Uskon ensikertaa elämässäni oikeasti, että voin laihtua!
Uskomatonta! En ole noudattanut uusia elämäntapoja kuin parin viikon verran, mutta ensimmäistä kertaa ikinä on hyvä olo, eikä herkkujen ahmiminen koko ajan pyöri mielessä
Unohdin vihdoin ihme dieetit, ja aloin syömään suht koht terveellisesti omaa kehoani kuunnellen. En tietenkään syö täydellisen puhtaasti, ja varmasti joku karppaaja on sitä mieltä, että mulla on jo toinen jalka haudassa tämän uuden ruokavalion takia.
Ennen saatoin esimerkiksi ahmia iltapalaksi viisi leipää juustolla ja levitteellä. Nykyään syön yhden leivän kasviksilla. Jos jää nälkä, syön vaikka omenan tai porkkanaa tms. Jos yhä on nälkä, saatan keittää kananmunan. Sen jälkeen ei ole nälkä. Yritän toki oppia kuuntelemaan omaa kehoani, välillä nälkä poistuu kasviksilla ja välillä tarvitaan proteiinia :)
En ole ottanut tavoitteeksi mitään päivittäisiä maksimi kaloreita tai laihtumista tietyssä ajassa. Yritän pikkuhiljaa opetella uudet elämäntavat. Olen vähentänyt herkkuja ihan radikaalisti ja nykyään aterioilla yli puolet on kasviksia, usein jopa 3/4
Yhden suklaapatukan ja kolme karkkia olen nyt syönyt, kun teki mieli. Muuten ei ole oikeastaan juurikaan tehnyt mieli. Toki lähinnä tottumuksesta haluaisin syödä kaikki suklaat ja sipsit mitkä näen, mutta kun syön monipuolista ruokaa, sellaista pakottavaa himoa ei tule, ja voin vaan ohittaa nämä ajatukset, ja ajatella, että syön sitten, kun ihan aidosti tekee mieli, tai että tänään ei tarvitse syödä makeaa
Ihana olo, ehkä se lähtee tästä <3
Kyllähän osa uskoi Bidenin voittoonkin ei siinä mitään