Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin eilen kirkosta

Vierailija
08.12.2024 |

Turhaan olen maksanut kirkollisveroa. Kirkko ei anna mitään. Valehtelee ainoastaan ja vie rahat.

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ylpeys ole yksi kuolemansynneistä? Samoin kuin viha?

Tuomitset ateistit "Joutomaahan" ja ylpeästi ilmoitat itse pääseväsi "siunattuun maahan"

Kannattaisi tavata sitä isoa kirjaa hiukan tarkemmin;

"Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. Ulkopuoliset tuomitsee Jumala."

Näin kirjoitti Paavali

Vierailija
62/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan ja rukoilen säännöllisesti, mutta myös minä olen eronnut kirkosta. Kirkko on varsin puoluepolitisoitunut. Monet papit toimivat avoimesti puolueiden jäseninä.

Värin tunnustaminen kuuluu läpi saarnoissa ja Kirkko & Kaupunki -lehdessä. Kirkon johto tienaa kuin ministerit konsanaan. Kirkko on ikään kuin suuri business liian monelle.

Mitä siis tehdä? Minä en näe mitään järkeä tukea jotain Kari Kanalan tyyppisten pappien politikointia kirkollisverolla. Siksi erosin. Enkä ole muuten ainoa!

Hyvä pointti! Kirkon jäsenistön ulkopuolella on iso joukko ihan perinteisesti uskovia kristittyjä. Heitä ei kiinnostaa vähistä rahoistaan maksaa kirkon puoluepoliittismaisuudesta, ja julkkispappien business sekoiluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikös ylpeys ole yksi kuolemansynneistä?" On, mutta ne ovat voimassa vain katolisessa kirkossa.

Vierailija
64/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan ja rukoilen säännöllisesti, mutta myös minä olen eronnut kirkosta. Kirkko on varsin puoluepolitisoitunut. Monet papit toimivat avoimesti puolueiden jäseninä.

Värin tunnustaminen kuuluu läpi saarnoissa ja Kirkko & Kaupunki -lehdessä. Kirkon johto tienaa kuin ministerit konsanaan. Kirkko on ikään kuin suuri business liian monelle.

Mitä siis tehdä? Minä en näe mitään järkeä tukea jotain Kari Kanalan tyyppisten pappien politikointia kirkollisverolla. Siksi erosin. Enkä ole muuten ainoa!

Punavihreä wokekirkko on saatanan synagoga ja sen punavihreät papit palvelevat pimeyden herraa. Papit ovat myyneet itsensä sielun viholliselle ja saaneet tästä palkaksi vallan ja mammonan sekä aseman eliitissä. Juuri kaikki ne edut mitä saatana lupasi Jeesukselle, mikäli tämä palvoisi häntä.

Jeesus pysyi lujana kiusausten edessä ja kieltäytyi, hengeltään heikot papit taasen valitsivat saatanan tarjoamat  "lahjat".

Voi pappeja viimeisellä tuomiolla, missä valheet eivät heitä enää pelasta.

Vierailija
65/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun vapaakirkkoon, ei mene veroa. 

Hirveä fundamentalistilahko. Kokemusta on. Erosin yli 20v sitten.

Vierailija
66/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntien ongelma ei ole pelkästään rikkaat pastorit, vaan kaikki seurakunnan työntekijät, diakonit, nuorisotyöntekijät, kanttorit, suntiot, he ovat kaikki mukana ns. luopumuksessa.

Seurakunnan yksi suurimpia tehtäviä on sielunhoito, mutta miten voit mennä sellaisen diakonin sielunhoitoon, joka ei usko kuten Raamattu opettaa?

Vierailija
67/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punavihreä wokekirkko on saatanan synagoga ja sen punavihreät papit palvelevat pimeyden herraa. Papit ovat myyneet itsensä sielun viholliselle ja saaneet tästä palkaksi vallan ja mammonan sekä aseman eliitissä. Juuri kaikki ne edut mitä saatana lupasi Jeesukselle, mikäli tämä palvoisi häntä.

Jeesus pysyi lujana kiusausten edessä ja kieltäytyi, h

Suomessakin jo vuosikymmeniä ellei satoja vuosia.

Vierailija
68/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun vapaakirkkoon, ei mene veroa. 

Monet näistä pienemmistä lahkoista on vielä pahempia kuppaamaan rahaa jäseniltään. Virallisesti eivät kerää veroa, mutta kummasti se raha kuitenkin päätyy kirkon haltuun. Eipä sillä - toki jokainen saa tehdä omilla rahoillaan mitä tykkää.

Raha menee seurakunnan toimintaan. Tilojen ylläpito, sähköt, lämmitykset, vedet, vuokrat ja ym maksaa.

Rahat menee mm suuriin piispojen ja papien palkkoihin. Se takia he ei kerro mikä on syntiä Raamatun mukaan ja mielistelevät kaikkia, saa vapaasti tehdä mitä vaan , kirkko ymmärtää kun maksat :) 

Vierailija
69/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu se kirkon köyhäinapu niin.

Vierailija
70/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakuntien ongelma ei ole pelkästään rikkaat pastorit, vaan kaikki seurakunnan työntekijät, diakonit, nuorisotyöntekijät, kanttorit, suntiot, he ovat kaikki mukana ns. luopumuksessa.

Seurakunnan yksi suurimpia tehtäviä on sielunhoito, mutta miten voit mennä sellaisen diakonin sielunhoitoon, joka ei usko kuten Raamattu opettaa?

Olet oikeassa, kaikki kirkossa työskentelevät ja siitä palkkansa saavat imevät saatanan tissiä.

Ainoat puhtaat ja nuhteettomat tämän suhteen ovat kirkon vapaaehtoistyöntekijät.

Vierailija
71/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkon palveluja ei sitten tarvitse myöskään odottaa. Kuten ilmaisia tiloja hää-, kaste- tai hautajaistilaisuuksiin. 

Mutta tuskin edes kiinnostaa sua tällaiset kauniit traditiot.

Hautaus maksaa tasan täsmälleen saman verran riippumatta siitä kuuluuko kirkkoon. Näin sanoo Suomen laki.

Ateisteille ei kuulu hauta siunatusta maasta vaan näille riittää joku joutomaa kaupungin ulkopuolelta. Joku kaivinkoneurakoitsija voi käydä kaivamassa kuopan. Se riittää ateistille joka herää tuomion ylösnousemukseen ja ikuiseen kadotukseen.

Voi kuinka hekumoitkaan hurskaana ateistin ikuisella kadotuksella.

En hekumoi vaan varoitan

Vierailija
72/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon sisällä myös haureus lähentelee jo ilotulitusten sarjaa. Siellä ristiinnaidaan toisten puolisoita ja seurakuntamatkojen majoitteissa äänimaisema on kuin suoraan Reberbahnilta. Sitä oli kamala seurata sivusta. 

Vierailija
73/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierarkinen laitos, jossa nokkimisjärjestys on vahva ja sitä pidetään oikeutettuna. 

Vierailija
74/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt vasta?

Vierailija
75/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu se kirkon köyhäinapu niin.

Alle 10 prosenttia jäsenmaksuista menee köyhäinapuun. Varsin tehotonta köyhäin auttamista.

Vierailija
76/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkon sisällä myös haureus lähentelee jo ilotulitusten sarjaa. Siellä ristiinnaidaan toisten puolisoita ja seurakuntamatkojen majoitteissa äänimaisema on kuin suoraan Reberbahnilta. Sitä oli kamala seurata sivusta. 

Vanhempienkin kannattaa miettiä tarkkaan, päästääkö lapsensa rippileirille.

Vierailija
77/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea teko, kyllä papit saa ostaa alkoholinsa ihan omilla rahoilla eikä veronmaksajien.

Vierailija
78/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkon palveluja ei sitten tarvitse myöskään odottaa. Kuten ilmaisia tiloja hää-, kaste- tai hautajaistilaisuuksiin. 

Mutta tuskin edes kiinnostaa sua tällaiset kauniit traditiot.

Hautaus maksaa tasan täsmälleen saman verran riippumatta siitä kuuluuko kirkkoon. Näin sanoo Suomen laki.

Ateisteille ei kuulu hauta siunatusta maasta vaan näille riittää joku joutomaa kaupungin ulkopuolelta. Joku kaivinkoneurakoitsija voi käydä kaivamassa kuopan. Se riittää ateistille joka herää tuomion ylösnousemukseen ja ikuiseen kadotukseen.

Voi kuinka hekumoitkaan hurskaana ateistin ikuisella kadotuksella.

En hekumoi vaan varoitan

<

Niin sinä sen itsellesi selität.

Vierailija
79/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että aika moni joka ei kuulu kirkkoon, kuitenkin vie lapsensa seurakunnan kerhoon, käy kuuntelemassa/laulamassa kauneimpia joululauluja , käy jouluna kirkossa, haluaa, että läheiset on haudattu kirkkomaahan ja moni antaa lapsensa mennä  rippikuoluun jne. 

Eli kirkon palveluja kyllä käytetään silloin, kun halutaan, mutta ilmaiseksi. Tämä on vähän  sama, kuin ennen tv lupamaksu. Osa katsoi tv:tä ilmaiseksi ja osa maksoi heidänkien edestään. Palvelua kyllä käytetään, mutta siitä ei halua maksaa. 

Mutta näyttää tuo kirkosta eroaminen kuitenkin olevan niin tärkeä juttu, että siitä pitää oikein julkisesti kertoa :D

Minäkin erosin Martoista, mutta en nää mitään syytä, miksi minä siitä haluaisin kaikille kertoa. Tai laittaa vauvalle aloituksen:erosin Martoista. 

Mua ainakin kiinnostais kovasti miksi joku eroaa Martoista.

Vierailija
80/261 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kirkko on valehdellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme