Olen ostanut S kaupasta vuonna 2024 kahdellatuhannella kuudellasadalla ruokaa
Ja K kaupasta 382 eurolla ruokaa. Lidlissä en käy.
t kahden nuoren yh
Mites te muut?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hahhah mä en usko enää mitään mitä tällä palstalla vouhkataan. Se joka sanoo käyttävänsä 400€ kk joko käyttää tai ei. Jotenkin sellainen fiilis, että suurin osa täällä on aliarviointia. Saadaan kauhistelemaan muut, että mites sitä tuhlataan. Saadaan puristumaan puritaaniseen niukkuuteen lietsomalla , mä kulutan vaan 100€ kk, enkä jää mistään paitsi.
Mä jäin miettimään sitä että laskeeko osa tuohon summaan esim. kaiken mitä Prismaan on mennyt. Mulla esim. ruokaan on mennyt noin 400 kuussa mutta kaikkineen melkein tuplat. Prismasta kun tulee ostettua päivittäistavarat sun muut ja paljon vaateostoksia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tätä tietoa tarvitaan?
Voit seurata omaa kulutustasi. Minusta ihan fiksua.
Jännä muutes että vaikka hinnat on nousseet, olen käyttänyt tänä vuonna vähemmän rahaa ruokaan kuin vuosi sitten!
Oma kulutus 2024 on 5384€ (s ryhmä) ja 1300 (K)
En viitsisi, ruokaan ja muihin menoihin menee rahaa sen verran mitä menee.
Kuka täällä muuten kertoo mistään omasta asiasta totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tätä tietoa tarvitaan?
Voit seurata omaa kulutustasi. Minusta ihan fiksua.
Jännä muutes että vaikka hinnat on nousseet, olen käyttänyt tänä vuonna vähemmän rahaa ruokaan kuin vuosi sitten!
Oma kulutus 2024 on 5384€ (s ryhmä) ja 1300 (K)
En viitsisi, ruokaan ja muihin menoihin menee rahaa sen verran mitä menee.
Kuka täällä muuten kertoo mistään omasta asiasta totuutta?
Niin no, toisaalta jos miettii niin mitä järkeä olisi valehdella tuollaisesta jossain anonyymillä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah mä en usko enää mitään mitä tällä palstalla vouhkataan. Se joka sanoo käyttävänsä 400€ kk joko käyttää tai ei. Jotenkin sellainen fiilis, että suurin osa täällä on aliarviointia. Saadaan kauhistelemaan muut, että mites sitä tuhlataan. Saadaan puristumaan puritaaniseen niukkuuteen lietsomalla , mä kulutan vaan 100€ kk, enkä jää mistään paitsi.
Mä jäin miettimään sitä että laskeeko osa tuohon summaan esim. kaiken mitä Prismaan on mennyt. Mulla esim. ruokaan on mennyt noin 400 kuussa mutta kaikkineen melkein tuplat. Prismasta kun tulee ostettua päivittäistavarat sun muut ja paljon vaateostoksia jne.
S sovelluksessa ostokset on eritelty, eli sieltä näkee paljon on mennyt ruokaan/hygieniaan/lemmikkeihin/kotiin/vaatteisiin jne.
12 kk kertymä (ei siis vuosi 2024 vaan 12 kk) on ruokaan 5441 € S-kaupoista, K-kauppoja en jaksa tsekata, mutta aika vähän. Asun yksin, tytär käy välillä kotipaikkakunnalla.
Itellä menee 800-1400 euroa päivässä ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-Mobiilista saa näkymän, joka erittelee ostot tuoteryhmittäin.
Reilu satanen kk ruokaan, lisäksi K kaupan tarjoukset tulee haettua.
Polttoaineet. 2312,97 €
Ruoka. 1438,26 €
Tupakka 735,19 €
Nyt en löytänyt vuoden ostoja mistään enkä jaksanut laskea mutta bonuksia olemme saaneet 827e joten on niitä ollut aika paljon!