Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeimmat lahjat joita olet saanut?

Vierailija
07.12.2024 |

Oletko saanut paskoja joulu-, syntymäpäivä-, valmistujais-, yms. lahjoja? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisnuorena hienoja lahjoja, mutta muuta kuin toivoin. Oli käsittämätöntä ja surullista, että se, mitä pidin itselleni tärkeänä arvioitiin ohitettavaksi. Tämä koski vain paria isoa toivetta, mutta oli iso asia minulle. 

Vierailija
2/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat joululahjat aina; mummilta villasukat, äidiltä yöpaita ja isältä suklaarasia. Kiva olla koulussa kun muut kertoi mitä hienouksia olivat saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni t-paita kun mutsi ei usko että opn xl-xxl. Sama l sieltä saapuu joka jouluna ja sanon että mee palauttamaan.

Vierailija
4/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein joululahja oli appiukon työpaikalla joulukuun esillä ollut muumipiparkakkutalo. Oli sitten ilmeisesti pelastanut tämän roskiin joutumiselta ja ajatteli antaa minulle lahjaksi kun niin muumeista tykkään. Onneksi taloyhtiön roskikset oli matkalla autolle ja sinne jäi se joululahja.

Vierailija
5/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollanninkielinen ristisanatehtävä. En osaa hollantia.

Vierailija
6/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatelahjat joidenka antaja alkaa puhumaan painosta. Eli jotain, että sopiikohan ne kun olitkin isompi mitä muistin. Kerran äitini suuttui kun kengänkokoni ei ollutkaan 39 vaan 40. Ex miesystävä oli kerännyt vuosien ajan naistenlehdistä, joita oli tullut äidillensä, näytepakkauksia voiteista. Hän sitten antoi nämä minulle syntymäpäivälahjaksi. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta, että tätä miestä ksuheampaa pihiä ei ole olemassakaan. Olen kuullut joskus vanhojen naisten tehneen samaa, eli antaneen lahjaksi näitä 2g näytepakkauksia. 

Vierailija
7/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme joulua sukulaisten luona. Talon emäntä kyseli ennakkoon mitä glögiä tykkään juoda jouluisin ja aikoi hankkia minulle kyseistä punaviiniglögiä. No illalla sitten tuli lahjojen vaihdon aika. Minulle oli paketissa tämä pullo punaviiniglögiä. Itse olin ostanut merkkipyyhkeet koko talonväelle. Olemme saaneet tästä puolison kanssa monet naurut vuosien varrella. Onneksi ei sentään tiedustellut mitä tykkään syödä... Olisi saattanut olla kinkkukin kylkiäisineen paketissa 😁

Vierailija
8/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä veisti puulastat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme