Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muistatte aikuisia lapsianne jouluna?

Vierailija
07.12.2024 |

Kysymys siis lapsista, jotka on jo täysi-ikäisiä. Asuvat sitten kotona tai muuttaneet pois. Mietin vaan lahjoja ja kuinka arvokkaita yleensä annetaan ja lopettaako joku lahjojen antamisen aikuisille ihmisille? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyn paljoa lapsille antamaan mutta jouluna haluan muistaa vaikka ovat jo aikuisia ja tienaavat enemmän kuin minä. Ravintolalahjakortti ja karkkia menee kaikille kolmelle. 

Vierailija
2/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamme heille jouluaterian.

Lahjakassissa on viiniä josta pitävät sekä jotain delituotteita. Sovittu ettei muuten lahjota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat paketit annan molemmille. Ovat varmasti mieleen.

Vierailija
4/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla annan lahjoja. Raja on 200 e per lapsi. Olen kyllä miettinyt, milloin se lopetetaan. Ehkä sitten, kun ovat työelämässä?

Vierailija
5/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tänne mun luokse, joku 150e ehkä lahjoihin. Ei oikein saa muilta lahjoja kun minulta.

Vierailija
6/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me ainakaan kylään pyydetä. Hyvä kun ovat lentäneet pesästä ja itsenäistyneet. Saadaan rouvan kanssa jörniä rauhassa.

Vierailija
7/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan heille jouluaterian, en lahjo ketään. Kaikilla on turhaa krääsää kumminkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
8/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvokkuutta mietit,niin rikkaat ei anna mitään ja köyhien pitäs antaa kallista ja itkee kun ei ole varaa.

Vierailija
9/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä just mietin ,kun osa on jo työelämässä. Ja missä vaiheessa on aika lopettaa lahjojen antaminen. Riittääkö pelkkä kestitys jouluna.

Vois nekin rahat sijoittaa pienille sukulaislapsille.

Vierailija
10/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat vähemmän lahjoja kuin pienempänä, mutta toisaalta nyt sitten arvokkaampia lahjoja. Korusettejä, design-huonekaluja tai taidelasia, Smegin kodinkoneita jne.

Vierailija
11/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arvokkuutta mietit,niin rikkaat ei anna mitään ja köyhien pitäs antaa kallista ja itkee kun ei ole varaa.

En oo rikas. 784

Vierailija
12/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna rahaa säännöllisesti. 

Vierailija
13/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä anna. Isommat lapset on töissä ja varmasti tienaa enemmän ku minä. 

Vierailija
14/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla annan lahjoja. Raja on 200 e per lapsi. Olen kyllä miettinyt, milloin se lopetetaan. Ehkä sitten, kun ovat työelämässä?

Meidän lapset ovat ainakin kaikki olleet jo muutaman vuoden työelämässä ja annetaan silti lahjoja. Mutta toisaalta mekin saamme heiltä lahjoja ja arvokkaitakin.

Vierailija
15/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti laittaa, että annan rahaa. Opiskelee, pienemmät tulot. Ja miksen tukisi lastani?

Vierailija
16/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti laittaa, että annan rahaa. Opiskelee, pienemmät tulot. Ja miksen tukisi lastani?

No silloin toki. Enpä itekkään oikein keksi muuta ku rahan. Mitää turhaa krääsää ei jaksa ostaa

Vierailija
17/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni rakastaa lukemista, joten annan usein lahjaksi kirjoja tai lahjakortteja kirjakauppaan. 

Vierailija
18/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi paitaa, neuleen ja flanelliruutuisen äitiyspaidan (on raskaana). Päädyin vaatteisiin, kun tuntuu että  sillä on pulaa niistä. Ostan vielä lisäksi muutaman pussin draculoita jos löydän, niitä on halunnut pitkään. Lupasin maksaa myös joulukuusen, jos haluaa semmoisen pienehkön, viime vuonnakin maksoin. Asuu toista vuotta omillaan. 

T. Köyhä mamma

Vierailija
19/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikille kolmelle muutaman joululahjan. Eivät asu enää kotona.

Vierailija
20/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni vittuilulahjana, paketoimattomana hintalapullisen pakkauksen servettejä. Arvaatte, etten arvosta moista ämmää enkä aio antaa lahjoja hänelle.