Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielikuvituksettomuus

Vierailija
07.12.2024 |

Olisin valmis ja halukas kokeilemaan vähän kaikenlaista seksissä: esim suuseksiä, ratsastamista ehkä joitain lelujakin. En siis mitään kovin ihmeellistä, mutta mieheni ei oikein perusta tuollaisista. Minä jään jotenkin jotain vaille tuntemuksissani. Sinä mies, iältäsi 60-70 v., onko tuollainen ikään liittyvää? Vai luonnekysymys? Mitä olet mieltä? Onko kokemusta?

N64

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule mitään kovin harvinaisia, varmaankaan😏 Sellainen koko vartalon läpikäynti hitaasti, suuseksi puolin ja toisin, ehkä 69, takaa päin mahdollisesti, masturbointi toisen katsellessa... Edes joskus jotain tollasta vois olla. Ja haluan ottaa myös puolisoni huomioon ei tekisin myös hänen halujensa mukaan, jos vaan niitä esittäisi

Vierailija
22/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo aivan ihanaa! Entä saako kysyä miltä sinä näytät?

Tepi45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kysyä ja vastaan kun on tauko. Miltäs sinä näytät?

Vierailija
24/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kysyä ja vastaan kun on tauko. Miltäs sinä näytät?

Olen melko tavanomainen 45v mies. 180 ja 91, ruskeat hiukset ja sänki leuassa.

Voidaan jutella myös täällä: melkoine@proton.me

Tepi45

Vierailija
25/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanomainen olen minäkin. 42 v., 165 ja 54. Pitkähköt vaaleat hiukset, kuppikoko 85, ei sänkeä leuassa😌. Asun Pirkanmaalla.

Vierailija
26/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt näitä erilaisia näkemyksiä seksijutuista puolisoni kanssa läpi ja löysimme kultaisen keskitien: yhdessä teemme mitä teemme ja minä teen yksin mitä teen

Siis yksin, en kenenkään muun kanssa! Masturboin, käytän leluja, katson netistä jotain. Joskus mieheni katsoo, kun käytän leluja tai masturboin. Mutta hän ei niistä oikeastaan kiihotu. Näin meillä.

Vierailija
27/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt näitä erilaisia näkemyksiä seksijutuista puolisoni kanssa läpi ja löysimme kultaisen keskitien: yhdessä teemme mitä teemme ja minä teen yksin mitä teen

Siis yksin, en kenenkään muun kanssa! Masturboin, käytän leluja, katson netistä jotain. Joskus mieheni katsoo, kun käytän leluja tai masturboin. Mutta hän ei niistä oikeastaan kiihotu. Näin meillä.

Kiihoittuuko miehesi kun katselee sinun masturbointia kun sanoit että ei niistä välitä luulisi olevan kiihoittavaa katseltavaa kun tyydytät halujasi.

M

Vierailija
28/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään katselee, mutta ei esim.erektiota saa. Minua kiihottaa kun hän katselee. Jotenkin hän pidättelee itseään. Joskus saa erektion ja tulee sisääni, mutta ri laukea kuitenkaan siihen.

Vierailija
29/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaako rinnoillesi?

Vierailija
30/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään katselee, mutta ei esim.erektiota saa. Minua kiihottaa kun hän katselee. Jotenkin hän pidättelee itseään. Joskus saa erektion ja tulee sisääni, mutta ri laukea kuitenkaan siihen.

Antaa kyllä kovan seisokin kun ajattelen kun masturbointiasi.

Vierailija
31/32 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen historia? Onko oltu perinteiset 20+ vuotta tilanteessa, jossa mies on saanut lähinnä haaveilla seksistä, mutta ollut niin kunnollinen, ettei ole kuitenkaan lähtenyt? Koirakin oppii olemaan nylkyttämättä, kun tarpeeksi aikaa kuluu.

Tuolla kyllä varmasti tapetaan se aloitteellisuus parisuhteessa. Ei se ole kivaa aina tulla torjutuksi. Olisikohan myös rouvat nuorempana torjunut miehiensä ehdotukset leluista, hepeneistä, suuseksistä yms. ja nyt sitten niittävät mitä kylvivät.

Vierailija
32/32 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä...tuo on sinun ikääsi liittyvää. Kyllä mies haluaa leikkiä kaikkia kuviteltavissa olevia leikkejä vieraan nuoren tyttösen kanssa. (18+)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän