Jos sinä alkaisit haista hieltä ilman että itse huomaat sitä (totut), haluaisitko että puoliso kertoo että deodoranttisi petti?
Vai että hän ei puuttuisi asiaan vaan haisisit niin että olet itse vähitellen tottunut siihen ja tullut turraksi ja asiasta tietämättömäksi?
Vai että sinulle kerrotaan, että tämän hetkinen peseytymisväli ja nykyinen deodorantti eivät riitä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haluaisin tietää. Tosin vielä ainakin oma haju-aisti pelaa ja hygieniä ok 😅
Hmmm. Oletko ihan varma? Jospa puolisosi on sitä lajia, joka ei kerro.
Kaupassa kohdattu hra/rva/nti Kainalhiki on kauhistus. Hajuvana venyy pitkälle taakseen.
Omat kainalot joskus haiskahtavat eikä aina tajua tarkistaa. Sitten kun huomaa niin haalataan kainaloihin neoamiseptia tappamaan hajua tuottavat basillit ja ongelma on ainakin viikon poissa. Testattu ja toimii.
Jos on proppuja nielurisoissa niin niistäkin saa aikaan messevän hengityksen hajun jota ei itse huomaa. Makeisten naposteleminen itselleni näitä kasvattaa ja sitten pitääkin olla kertakäyttöhanska kourassa sormella puristelemassa ne pois yrittäen olla yökkäämättä oksennusrefleksin vuoksi.
Öööö. Voin kertoa, että aivan tasan satavarmasti huomaan, jos dödö pettää.
Vierailija kirjoitti:
Öööö. Voin kertoa, että aivan tasan satavarmasti huomaan, jos dödö pettää.
Et huomaa jos hengityksesi alkaa haista. Ihmettelet vain miksi puoliso tai seurustelukumppani ei halua suudella...
Parempi kertoa saman tien kuin mukamas hienotunteisuuttaan jättää kertomatta ja sitten itse kärsiä tilanteesta.
Haluatko tietää jos kumppanillasi onkin perseiset kädet?
Voiko omalle hajulle turtua? Kyllä voi. Ei muuten voi selittää miten eräs samassa työpaikassa ollut haisi hielle järkyttävästi. Se haju jäi hänen jälkeensä tiloihin. Se haisi kauan ja kauas. Ulkomaalaistaustainen, mutta tuskin se selitti asiaa. Ei kai esim. joku uskonto kiellä deodorantin käyttöä?
Tottaksi haluan tietää. Hajuaistin heikkeneminen on monen sairauden oire.
Kyllä mä sen itsekin huomaan. Sen takia peseydyn päivittäin. Jotain fyysistä hommaa tehdessä kyllä ihan turha huomautella, peseydyn kyllä jälkikäteen
En kyllä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, jonka hiki haisisi mielestäni pahalta. Toki kaikki haisevat pahalta, jos liian harvoin pesytyy, mutta normaalilla hygienialla toiset vaan tuoksuu omaan nenään hyvältä ja jotkut haisee pahalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistin yleensä jos niin kävisi. Lisään dödöä. Suihku. Mutta ihan turha kenenkään valittaa köyhille, joiden ei enää anneta käyttää vettä juuri tai moititaan koko ajan. Energialla rahastetaan jne. Kerrostaloissa kaikilla ei ole saunaa tai se ei ole toiminnassa vaikka olisi sauna, sähkö maksaa. Kuten maalla monilla on tai kaverilla. Tilanne on outo.
SAUNA- mitä ihmettä? Suurimmalla osalla maailmassa ei saunaa. Ei pitäisi olla mitään tekemistä puhtauden kanssa. Ollaanko meillä Suomessa näin höperöitä kun tälläisiä kirjoitellaan.
Ei olla. Tämä yksi kommentoija vaan kirjoittaa näitä outoja juttujaan vähän joka ketjuun.
Ei varmasti osa itse haista