Mitä eroa on söpöllä ja kauniilla?
Kertokaa mitä eroa on söpöllä ja kauniilla ihmisellä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Söpö on pikkusievä, pieni, suuret silmät ja pyöreä nenä, tanhupallon näköinen ja kaunis on taas sitten klassinen kaunotar.
Joo. Toki monet on sekoituksia, mutta jos pitää etsiä esimerkit jotka ovat VAIN toista, niin Lily Collins ja Sophia Loren ovat hyvät esimerkit söpöstä ja kauniista.
Lily Collins on sellainen, että vaikka hänet stailattaisiin minkälaiseksi Bond-tyylin agenttikaunottareksi tahansa, niin hän on silti söpö, eikä hänen olemuksessaan ole voimaa, vaan nättiä herttaisuutta.
Sophia Loren nuorempana taas sellainen, että vaikka hänet stailattaisiin miten tyttömäiseksi, herttaiseksi söpöliiniksi, niin ei hän söpöltä näyttäisi, vaan voimakkaalta ja kauniilta. Hänellä on sellaiset piirteet, ettei niistä oikein saa söpöjä, aivan kuten Lily Collinsilla on sellaiset piirteet, ettei niistä saa söpöyttä pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä poiminta tuo Naomi Campbell. Hän on kaunis nainen ja kaikissa kauniissa naisissa on nuo samat piirteet. Kyse on puhtaasti symmetriasta jonka voi testata erilaisilla tietokoneohjelmilla kuka on kaunis ja kuka ei. Toki huomattavan monia sanotaan kauniiksi kohteliaisuussyistä, mutta ihan hänestä voi katsoa mallia ja kaikki muut ovat sitten mitä ovat. Ainakaan mielestäni kauniit naiset eivät ole söpöjä.
Voi kauniskin olla söpö.
Vierailija kirjoitti:
Koira voi olla söpö ja pörröinen. Samoin ihminen nätti söpö. Kaunis on mallimainen tai jollekin tietylle kaunis.
Ei ole.
Ihmiset ei voi olla söpöjä eikä kauniita. Vain eläimet ovat.
Somessa kaikkia, siis ihan kaikkia kehutaan kauniiksi.
Sabrina Carpenter - söpö.
Lily Rose Depp - söpö.
Marilyn Monroe - söpö ja kaunis.
Kylie Minoque - söpö tai söpö ja kaunis.
Shakira - söpö tai söpö ja kaunis.
Bianca Censori - kaunis ja söpö?
Kim Kardashian - kaunis. Kaikki Kardashianit ulkoisesti "kauniita", mutta eivät söpöjä paitsi ehkä Kylie - tai vähän sinnepäin.
Michelle Pfeiffer - kaunis, rajamailla söpöyden kanssa?
Chappel Roan - viehkeä eli erikoisesti viehkeä tai muuten vaan kiintoisa.
Vierailija kirjoitti:
Lily Rose Depp - söpö.
Kim Kardashian - kaunis. Kaikki Kardashianit ulkoisesti "kauniita", mutta eivät söpöjä paitsi ehkä Kylie - tai vähän sinnepäin.
Lily Rose Depp on nykyään ihan kauhean näköinen. En tiedä mitä sille on tapahtunut, oli vielä teininä söpö. Nykyään tosi epäsuhtainen ja kamalan näköinen.
Minun nähdäkseni kauniin ja söpön erottaa joku sellainen olemus, ettei söpöjä rooliteta ikinä seireenien ja syöjättärien rooliin tai nousemaan aseen kanssa vedestä (Bond-tyyliin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lily Rose Depp - söpö.
Lily Rose Depp on nykyään ihan kauhean näköinen. En tiedä mitä sille on tapahtunut, oli vielä teininä söpö. Nykyään tosi epäsuhtainen ja kamalan näköinen.
Minun nähdäkseni kauniin ja söpön erottaa joku sellainen olemus, ettei söpöjä rooliteta ikinä seireenien ja syöjättär
Jäin miettimään erottavaa näkemystäsi. Voi se olla niin. Söpöydessä on jotain hellyyttävää, niin söpöä ei voi samoin laittaa syöjättäreksi tai kohtalokkaaksi naiseksi. Angelina Jolie on selvä tapaus, kaunis, ei söpö. Tuli tässä mieleen.
Marisa Hargitay Kova Laki Erikoisyksiköstä - kaunis. Hän on niin ihana sarjassa, että lisätään: ihana.
Lily Rosesta olen eri mieltä, kropan pieni epäsuhtaisuus ihan inhimillistä olemus ja kasvot söpöä. Toisaalta klassisesta kauneudesta/mittapuista poikkeavan piirteen voi nähdä söpönä tai osana kauneutta, esim muodokkaat jalat ei mallijalat. Tää on hyvä että on erilaisia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö on pikkusievä, pieni, suuret silmät ja pyöreä nenä, tanhupallon näköinen ja kaunis on taas sitten klassinen kaunotar.
Joo. Toki monet on sekoituksia, mutta jos pitää etsiä esimerkit jotka ovat VAIN toista, niin Lily Collins ja Sophia Loren ovat hyvät esimerkit söpöstä ja kauniista.
Lily Collins on sellainen, että vaikka hänet stailattaisiin minkälaiseksi Bond-tyylin agenttikaunottareksi tahansa, niin hän on silti söpö, eikä hänen olemuksessaan ole voimaa, vaan nättiä herttaisuutta.Sophia Loren nuorempana taas sellainen, että vaikka hänet stailattaisiin miten tyttömäiseksi, herttaiseksi söpöliiniksi, niin ei hän söpöltä näyttäisi, vaan voimakkaalta ja kauniilta. Hänellä on sellaiset piirteet, ettei niistä oikein saa söpöjä, aivan kuten Lily Collinsilla on sellaiset piirteet, ettei niistä saa söpöyttä pois.
Samaa mieltä tuosta, että kaunottaressa on voimaa, luonnetta, karismaa, kun taas söpö on herttainen. Söpö voi olla kaunis, mutta ei todellinen kaunotar, joka säteilee pitkään.
Pörröiset eläimet ja pikkuvauvat on söpöjä, en ymmärrä miten jotkut sanoo aikuisesta ihmisestä että söpö, tulee fiilis että se ihminen jota niin kutsutaan on lapsellisen näköinen ja oloinen muutekin, sellainen esim. lolita joka esittää pikkulasta. Ei esimerkiksi puoliso voi olla söpö jos ajattelee että hän on seksikäs, koska se on jo pervoa...
Minun mieheni kutsuu minua söpöksi. Kerran eräs mies sanoi, että olen yksi kauneimmista naisista jota on nähnyt. Vanha luokkakaverini kertoi taannoin äidilleni, että oli luokan kaunein tyttö.
Miten voin olla kaunis ja söpö samassa paketissa -jos ne kerta ovat eri asioita?
Söpöä on helppo katsella, mutta kaunis vetää miehiä puoleensa kuin hunaja!
Vierailija kirjoitti:
Lily Rose Depp - söpö.
Sinä sekoitat söpöyden ja nättiyden. Cute on söpö (pörröiset eläimet ja vauvat) pretty on nätti (nätti siro nuorekas/nuori nainen)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kutsuu minua söpöksi. Kerran eräs mies sanoi, että olen yksi kauneimmista naisista jota on nähnyt. Vanha luokkakaverini kertoi taannoin äidilleni, että oli luokan kaunein tyttö.
Miten voin olla kaunis ja söpö samassa paketissa -jos ne kerta ovat eri asioita?
Miehesi ei ymmärrä mitä söpö tarkoittaa. Minun mieheni sanoi aikoinaan että olen komea nainen, hän ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin. Hän luuli että se on vain yksi tapa sanoa kauniiksi. Söpö on pehmoinen ja pörröinen, ehkä sinä olet miehesi mielestä sellainen.
Erot ovat selvät. Sofia Virta on söpö, Sanna Marin on kaunis, Erika Vikman on seksikäs.
Söpö on viattoman ja siron oloinen. Kaunis voi olla ylväs ja veistoksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena sellainen söpö (ulkomuodoltanikin), minulle sattui kaikenlaista tahattomia kommelluksia ja sain ne anteeksi. Nyt vanhempana olen kaunis, mutta jos ajan autoni betonisikaan niin ei ole montakaan komeaa miestä auttamassa vaan saan sakot.
- n68v -
😂En kestä! Näin se on😀