Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestittely tapailun alussa

Vierailija
08.12.2024 |

Miten usein ja minkälaisin viestein olette yhteydessä tapailun alussa? 

Musta tuntuu, että alkuinnostuksen jälkeen viestintä on aina yksin mun harteilla. Vaikka olis seksiäkin ollut, mistä kumpikin olis pitänyt.. Haluaisin etenkin iltaisin ja viikonloppuisin viestitellä hieman tiuhempaankin, mutta en tiedä haluanko nyt liikoja.. En haluaisi kuitenkaan olla tunkeilevakaan..

N45

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisen miehen kanssa kaikki oli alusta asti tosi vastavuoroista. Mun mies on tosin enemmän puhelimessa puhuvaa tyyppiä kuin viestittelijä. Ekan kerran puhuttiin puhelimessa puolitoista tuntia tokana päivänä mätsistä (joo, tinderissä tavattiin) ja senkin jälkeen monta kertaa päivässä, ei ihan noin pitkiä puheluita kuitenkaan :) Edelleen ollaan jatkuvasti yhteyksissä (asutaan eri paikkakunnilla). Soitetaan tai laitetaan viestiä monta kertaa päivässä. Musta se on tosi mukavaa, tunnen olevani osa miehen arkea ja elämää vaikka fyysisesti olenkin ison osan ajasta muualla. 

Vierailija
2/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osuu kohdalle sellainen jonka kanssa on samalla aaltopituudella niin viestiä pukkaa ihan tolkuttomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alussa oli paljon viestittelyä. Kaikista asioista ja todella intiimeistä. Sitten kun tunnettiin toisemme niin loppui. Mietin suhteen alussa että miten ihanaa kun nainenkin avoin kaikesta, kertoi avoimesti kun kosteena ja kiimassa ym. Nyt kun ollaan kolmisen vuotta tutustuttu niin kaikki loppunut. Viestit sellaisia mitkä voisi kaverille laittaa. Ei asuta yhdessä ja ollaan erillään eli piristystä välillä kaipaisi 

Vierailija
4/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä muita kokemuksia?

Mua tosiaan vähä vaivaa tämä, vaikka toisaalta tiedän, että mies on kyllä kiinnostunut ja vastaa kyllä mun viesteihin innokkaasti ja on kertonut tunteistaan. Ehkä tämä nyt on vaan mun omaa epävarmuutta...

Ap

Vierailija
5/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla miehenä kans tulee kaikenlaisia ikäviä ajatuksia mieleen, jos nainen on jostain syystä vaisu viestittelemään. Yleensä siis ei ole. Mutta jos pitää radiohiljaisuutta, niin silloin on usein surullinen tai huonolla tuulella jostain syystä.

Mielellään myös puhuisin enemmän puhelimessa, mutta lapsiviikkoina ainakin nainen ei juuri koskaan soita. Tai ehkä joskus autoa ajaessaan.

Vierailija
6/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä oon kans ehdottanut soittelua, mutta hän ei kuulemma op puhelimessa puhuja. Kerran jo meinasin pistää välit poikki tämän vuoksi, mutta silloin selvisi, että mies on kyllä ihan aidosti kiinnostunut. Yritän nyt kasvattaa kärsivällisyyttä...

Ap

Vierailija
7/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina toiminut, kun laitan tällaisen viestin: anna narttu pillua!

Vierailija
8/10 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mietin naisena samaa, että odottaakohan tapailukumppani että minäkin laittaisin välillä viestiä vai tuleeko miehille siitä enemmän sellainen olo nainen jahtaisi häntä? Hehän tunnetusti haluavat saalistaa :D Vaikeita nämä kuviot ennen kuin tuntee toista kunnolla.. 

Vierailija
9/10 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mulla miehenä kans tulee kaikenlaisia ikäviä ajatuksia mieleen, jos nainen on jostain syystä vaisu viestittelemään. Yleensä siis ei ole. Mutta jos pitää radiohiljaisuutta, niin silloin on usein surullinen tai huonolla tuulella jostain syystä.

Mielellään myös puhuisin enemmän puhelimessa, mutta lapsiviikkoina ainakin nainen ei juuri koskaan soita. Tai ehkä joskus autoa ajaessaan.

Täällä tunnistan itsessäni samaa ja olen todennut tämän johtuvan omasta epävarmuudestani tapailun alussa, jotenkin pelkään että toisen kiinnostus lopahtanut. 

Vierailija
10/10 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sulkeutunutta varautunutta 

ei siinä.muuta.