaverit hengiltä tms. Lähtökohtaisesti terve mies ei ole raitis tai ainakaan absolutisti. Sitten on jotain helluntailaisuutta tai muuta schaissea historiassa.

Vai olisiko vain sellainen vaihtoehto myös olemassa, että iän myötä hauskuus/kurjuus -laatusuhde heikkenee? Alkoholin käyttö oli hauskaa tasan 20 vuoteen saakka. Sen jälkeen alkoi jo miettimään ensimmäisen annoksen aikana, että onko tämä nyt edes tarpeellista, kun saman ajan voisi käyttää järkevämmin ja huomenna olisi kiva olla toimintakykyinen.

Yhdestä annoksesta esim. keskiolutta tai lasillisesta viiniä ruuan kanssa ei mene toimintakyky, ja alkoholia voi juoda ilman, että siitä haetaan mitään erityistä hauskuutta.

No jos on vartavasten tarkoitettu juoda vain yksi, niin silloin ei tuollaisia ajatuksia ole ollut, mutta jos oli lähdetty kavereiden kanssa iltaa viettämään vähän pidemmäksi aikaa, niin silloin kyllä. On lähdetty hakemaan niitä hyviä illanviettokokemuksia kuten nuorempana, mutta on huomannut heti, ettei se enää nappaa.

Vierailija
25/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon alkoholia päihtymistarkoituksessa, eikä se ole mikään ongelma. Nalkuttajapuoliso on ongelma, kun sen pitää päästä vetämään lakanoita pyhäaamuna ja vaihtamaan multaa kukkaruukkuihin. Joskus harvoin kun nalkuttaja ottaa itse kuppia, niin sitä krapulan liioittelun määrää ei viitsi edes sääliä. Ottaisi huikan pari viinaa, niin se menisi sillä, mutta ei kun pitää ottaa buranaa ja päästä lenkille katumaan.

Vierailija
26/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon alkoholia päihtymistarkoituksessa, eikä se ole mikään ongelma. Nalkuttajapuoliso on ongelma, kun sen pitää päästä vetämään lakanoita pyhäaamuna ja vaihtamaan multaa kukkaruukkuihin. Joskus harvoin kun nalkuttaja ottaa itse kuppia, niin sitä krapulan liioittelun määrää ei viitsi edes sääliä. Ottaisi huikan pari viinaa, niin se menisi sillä, mutta ei kun pitää ottaa buranaa ja päästä lenkille katumaan.

Nalkuttajapuolisosi saa joku päivä tarpeekseen ja lähtee, ja sulle tulee iso poru.

Vierailija
27/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Paljon on niitä jotka kehuskelee ettei juo paljon ja sitten kaapit pursuu vinkkupulloja.

Vierailija
28/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla punanen tai vihreä. Ei alkoholittomuus ole aina merkki alkoholistista. Itse en ole juonut kohta 10 vuoteen ja ihan omasta halusta ollut ilman.

Vierailija
29/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Paljon on niitä jotka kehuskelee ettei juo paljon ja sitten kaapit pursuu vinkkupulloja.

Varmaan siksi kaapit pursuukin viinipulloja jos niitä ei tule juotua.

Vierailija
30/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan töissä oli noin 50v nainen joka sanoi ettei käytä alkoa mutta löydettiin kotoaan kuolleena alkoholimyrkytykseen,,eli todennäkisesti täysi juoppo tuo mies, joten kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
31/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei. Haisee kristitty uskis läpi, kun ei ole koskaan juonut ja silti pitää mainita erikseen kauanko on ollut juomatta. Pari kertaa iässä 20 ei ole mitään. Draamaa tyhjästä.

Kannatan kaikkea täysraittiutta mutta tuo menee vähän yli.

Vierailija
32/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla Jännämies. Joten juokse karkuun, nopeasti. Tylsä terveellisesti elävä nössö. 

Vierailija
33/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla punanen tai vihreä. Ei alkoholittomuus ole aina merkki alkoholistista. Itse en ole juonut kohta 10 vuoteen ja ihan omasta halusta ollut ilman.

Ei se olekaan. Sama juttu.

Juopot ja kateelliset satuilee omiaan. Antaa satuilla, heiltä se onnistuu.

Vierailija
34/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko kenties torjutuksi sen tyypin toimesta ja tämä on tapasi yrittää käsitellä asiaa 😁

Vierailija
35/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää väkisin etsiä sitä red flagiä. Aika monet naisee yrittää kaivaa miehestä vain vikoja. So sad.

Vierailija
36/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan miehen, joka ei juo, sillä itsekään en juo.

Miesten juomattomuus on niin harvinaista, että yksin olen.

Voithan sä antaa tuon miehen mulle, jos sulle ei kelpaa.

Vierailija
37/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo kovin outoa ole. On varmaan sen verran koittanut että todennut ettei sovi itselle.

En itsekään ole juonut nyt 13 vuoteen, eikä ole mitään alkoholiongelmaa pohjalla, olen vaan herkkä alkoholille enkä halua pilata seuraavaa päivää.

Vierailija
38/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei. Haisee kristitty uskis läpi, kun ei ole koskaan juonut ja silti pitää mainita erikseen kauanko on ollut juomatta. Pari kertaa iässä 20 ei ole mitään. Draamaa tyhjästä.

Kannatan kaikkea täysraittiutta mutta tuo menee vähän yli.

Eiköhän mies vain ole vastannut  kysymykseen viinan käytöstään. Minä huomaan aamulla ikävässä olossani, jos olen pari olutta juonut. Ei tarvitse olla uskossa tai mitään muutakaan "epäilyttävää" ollakseen raitis.

Vierailija
39/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani, joka on 27-V sinkku, lopetti noin vuosi sitten alkoholin käytön kokonaan. Sanoi, että hänelle tulee aina todella huono olo alkoholista, vaikka se olisi ollut vain 2-3 annosta. Kai se sitten niin on.meli voi olla jotain fyysistä pahaa oloa tuollakin miehellä?

Nykyään vaan se ongelma, että missä tapaa ketään, jos ei baareissa selvinpäin käy, eikä Tinderiin halua mennä. 

Vierailija
40/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin turn on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän