YLE: Vaalimakkaroille kielto Kotkassa
"Kielto on astumassa voimaan jo ennen ensi vuoden alue- ja kuntavaalisumaa."
Kiitos vegaanit tästäkin!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Onko kesäkurpitsojen jakaminen sallittu? Niistä voisi tulla seuraava hittituote.
Ei tietenkään. Torilla on myyjä jolla kaikkea mahdollista kasvisosastoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kesäkurpitsojen jakaminen sallittu? Niistä voisi tulla seuraava hittituote.
Hokkanen myy.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit? Persut sitä makkarakieltoa ajavat.
Mutta näin me tämän asian koemme, että vihervasemmiston vika tämäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se aika typerää joskus joidenkin kunnallisvaalien alla, kun olin menossa katsomaan Pelicanssien matsia Lahdessa. Jalkakäytävän vierus hallille oli miehitetty ehdokkaiden makkaraständeillä ja samaan aikaan hallin edessä kiekkojunnut yritti myydä makkaraa ja hankkia varoja lasten harrastukseen.
Vai että kiekkojunnuilta jäi makkarat myymättä... Voihan kyynel. Pitäisikö koko maailman pyöriä jonkun typerän kiekkojunnujoukkueen ehdoilla?
Sanos muuta. Kaupallisten joulukalenterien myyntikin pitäisi varmaan kieltää, jotta partiolaiset ja muut saisi kerättyä enemmän rahaa kalentereillaan!
Persut taas kieltämässä muiden puolueiden toimintaa tekosyyllä mutta itse keittävät vaalikahvit jatkossakin erityisluvalla. Tekopyhyyden huippu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat niin ahneita ettei mitään saa antaa ilmaiseksi, koska verottaa heidän vaalibudjettiaan. Hämäykseksi vedotaan paikallisiin yrittäjiin ja näin kerätään irtopisteitä.
Mene muualle hourimaan. Persut ja muut puolueet jatkossa ostavat jakamansa kahvit torimyyjiltä. Näin on toimittu jo muualla, jäikö sinulta taas persukiimassa lukutaito kotiin?
Jos sinä persuvammainen joskus opit lukemaan niin jutussa nimenomaan sanotaan että persut ovat huijanneet erityisluvan kahviin kun taas muilta puolueilta he ovat sen ahneuksissaan kieltänyt. Persut vihaavat myös yrittäjiä, jonka leivän he tekopyhästi vievät ja syyttävät muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaita nää kielto touhut, miksi nämäkin pitää kieltää kaikilta, jos ei itse halua?
Siksi että torikauppiaat myyvät samaa tavaraa kuin mitä nuo jakavat ilmaiseksi. Koeta siinä nyt myydä tuotetta jota saa ilmaiseksi vierestä.
Miksi perussuomalaisille ei vapaa markkinatalous kelpaa? Vapaassa markkinataloudessa tuotteensa voi jakaa vaikka ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se aika typerää joskus joidenkin kunnallisvaalien alla, kun olin menossa katsomaan Pelicanssien matsia Lahdessa. Jalkakäytävän vierus hallille oli miehitetty ehdokkaiden makkaraständeillä ja samaan aikaan hallin edessä kiekkojunnut yritti myydä makkaraa ja hankkia varoja lasten harrastukseen.
Tässä tilanteessa kielto olisi järkevä.
Joo, mutta kun on toriyrittäjistä kyse, niin sitten ei olekaan järkevää. Toiset vaan on paremmassa asemassa kuin toiset.