Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko ajan ahdistaa. En jaksa tätä enää. Vuodesta toiseen ahdistaa.

Vierailija
08.12.2024 |

Olen niin huono. Olen impulssiivinen ja sekoittanut talouteni todella rappiolle. En pidä huolta itsestäni ja olen todella väsynyt olemaan minä. En pysty muuttumaan, yrityksiä ollut useita, että laitan elämäni kuntoon mutta en pysty. 

En osaa elää täällä ja olen kateellinen heille jotka ovat harkitsevaisia, tasaisia ja edistyvät elämässään.

Minä tunnen alituiseen ahdistusta, pelkoa, riittämättömyyttä ja toiveita kuolemasta 24/7. 

En edes ansaitse olla tässä elämässä. Olen niin umpisurkea ja huono hallitsemaan yhtään mitään enää. En tiedä miten jaksan edes töissä käydä enää. Tekisi mieli aiheuttaa itselleen potkut ja olla menemättä enää sinnekään koska stressaan siitäkin niin paljon ja minkä takia edes sitäkään teen kun en siltikään saa elämääni kuntoon. Haluaisin vain lähteä. Se on ainoa päämäärä enää jota jaksan tavoitella, että pääsisi vain pois. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen kumpuaa ?

Pystyisikö pienillä muutoksilla saamaan elämään sisältöä? Mene uimahallissa saunasta avantoon. 

Pidennät valvotusti avannossa olo aikaa.

Toistat tätä päivittäin, ja kerroittain. Kun olet käynyt riittävän monta kertaa ja tämän jälkeen kunnon löylyissä, olet ansainnut kaljan tai lonkeron.

Aina kun alkaa ahdistamaan otat joko kymmenen kilometrin lenkin tai avantouinnin. Vastaavasti joissain uimahalleissa on kylmäaltaita.

Jos on ylipainoa, otat lisäksi vielä kasvis / keitto , dietti ateriat käyttöön.

Vähitellen huomaat, että kehossa tapahtuu muutoksia, jos ahdistus ei poistu, ainakin kunto paranee.

Jätät iltalehdet somet max 15 minuuttia päivä.

Keskityt meditoimaan.

Ja nyt kun olet joulun lomalla, ota äkkilähtö kanarialle all inklusive. Mutta päivittäin aina pienissä erissä kävelyä tai juoksua, aamuisin. Sen jälkeen lepoa ja hy

Uimahallin saunasta ei saa mennä suoraan kylmäaltaaseen vaan hiet pitää huuhdella ensin. Ihan vaan, kun näkyy olevan epäselvää ihmisille tämä, ja se on yököttävää meille muille.

Vierailija
22/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla