Minkälainen on nainen, joka laittaa matkaan huhuja toisesta naisesta saadakseen itselleen tämän miesystävän.
Jotkut naiset tekevät mitä tahansa saadakseen itselleen haluamansa miehen.
Kommentit (39)
Nainen, joka laittaamatkaan perättömiäjuttuja syyllistyy rikokseen. Rikolliset kuuluvat vankilaan.
Tämä täytyy olla näitä nuorison juttuja kipailusta suosituimmista poikakavereista. 🤣
Miehen ex-naisystävä sai juonittelulla rikottua minun ja miehen parisuhteen. Vieläkin asia kirpaisee. Haluaisin jotenkin kostaa tälle naiselle, mutta en keksi keinoa.
Kaikkien sosiaaliluokkien naiset tavoitellessaan miestä itselleen panevat kilpailijastaan tätä häpäiseviä juttuja matkaan. Pitkälle kouluttautuneet naiset osaavat ja pystyvät juonittelemaan kaikkein kieroimmin.Tunnen muutaman akateemisen loppututkinnon suorittaneen naisen, jotka ovat tehneet petomaisia tekoja saadakseen miehen itselleen.
Mie oon miettinyt tuollaisen niin , että jos mies uskoo sinisilmäisesti tätä juoruilijaa niin se ei oikeasti rakasta sua eikä ole sinun arvoinen.
Sellaisen jätkän kuuluu mennäkin ja ovi sulkea pysyvästi.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Kilpailu on myrkyllistä ja myrkyttää kaikkien elämän. Ihminen joka puuttuu toisten elämään eikä kunnioita toisten rajoja on myrkyllinen. Voi myös olla että tällainen ihminen kokee että vaikka olisi itse toiminut tällä tavalla elämässään ja jos ei ole onnistunut tavoitteissaan, laittaa tämän muiden syyksi, kuten juuri sen ketä tällaisessa aloituksessa syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
T. Katkera psykopoika, jonka seura ei ole minkään arvoista
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien sosiaaliluokkien naiset tavoitellessaan miestä itselleen panevat kilpailijastaan tätä häpäiseviä juttuja matkaan. Pitkälle kouluttautuneet naiset osaavat ja pystyvät juonittelemaan kaikkein kieroimmin.Tunnen muutaman akateemisen loppututkinnon suorittaneen naisen, jotka ovat tehneet petomaisia tekoja saadakseen miehen itselleen.
Vitsi taitaa happamoitua, jos se mies onkin palkintopokaali mätää täynnä? Karma.
On tyhmää viedä varattu ku on olemassa miljoonia sinkkuja. Oudot naiset
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö sinkkunaisilla olekaan mieslaumaa ympärillään, mitä he hyväksikäyttävät tuntematta tunnontuskia?
Vierailija kirjoitti:
Perussana on nainen.
Sensijaan mies sisältää sanan ies, mikä on veto tai kantolaite. Mikset siis kanna vastuutasi?
Eikö naiset ymmärrä, että tekevät tätä itse itseleen?
Kun se 19v vosu kaappaa sen 35 perheen isän, niin 10 vuoden kuluttua tulee toinen 19v vosu, joka tekee sinulle saman tempun ja näin naiset tekevät itse itselleen tämän, että jäävät aina noin 30v paikkeilla yksin niiden lasten kanssa ja muutavat pieneen asuntoon, ankeaan ympäristöön ja elintaso tippuu super paljon jne.
No sutkihan se, kuten kaikesta päätellen suurin osa naisista.